• De laatste was: Ik :)


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Die quote op je profiel is echt mooi. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jouw status is mooi en ik ben het er ook mee eens, haha.


    :)

    Je hebt leuke usernames.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jouw gedicht op je pagina komt recht uit je hart.
    Erg mooi.


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Ik zie je hier nog niet zo lang, maar ik vind dat je leuke reacties op het forum geeft en je pol, die in de spotlight stond, was erg leuk! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je hebt een mooi profiel.
    Ik ken je niet goed, maar je lijkt me een aardig en oprecht persoon.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik vind het gedicht op jouw profiel erg mooi, net als jouw username.


    :)

    Je hebt laten zien dat je mensen serieus kan nemen, en daarvoor wil ik je graag bedanken (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Jij bent echt mooi.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deilia: Ik heb wel 'ns heel gezellig met jou gepraat en ik vind je quizzen altijd heel erg leuk om te maken. Je bent een oprecht persoon en als ik je tekeningen heb gezien, ben je echt ontzettend creatief! c: too late

    Ik zie je regelmatig en ik kom je ook regelmatig tegen. Een van de eerste dingen die mij bij jou doet opkomen zijn, dat je heel oprecht, gevoelig en behulpzaam bent. Volgens mij zit je ook in het 1D foto/giftopic, anyway, ik krijg de indruk dat je heel trouw bent en altijd klaar staat voor je vrienden en ook online vriendschappen serieus neemt. Je bent eerlijk en volgens mij ook spontaan. Je lijkt mij een ontzettend aardig meisje en bovendien iemand om te leren als het gaat om trouw en loyaliteit; Idk, die indruk wek je op mij.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je bent een fan van Disneyfilms en dat vind ik een goede eigenschap c;


    26 - 02 - '16

    Je bent een heel lief zorgzaam persoon geloof ik, je username vind ik leuk, en vind het vet dat je ook league speelt :3

    Je hebt je profiel erg mooi opgebouwd.


    :)

    Ik houd van je avatar - ik zie dat smiley-ding echt altijd en overal maar weet nog altijd niet echt wat het is, ugh - en username! c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het staat erboven: Nirvana. Dat is een band. ^.^

    Lotta, je bent een ontzettend lief en enthousiast persoon en ik ben echt blij dat je op Quizlet zit, want je hebt een aanstekelijk enthousiasme en een niet aflaatbaar doorzettingsvermogen om het gezellig te hebben én te houden. c:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 20:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife