• Leren uit dat boekje is vrij saai en volgens mij is dat niet vrij effectief (als je daar alleen mee bezig bent)
    Ik vroeg me af hoe jullie leren / hebben geleerd voor je autotheorie, en of jullie goede site's hebben waar je gratis (goede) oefeningen / examens kunt maken / extra theorie opzoen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Het auto-rijden zelf schijnt het beste te werken.


    Your make-up is terrible

    Ik heb gewoon het boekje een paar keer doorgelezen. Heel veel dingen zijn ontzettend logisch en je moet gewoon veel oefenexamens maken. That's it.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik maakte examenreeksen op het internet die steeds verschillend waren, maar dat was wel tegen betaling.


    Take me to wonderland

    Ik maakte eerst toetsen en ik las dat boekje helemaal door totdat ik er gek van werd, maar ik ben niet zo goed in leren dus ik ben een aantal keren gezakt. Daarom heb ik de laatste keer bij een theorie bedrijf in Amersfoort een tweedaagse cursus gedaan. Het hielp wel, want ik was geslaagd (:


    'Darling, just hold on'

    Misschien moet ik dan ook maar examens tegen betaling kopen.
    Ik vergeet veel dingetjes tijdens het autorijden namelijk ook al (oke, ik heb 12 lessen gehad, maar volgens mij ben ik geen snelle leerling)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb het theorie - boek een keer door gelezen,
    daarna ben ik begonnen met oefenopgaven maken die ik via de bijbehorende CD - rom had,
    ten slotte heb ik via die CD - rom enkele oefententamens gemaakt.

    Ik heb m'n theorie in een keer gehaald dus ik denk dat het effectief is geweest (':


    Oh en ik heb een theorieboek (van mn broer, zelf dus niet gekocht) en kom er net achter dat i uit 2011 stamt, is dat te oud / moet ik één van 2013 aanschaffen?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Oh en ik heb een theorieboek (van mn broer, zelf dus niet gekocht) en kom er net achter dat i uit 2011 stamt, is dat te oud / moet ik één van 2013 aanschaffen?
    Het maakt niet zo veel uit hoor. Je kunt trouwens beter oefenexamens maken. Van mijn rijinstructeur kreeg ik een Cd'tje, waar allemaal oefenexamens opstonden, dat was echt de beste manier (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    2x t boek doorgelezen en 10 oefenexamens gemaakt. Zak je voor alle 10, dan slaag je voor de echte, gebeurde bij mij :)


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    2x t boek doorgelezen en 10 oefenexamens gemaakt. Zak je voor alle 10, dan slaag je voor de echte, gebeurde bij mij :)


    Haha oke.

    Jammer genoeg weet ik zo even niet waar dat cd'tje is... zal ook wel van 2011 zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oefenexamens maken heb ik gehoord.
    Ik ben zelf nog niet bezig met de theorie aangezien ik pas net mijn tweede rijles heb gehad, maar binnenkort moet ik er ook aan gaan beginnen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Zolang ze van VekaBest zijn, de boeken en examens haal je t zeker :)


    It's high noon.

    Ik heb 1 keer dat boek doorgelezen en m'n best gedaan om die shit te onthouden, dan een week gespendeerd aan oefenexamens maken. En yep, ook gehaald.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jep, it's vekabest


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik had er een cd bij met oefenexamens. Die heb ik allemaal twee keer gemaakt, zodat ik die vragen allemaal wist. Verder heb ik het boekje één keer doorgelezen en de exacte maten enzo die je moet weten, gearceerd en in mijn kop gestampt.


    Happy Birthday my Potter!