• Ik zag net dit filmpje en ik vond toch dat ik dit met jullie moest delen :3
    Heb je soms ook dat gevoel dat je iets zo mooi vind, maar dat het je niet past omdat je denkt dat je te groot, klein, mager, of mollig bent? Ik heb dit ook dagelijks, meestal doe ik die kleren dan ook nooit meer aan, maar dit filmpje deed me realiseren dat ik niet de enige ben, maar dat ik er best wel blij mee ben en dat ik hier over ook niet meer moet over denken. Niemand is perfect en daar ben ik blij mee.

    Deze man ontwerpt paspoppen voor mensen met een aandoening, en zet deze dan in een etalage. Ik vind het een erg mooi gebaar.




    Om dit topic toch een beetje nuttig te houden :3 Wat is het laatste kledingstuk dat je gekocht hebt? ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben perfect. (cat)
    En uh sokken of zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben perfect :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wauw, ik vind dit echt prachtig. Dat een man zoiets doet, vind ik echt inspirerend.
    Ik ben er gewoon even stil van...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mooi filmpje! c;


    26 - 02 - '16

    Birdo schreef:
    Wauw, ik vind dit echt prachtig. Dat een man zoiets doet, vind ik echt inspirerend.
    Ik ben er gewoon even stil van...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Birdo schreef:
    Wauw, ik vind dit echt prachtig. Dat een man zoiets doet, vind ik echt inspirerend.
    Ik ben er gewoon even stil van...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauww, gewoon wauww.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    ik vind het mooi gemaakt, denk dat het voor mensen met een afwijkend uiterlijk (bijvoorbeeld dus op die manier) ook heel uplifting is. En je ziet dan een paar mensen langslopen en er met zo'n walgelijke blik naar kijken... dat vind ik pas echt erg


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dat is een mooi en inspirerend filmpje.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dillon schreef:
    Ik ben perfect :Y)


    Volgens mij ben ik dat al. (joehoe)

    Hahaaha kidding. :W Maar ff OT: Ik vind het heel mooi dat ie dat doet. (:
    En mijn laatste kledingaanwinst? Pfoe, geen idee eigenlijk. Te lang geleden. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aan de mensen die zichzelf perfect vinden: dat zijn jullie niet, want jullie zijn egoïstisch omdat jullie jezelf perfect en beter vinden dan de rest. :W

    Haha, kidding. Ik vind dit echt een heel mooi gebaar van die man. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mooi filmpje, maar de boodschap vind ik nog mooier.

    Mijn laatste kleding aankoop was, volgens mij mijn onesie.


    Physics is awesome

    Wauw dit is echt heel erg mooi!
    Mijn laatste aankoop waren handschoenen haha.

    Wauw, dit is echt heel mooi. Ik ben er stil van, en zit zelfs met tranen in m'n ogen op de een of andere manier. De boodschap is echt heel mooi.

    Mijn laatste aankopen waren mascara's, met de actie van de kruidvat haha.

    Mooie boodschap!
    Eh, laatste wat ik heb gekocht is dit jurkje (voor het eerst dat ik zelfverzekerd genoeg was om zoiets te kopen).


    To infinity and beyond •