• Ja, om 17h heb ik m'n afspraak haha. Het is al m'n tweede, maar ik heb vannacht zo vreselijk erover gedroomd. De tatoeage artieste had het volledig verprutst en nu ben ik lichtjes nerveus :').

    Ach, dromen zijn bedrog zeker? c:

    Laat jij binnenkort nog een tatoeage zetten? Of wil je er graag eentje? I'm curious!


    soul made of stardust and chaos.

    Ik wil er graag een. Heb het ontwerp al in mijn hoofd, maar krijg 't niet op papier. Lastig :/

    Succes straks!


    26 - 02 - '16

    Heb je toevallig een foto van de tattoo (of van het ontwerp)? Ik ben wel nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 11:57 ]

    Iracebeth schreef:
    Ik wil er graag een. Heb het ontwerp al in mijn hoofd, maar krijg 't niet op papier. Lastig :/

    Succes straks!


    Je kan altijd met je idee naar een tattoo shop toegaan c: ze krijgen het vast wel op papier als je het goed beschrijft!

    Dankje!


    soul made of stardust and chaos.

    Wolfram schreef:
    Heb je toevallig een foto van de tattoo (of van het ontwerp)? Ik ben wel nieuwschierig.


    Ik wil mijn sterrenbeeld (weegschaal) in de sterrenconstallatie laten zetten c: heb zo niet meteen een fotootje, maar zal het straks hier zeker plaatsen wanneer 'ie erop staat!


    soul made of stardust and chaos.

    itsmagicc schreef:
    (...)

    Ik wil mijn sterrenbeeld (weegschaal) in de sterrenconstallatie laten zetten c: heb zo niet meteen een fotootje, maar zal het straks hier zeker plaatsen wanneer 'ie erop staat!

    Leuk! Succes! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Komt vast wel goed! Zijn waarschijnlijk gewoon de zenuwen die je zo hebben laten dromen, maar iets van zenuwen is niet slecht. Cool idee!
    Wat is je eerste?

    Ik wil een derde tattoo (ook een sterrenbeeld toevallig) laten zetten ergens in de toekomst.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Komt vast wel goed! Zijn waarschijnlijk gewoon de zenuwen die je zo hebben laten dromen, maar iets van zenuwen is niet slecht. Cool idee!
    Wat is je eerste?

    Ik wil een derde tattoo (ook een sterrenbeeld toevallig) laten zetten ergens in de toekomst.


    Ja, ik denk het hahaha c:
    Mijn eerste zijn drie vogeltjes, erg basic, maar ik vind het mooi c:

    Aah, wat leuk!


    soul made of stardust and chaos.

    Oehh niiiice, veel succes (:

    Ik wil ook een tattoo. Ik heb al een heel ontwerp en zo in mijn hoofd en op papier, maar ik mag het niet van mijn pa, lol. Ondanks het echt mini is en heel subtiel tho D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil et graag een maar ik mag er geen zolang ik nog thuis woon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Ik wil et graag een maar ik mag er geen zolang ik nog thuis woon.


    Sarita, wij begrijpen elkaar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oeh spannend ^^ Succes!
    Ja ik laat binnenkort ook eentje zetten, mijn eerste! Dus erg spannend ook haha.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Metamorphoses schreef:
    Oehh niiiice, veel succes (:

    Ik wil ook een tattoo. Ik heb al een heel ontwerp en zo in mijn hoofd en op papier, maar ik mag het niet van mijn pa, lol. Ondanks het echt mini is en heel subtiel tho D:


    Ik heb er ook lang voor moeten zeuren hahaha, maar hé, tegenwoordig hebben zoveel mensen een tatoeage. Dus het excuus van 'je gaat nooit werk vinden als je een tatoeage hebt' vliegt ook zo de deur uit c:.


    Saloon schreef:
    Oeh spannend ^^ Succes!
    Ja ik laat binnenkort ook eentje zetten, mijn eerste! Dus erg spannend ook haha.


    Dat is ook heel erg spannend! Wat ga je laten plaatsen? En waar? c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ahh, leuk! Veel succes en hopelijk verpest de artiest het inderdaad niet zoals in je droom :'D
    Zelf heb ik geen tatoeagewensen ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    Ahh, leuk! Veel succes en hopelijk verpest de artiest het inderdaad niet zoals in je droom :'D
    Zelf heb ik geen tatoeagewensen ^^


    Normaal niet! Ik heb al heel wat van haar 'werk' gezien, en ze werkt echt heel erg gedetailleerd en elegant kun je wel zeggen c:.


    soul made of stardust and chaos.

    Ik zou er ook graag een willen. Een dolfijntje of vogeltje op mijn schouder. Een heel simpel ontwerpje liefst, niet iets gedetailleerds of ingewikkelds. Gewoon een teken dat ik van dieren houd en ook dubbel als teken van vrijheid. Daarom wil ik nog wachten tot ik uit huis ben. Ik zou al mogen van mijn ouders, maar ik denk dat het toch beter is om even af te wachten en te zien of ik dit over een paar jaar nog steeds wil. Het is natuurlijk heel erg permanent.


    What would Emma do?