• Omdat het avond is en ik me hier al lang een beetje over irriteer, sta ik mezelf toe hier een topic over te maken
    Right, ik irriteer me er dus al lange tijd een beetje aan dat er "stories" staat, in plaats van "verhalen". Ik bedoel maar, er staat "gedichten", "creaties", "profiel", "quizzen", en dan ga je er een Engelse term gaan tussen gooien? Persoonlijk denk ik dat het beter is om oftewel alles in het Engels te zetten (waar ik het nut niet van inzie, het is een Nederlandse site), oftewel alles in het Nederlands.
    "Home" begrijp ik nu nog enigszins, aangezien je daar niet direct een Nederlands synoniem voor hebt.
    Maar kan iemand me uitleggen waarom het er in 's hemelsnaams zo staat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Idk, maar verhalen is ook zo lang, dan vind ik stories makkelijker. Het is een beetje ocd eigenlijk om alles naar één taal te doen, zoveel maakt het toch niet uit.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Idk, maar verhalen is ook zo lang, dan vind ik stories makkelijker. Het is een beetje ocd eigenlijk om alles naar één taal te doen, zoveel maakt het toch niet uit.


    All right, maar het ziet er gewoon raar uit, tussen al dat Nederlands.
    En wellicht is dit een stomme vraag, maar wat is ocd?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hmm.. Ik heb er eigenlijk geen last van. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hmm.. Ik heb er eigenlijk geen last van. (:

    Ik begrijp je punt volledig. En voor 'Home' zou je altijd nog 'Beginpagina' kunnen doen. Hoe dan ook, denk ik niet dat het snel veranderd zal worden.


    Chaos is a ladder.

    Lol, ik heb daar ook wel eens over nagedacht. Alleen gebruik ik ook het woord story, hehe.


    Pretty is just a pretty word.

    Hwin schreef:
    (...)

    All right, maar het ziet er gewoon raar uit, tussen al dat Nederlands.
    En wellicht is dit een stomme vraag, maar wat is ocd?

    Obsessive Compulsive Disorder, de drang om bepaalde dingen te moeten doen, omdat je het gevoel hebt dat er anders iets vreselijks gebeurt.

    Het is mij eigenlijk nooit zo opgevallen, maar ik vind het niet zo nodig om het te vertalen xd


    I am an idiot, I move.

    Hwin schreef:
    (...)

    All right, maar het ziet er gewoon raar uit, tussen al dat Nederlands.
    En wellicht is dit een stomme vraag, maar wat is ocd?


    Op zich is het misschien wel wat vreemd, maar Engelse woorden worden gewoon erg in het Nederlands opgenomen en gebruikt, dus zo erg zit ik er niet mee.
    Obsessive–compulsive disorder, haha.


    Your make-up is terrible

    Meh. Vind t prima zo.


    -

    Chicas schreef:
    Meh. Vind t prima zo.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb er ook geen problemen mee met hoe 't nu is. Zelfs als moest het veranderd worden, ik zou nog steeds gewoon story zeggen, denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hwin schreef:
    (...)

    All right, maar het ziet er gewoon raar uit, tussen al dat Nederlands.
    En wellicht is dit een stomme vraag, maar wat is ocd?


    Plus iedereen typt het verkeerd. Story's, och help.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik snap je punt, alleen ik heb er ook geen last van. Iets waar ik me wel aan irriteer, is wanneer mensen "story's" schrijven i.p.v. "stories".


    There is nothing more badass than being yourself

    Story zit al jaren ingebakken, ik denk niet dat het veel nut heeft om het te veranderen. Misschien dat newbies dan sneller doorhebben dat het echt verhalen zijn, maar ik heb geen idee hoe een nieuw iemand naar Quizlet kijkt. Mijn eerste indruk stamt nog uit 2008 en die is niet echt nieuw meer.


    Let the Night embrace you

    Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar Rutger heeft het nou eenmaal ooit zo genoemd. Ik denk niet dat het nu nog mogelijk is om dat te veranderen, want dat zou ook alleen maar voor verwarring zorgen. ^^

    Om eerlijk te zijn erger ik me trouwens meer aan "fav", zoals dat sinds de invoer van het nieuwe design in het menu staat. Dat is helemaal geen woord, zelfs niet in het Engels. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan