• Sorry als dit verkeerd staat.
    Sorry als ik in jullie ogen straks een oude irritante zeikerd ben.:Y)

    Wat is dat toch met die O in de plaats van onze 0? Ik bedoel, als je het voor de serie The 1OO gebruikt kan ik nog volgen. Maar moet dat dan persé doorgetrokken worden in het alledaagse schrijven?:'D
    Ik vind dat dat eigenlijk best irritant is. Ben ik de enigste, en daarmee de persoon die niet tegen ''de jeugd van tegenwoordig'' kan, of zijn er meer mensen die zich eraan ergeren?
    En aan de mensen die het doen, waarom doen jullie dit? Puur uit nieuwsgierigheid, maar vinden jullie het bijvoorbeeld mooier staan dan onze oude geliefde nul?(:

    Groetjes
    Jarne

    Wat denken jullie van de O in de plaats van 0?

    29.0% (20 stemmen)
     
    Irritant.

    13.0% (9 stemmen)
     
    Storend.

    23.2% (16 stemmen)
     
    Geen mening.

    20.3% (14 stemmen)
     
    Ik gebruik het zelf, ik vind het wel leuk/mooi staan.

    14.5% (10 stemmen)
     
    Wel leuk, maar niet voor het formeel (internet)schrift.


    Queer zijn is gewoon alles

    Whoops, even een mod vragen die p in ipp te veranderen naar v.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Mij maakt dat echt niet uit.


    16 - 09 - '17

    Ik heb op geen mening gestemd, omdat ik er niks van merk. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het ook vreselijk vervelend, maar mensen moeten het zelf maar weten, het schrikt mij alleen maar af ;'D

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 0:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Done,

    En ik heb geen idee eigenlijk, ik zie het nooit voorbij komen?

    Veel mensen vinden het mooier, geloof ik. Zo lijkt alles wat ronder. Komt misschien ook omdat hier vooral veel meisjes zitten die daarvan houden, ons schrift is vaak ook veel ronder. ;3


    Your make-up is terrible

    LaMuerte schreef:
    Done,

    En ik heb geen idee eigenlijk, ik zie het nooit voorbij komen?


    Thanks!(:

    Soms zie ik het wel eens, niet heel frequent, maar toch af en toe.(:

    @Nikki
    Ja, dat kan wel!


    Wil ook even benadrukken, dat het ook niet veel uitmaakt of je het gebruikt, dat is je eigen keuze, maar soms erger ik me er gewoon aan.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik gebruik het voor in hoofdstukken, like OO1, OO2, dat staat naar mijn mening netter dan 001. :'D
    Maar niet dat ik het door om nog ergens gebruik. Waar flasht het jou dan voorbij, Jarne?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het ligt eraan waar en wanneer het wordt gebruikt, naar mijn mening. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Uptown schreef:
    Ik gebruik het voor in hoofdstukken, like OO1, OO2, dat staat naar mijn mening netter dan 001. :'D
    Maar niet dat ik het door om nog ergens gebruik. Waar flasht het jou dan voorbij, Jarne?


    Geregeld op het forum.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Geregeld op het forum.(:


    Mhh, ik vind het nog wel net staan. Hahaha :'D Hangt af van de context dan. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind het persoonlijk mooier staan, ik weet niet waarom eigenlijk.


    El Diablo.

    Als mensen een O willen gebruiken als 0, moeten ze dat wat mij betreft vooral doen. Het is een stilistische keuze en daar is op zich niets mis mee. Er zijn immers ook zat lettertypes waarin je de twee niet uit elkaar zou kunnen houden. ^^

    Op een site als Q zal het vervangen van een teken door een bijna identiek teken niet voor verwarring of problemen zorgen. Andere mensen kunnen dat lelijk vinden, maar het is net zoiets als de keuze voor een template, of het gebruiken van enkele of dubbele aanhalingstekens. Ik snap de recente irritatie over specifiek deze ene trend niet helemaal, eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rhaella schreef:
    Het ligt eraan waar en wanneer het wordt gebruikt, naar mijn mening. (:

    ^^ Als je bv bij stories, geen namen heb voor je hoofdstukken, vind ik het wel mooi als je ipv '0' een 'O' gebruikt.


    -

    Ligt er heel erg aan bij wat. Als titel van een hoofdstuk vind ik het wel mooi. Maar in een verhaal zelf niet.


    "Ignite, my love. Ignite."