• Hi,
    Ik zoek dus stories over One Direction. Liefst met veel drama, maar niet met ziektes als kanker want daar heb ik een absolute hekel aan.
    Het liefste stories die al een beetje verder zijn, maar nog niet afgelopen. Ach, als het me leuk lijkt lees ik het toch wel.
    Ook als je iemand anders kent die een hele leuke story heeft geschreven, zeg het dan, want ik ben echt op zoek naar nieuwe stories.

    x



    "You're in the arms of an angel.."
    "I know you can hear me somewhere."
    "Never understood you'll be here, here with me."
    "It will be okay, but when?"


    In the arms of the angel
    Fly away from here
    From this dark cold hotel room
    And the endlessness that you fear
    You are pulled from the wreckage
    Of your silent reverie
    You're in the arms of the angel
    May you find some comfort here




    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Niall Horan
    • Alleen op Quizlet!
    • One Direction bestaat niet
    • © Truster



    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Dreams come true.. ||One Direction||
    Dit romantische liefdesverhaal gaat over 2 zussen die in een wereld van luxe en sterren wonen.
    Ze ontmoeten kleine en grote liefdes.
    Maar niets kan voor eeuwig blijven.
    Of komt er na regen toch zonneschijn ?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 0:29 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    He says I'm his girlfriend || Liam Payne

    Door verschillende omstandigheden schijnt de hele wereld te denken dat Casy Liam zijn vriendin heeft. Om moeilijkheden te voorkomen, sluit ze een contract met hem af dat ze haar drie weken durende vakantie in Londen ook werkelijk zijn vriendin zal spelen. Ze moet hem hem naar formele en informele gelegenheden: Casy weet niet wat haar overkomt!
    Langzaam maar zeker begint Casy gevoelens voor Liam te ontwikkelen, maar zijn zijn woorden wel gemeend? En wie is die man die haar haar blijft achtervolgen?


    Het verhaal is afgelopen en ik ben inmiddels begonnen met deel twee! De eerste hoofdstukken zijn 1000 woorden, de volgende hoofdstukken ongeveer 500.

    Über-ich gaat over een reeks incidenten met niet altijd een levensvriendelijke afloop. Inclusief One direction en drama. Lots of drama. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 15:50 ]


    Searching heavens for another earth

    mijn verhaal gaat over one direction die ontvoerd is
    en bond en nila gaan hun zoeken.
    een beetje larry maar vooral ziall komt er in voor

    begin is mischien een beetje dubbelop maar dit is mijn eerste story en ook die van nila duss
    neem een kijkje please
    http://www.quizlet.nl/stories/129877/where-is-one-direction-ziall--one-direction/

    They're kind of my brothers - One direction
    mijn verhaal is juist begonnen en er komt wat drama in voor :)

    The Aspiring • Niall Horan

    Zoe Harrison, een beginnende artieste die al een plaat heeft uitgebracht, speelt in de kleine zalen van Los Angeles. Niall Horan, bekend van One Direction, ontdekt Zoe tijdens een van haar optredens en neemt haar onder zijn vleugel. Hij helpt haar met het binnen halen van een platencontract bij Syco en snel siert haar gezicht op alle grote bladen en bereikt ze binnen een paar weken een groot succes. Terwijl Niall Zoe helpt groeien ze naar elkaar toe en ze beginnen in het geheim een relatie. Maar als dit geheim uitkomt betekend dit dan het einde van hun relatie? Of zal de roem naar het hoofd van Zoe stijgen?

    Ik weet niet of het je wat lijkt?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    ik heb even geen link, maar ik zet het er zo snel mogelijk op. Hopelijk neem je een kijkje!
    Ik heb een nieuw Liam Payne verhaal. The Tutu project.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 21:46 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Demi Lovato feat Niall Horan || Scars are like footprints




    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him in return.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/133474/the-perfect-storm--harry-styles/)]The Perfect Storm - Harry Styles[/url]

    Every day we climb very high, only to fall.
    Every day we break into a million pieces, because we cannot stop time.
    Every day we touch, we feel, we love.
    With me, everything is different.
    My name is Cassie Dashnell. I am a perfect storm.



    - Nederlands geschreven
    - (deels) Engels gesproken
    - One Direction bestaat


    Tomorrow is a new chance



    Distance doesn't matter when you just have an iPhone with Wi-Fi connection.
    And a good friend to chat with.



    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him in return.

    Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    Genres: Fanfiction || Drama || Romantiek
    Hoofdpersonen: Demi Lovato || Niall Horan
    Bijpersonen: Selena Gomez || Miley Cyrus || Taylor Swift || Zayn Malik || Harry Styles || Liam Payne || Louis Tomlinson


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife



    Aanvragen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Kledingstijl:
    Naam bandlid:
    16+:
    Situatie:
    Extra opmerking:

    Ik schrijf NIET in het engels. Ik kan niet zo goed 16+ schrijven maar ik ga het toch proberen en hopelijk waarderen jullie het.
    GEEN situatie, GEEN One Shot.


    Klik


    I painted it black, i know that you don't like normal things.


    Part 1: Everything for love


    Why did you do that ,Harry?"
    "Because I love you can you please accept that ?"
    "I can't."
    "Why?"
    "I don't know."
    "You don't know?"
    "No. We can’t have a relationship."
    "I do everything for love. "
    "Why me?"
    "Because you're beautiful, look at your face in the moonlight."
    "I c-c-an't." I wanted to walk away but Harry picked up my hand.
    "Don't let me go, cause I'm tired to feel alone."


    Now you were standing the right in front of me...
    I hold on scared and harder to breath.
    All of a sudden these lights are blinding me.
    I never noticed how bright they would be.
    I saw in the corner there is a photograph.
    No doubt in my mind it's a picture of you.
    It lies there alone on its bed of broken glass.
    This bed was never made for two.

    I'll keep my eyes wide open...
    I'll keep my arms wide open...
    Don't let me go...



    One Direction bestaat niet | Bevat +12 | Harry E. Styles | Daniëla A. Parker (aka Indiana Evans)
    | Kan 16+ bevatten [Ik waarschuw!] | Speelt zich af in Holmes Chapel (Engeland) | | Nederlands geschreven & gesproken met soms een vleugje Engels
    | Ik schrijf wanneer ik graag wil | Don't let me go - Harry Styles lycris | Reacties en abo's zijn altijd welkom | Only on Quizlet | No hate please! | © angelaxxx | Love you all! (H) | Veel leesplezier! x




    Everything for love || Harry Styles

    Alvast bedankt! X