• Een x aantal jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Ik heb het idee natuurlijk nog niet geheel uitgewerkt met de locaties enzo, dat moet allemaal nog en ik moet ook nog bedenken wat voor soort vloek er op het huis zit. Als jullie hier ideeën over hebben of überhaupt geïnteresseerd zijn; meld het alsjeblieft.

    De RPG staat online!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 16:31 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou misschien wel voor minder personages gaan. Om de karakters en het uiterlijk van tien personages te kennen, heb je toch wel al even nodig. Tenzij je slechts één (of enkele) hoofdpersonages neemt, dan is het misschien beter te volgen. :)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik zou misschien wel voor minder personages gaan. Om de karakters en het uiterlijk van tien personages te kennen, heb je toch wel al even nodig. Tenzij je slechts één (of enkele) hoofdpersonages neemt, dan is het misschien beter te volgen. :)


    Hmm, misschien is zes personages ook wel genoeg. Maar ik had expres een paar meer gedaan, omdat er altijd wel mensen tussen zitten die zomaar stoppen enzo.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het best interessant klinken. ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    LaJoie schreef:
    Ik zou misschien wel voor minder personages gaan. Om de karakters en het uiterlijk van tien personages te kennen, heb je toch wel al even nodig. Tenzij je slechts één (of enkele) hoofdpersonages neemt, dan is het misschien beter te volgen. :)

    Dit, al vind ik het wel een heel leuk idee!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Inermis schreef:
    Ik vind het best interessant klinken. ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Dankjulliewel, dan zal ik wel minder personages doen. Dan vind ik zes wel een goed aantal.


    26 - 02 - '16

    Ouh, klinkt leuk. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Child schreef:
    Dankjulliewel, dan zal ik wel minder personages doen. Dan vind ik zes wel een goed aantal.

    Slim!! Kun je me een link sturen wanneer je start? ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ponds schreef:
    (...)
    Slim!! Kun je me een link sturen wanneer je start? ^^


    Sure


    26 - 02 - '16

    Mij ook een linkje? :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Mij ook een linkje? :]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sivan schreef:
    Mij ook een linkje? :]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik zal jullie beiden wel een linkje sturen


    26 - 02 - '16

    Wil je er mij ook eentje sturen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het eerlijk nogal afgezaagd. Ik heb dit soort ideeën op Q al vaker voorbij zien komen. Het kan natuurlijk heel leuk worden maar dan moet je het wel op de een of andere manier apart maken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."