• Zoals de titel al zegt: éindelijk is weer goed nieuws in mijn 2013!

    Van de zomer had ik veel last van zware migraine aanvallen, voor én na dat we op vakantie gingen naar Italië. Ik liep daar voor al bij een neuroloog, en hij vroeg zich tijden lang af waarom ik er in de zon minder last van heb, dan bijvoorbeeld hier, in de winter. Daar lag het niet aan te liggen, het lag er gewoon aan dat ik me daar minder gestresst voelde. Toen ik na de zomervakantie thuis was heb ik drie maandenlang onderzoeken gedaan in het ziekenhuis: vier ct scans, twee MRI scans, bloed geprikt, een halve dag opname…De uitslag was nog zorgverwekkender, ik had een kyste in mijn hoofd, vlak bij mijn hersenstam, en de kans was groot dat hij slechtaardig was…
    Na nog weer een aantal onderzoeken bleek dat hij gelukkig goedaardig was, en dat ze hem daarom niet operatief weg zouden halen (gevaarlijker anyway, want hij zit te dicht bij mijn hersenstam). Migraine bleef wel aanhouden, maar daar heb ik nu medicatie voor - en het betert!

    Niet vlak daarna, maar 30 november is toch nog plotseling overleden, onze broer, oom en zwager op 68 jarige leeftijd.

    Toen, na al het gezeik, mocht ik van mijn mentor niet op stage, wikken en wegen mocht ik later toch op sollicitatie. Dat pakte als beste uit in 2013, want in éen keer raak, jullie lezen nu een verhaal van een 18jarige student die per 10 februari Grafisch Vormgeven stagair is van de KLM!

    Hoe was jullie 2013?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Gefeliciteerd!
    Mijn jaar was druk en normaal niet veel bijzonders.


    ©1998

    DragonAlpha schreef:
    Gefeliciteerd!
    Mijn jaar was druk en normaal niet veel bijzonders.


    Some people are art and do art at the same time

    Leuk voor je, en wat eerder gebeurd is natuurlijk minder leuk :')

    Ennuh.. Mijn 2013 vroeg je he? eigenlijk wel leuk. Op een paar echt rotdingen na...


    take me back to the basics and the simple life

    wat fijn voor je! (: hoop voor je dat het zo goed blijft gaan.
    mijn 2013 was zwaar, hopen dat 2014 een beter jaar word


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Mooi einde, mooi begin van 2014 hoop ik voor je ! (:

    In 2012 zag ik op tegen 2013, en het begin was ook niet echt leuk, maar in de zomervakantie, en vooral na Ardennenkamp, is er ergens een knop omgegaan!
    I love life. En m'n klas is nu ook echt leuk!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ah zo tof!
    Ik ga vanaf februari mijn 2e stage in A'dam lopen (ook grafisch vormgeving), bij een bedrijfje dat de bijlagen van de telegraaf en de spits etc. maakt! Maar wel tof, de KLM!


    To infinity and beyond •

    Meliuscule schreef:
    Mooi einde, mooi begin van 2014 hoop ik voor je ! (:

    In 2012 zag ik op tegen 2013, en het begin was ook niet echt leuk, maar in de zomervakantie, en vooral na Ardennenkamp, is er ergens een knop omgegaan!
    I love life. En m'n klas is nu ook echt leuk!


    Toch tof dat het nog anders gelopen is dan je dacht!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Top! Gefeliciteerd!

    Mijn 2013 is geen leuk jaar geweest, en 2014 ziet er ook niet rooskleurig uit. Ik hoop dat het allemaal toch beter worden zal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk voor je! Eindelijk weer een beetje positiviteit! :) Gefeliciteerd!

    2013 was voor mij een heel erg leuk jaar, natuurlijk heeft het zo zijn ups en downs gehad, maar over het algemeen kan ik zeggen dat het een goed jaar is geweest. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn jaar was eigenlijk redelijk slecht als ik er zo over nadenk...
    Veel mensen die ik kende die gestorven zijn en nu, vlak voor de feestdagen, zijn er twee mensen die er net achter zijn gekomen dat ze kanker hebben.
    Eentje, een vrouw op leeftijd die binnenging voor een longontsteking en in het ziekenhuis kwam ze er achter dat ze botkanker had.
    Dan nog een 25 jarige jongeman die lymfeklierkanker heeft, met uitzaaiingen...Hij heeft daarbovenop nog eens een vleesetende bacterie gehad en dat terwijl hij net uit een coma is.

    2013 is best een zuur jaar nu ik er zo over nadenk. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een raar jaar gehad. Veel lichamelijke klachten, waardoor ik vaak leuke dingen moest afzeggen. Ook is er een nare scheiding aan de gang in de familie, dat totaal niet vlekkeloos verloopt. Verder ben ik wel geslaagd voor mijn VWO-diploma en in september begonnen aan mijn droomopleiding, waar ik leuke mensen heb ontmoet. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een bewogen jaar gehad.


    26 - 02 - '16

    Het jaar is niet scht goed begonnen door mn klas van toen der tijd. Toen ik tegen mijn eigen verwachtingen mn diploma haalde was ik evht blij. Ik keek heel erg op tegen mijn nieuwe klas van mn nieuwe opleiding maar het zijn schattem. Ik heb echt met iedereen in de klas een goede band en ik heb het naar mn zin en op het kinderdagverblijf is mn stage echt geweldig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wow, dat klinkt allemaal heel vervelend. Hopelijk komen er toch geen verdere problemen van en zorgt de kiste voor geen gevaar meer. Succes er nog mee! Ook met de stage, trouwens.

    Mijn 2013 was ook voor een deel bepaald door medische problemen. Ik heb een ziekte die heel mijn leven gaat duren, maar dit jaar zorgde die voor een extra infectie, wat heel erg lastig was. Ik zal je alle medische informatie besparen, het belangrijkste is dat ik sinds vrijdag weet dat de infectie over is en nu dus ook geen medicatie meer moet nemen! Dus 2013 sluit in stijl af. Ook op andere vlakken, trouwens (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is echt leuk nieuws voor je! (:
    Mijn jaar was best wel goed, op een paar dingetjes na dan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.