• Utopia, naar de gelijknamige serie die op tv is/komt. De verhaallijn wijkt natuurlijk wel af, want ik geef er mijn eigen draai aan.

    Vijftien mannen en vrouwen, die elkaar totaal niet kennen, worden naar Het land van Ijs gestuurd. Zij moeten daar te zien overleven in deze barre tijd. Aan het begin kunnen ze kiezen waarmee ze beginnen, eten, een hamer een spijkers of dekens. Dan moeten ze gaan bedenken wat ze gaan maken om te overleven. Ze blijven in totaal een half jaar in Het land van Ijs.
    Liefde, haat, vriendschap en verraad spelen allemaal een rol in dit spel. Er worden groepen gevormd, elk een ander doel en opdracht. De mensen moeten met elkaar kunnen overleven en bij elkaar blijven. Want alleen als ze bij elkaar blijven en er niet één persoon vroegtijdig opgeeft, kunnen ze een geldbedrag van maar liefst 20.000 dollars p.p verdienen!

    Dit rpg zal een minimum aantal woorden van tussen de 300 en 350 hebben.


    Let me know if you like it ^^

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 21:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het klinkt heel erg leuk! Vooral omdat ik zoiets nog niet heb rpg. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Eh ja, klinkt leuk. Maar ik denk niet dat ik mee ga doen, jammer genoeg.. Ik doe echt aan een boel RPG's mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt wel leuk, maar dan zou ik wel minder dan 15 mannen en vrouwen doen, anders wordt het wel erg druk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    Het klinkt wel leuk, maar dan zou ik wel minder dan 15 mannen en vrouwen doen, anders wordt het wel erg druk :')

    Dan denk ik dat ik met plaatsen te kort kom als het minder is. Want nu is het al of vrouwen 8 en mannen 7 of andersom. En dat vind ik niet heel druk hoor ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooh, ik dacht dat je bedoelde 15 mannen en 15 vrouwen, dan zou je 30 hebben en dat zou wel erg veel zijn xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou wel mee willen doen, al ga ik de tv-serie niet kijken.
    Btw:



    (Sorry, dat moest even. Supermooi liedje)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Het klinkt opzich wel leuk...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga hem zo uitwerken. Wie kan ik linken? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het leek mij zelf ook een leuk idee voor een RPG toen ik over dit programma hoorde. Als dit topic er komt wil ik dus wel mee doen!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."