• Ja, dan heb ik het toch echt over mijn kat Pim.
    Dat gekke beest is zo dol op mijn slaapkamer, dat hij me probeert te bijten als ik hem daar weg wil halen.

    Dit is een foto van mij met Pim:



    En dit is Pim in z'n, sinds kort, nieuwe mandje:




    Doen jullie huisdieren ook wel eens rare dingen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:15 ]


    26 - 02 - '16

    Wat een cutie!
    Mijn kat gaat boos naar me staren als ik hem van zijn plaatsje haal en dan gaat hij scheten laten op mijn schoenen. En hij loopt ook van me weg als ik hem wil aaien, dus ik krijg het idee dat hij me haat. :')

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 19:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wat een lief beestje ;3
    Mijn katten doen een hoop rare dingen. Percy, mijn kater, zat zo net nog op de kast, en mijn zusje lag daaronder op de bank. Toen besloot Percy om uit te glijden en viel hij met zijn dikke kont op haar gezicht. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn kat smakt heel erg als hij zichzelf wast. En als mijn hond een tennisbal ziet, bestaat alleen de tennisbal nog voor hem.

    Wat een cutie en wat een grappige naam voor een kat, die van mij heet Pumba. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aww wat een schatje.

    Mijn Kat is ook heel raar. Haar lievelings-speeltje is mijn armbandje. Als je het armbandje gooit, rent ze er achter aan en brengt ze het vervolgens terug. Zoals een Hond, haha. Ook houd ze heel veel van Pannenkoeken. Sinds ze die eens uit de pan had gestolen, is ze er gek op. Als we Pannenkoeken eten komt ze ook aan tafel zitten, haha.

    Aahhw leukkk.. Ik heb een hondje die kan lachen haha, en als ze natte pootjes krijgt dan kijkt ze me de hele dat niet aan, ooh ze heeft zn hekel aan regen haha.. Maar het is een schat van een hondje


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wat un poepie! Mijn hond lacht als hij op zijn rug gaat liggen haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Awh, Pim lijkt op Whisky mijn zwarte kat.

    En mijn lapjeskat is de raarste, komt altijd op mijn boeken liggen en als ik haar wegjaag krijg ik klauwen en tanden in mijn handen. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een cutie, awhh.

    Ik heb een vogel die denkt dat hij menselijk is.. Hij praat (en het lukt hem om soms echte woorden te zeggen), komt naast me liggen op de bank en probeert hopeloos om de afstandsbediening te bedienen. Ohja, en hij wil altijd mee eten aan tafel.
    Voor de rest heb ik een schildpadje die nu in zijn winterslaap zit. En de tweede vogel probeert om op de ander te lijken, maar dat gaat moeilijk aangezien hij als Zebravink onmogelijk een Parkiet kan zijn >.<


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    That reminds me dat ik ook nog foto's had van Pim die op mijn huiswerk lag.


    26 - 02 - '16

    Bij ons is iedereen gek :Y)

    Maar de hond spant wel de kroon :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil ook een huisdier! (cat)
    Maar wel allemaal cuties hier. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Arendelle schreef:
    Bij ons is iedereen gek :Y)

    Maar de hond spant wel de kroon :')


    Aahww. Wat een schatje. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rowling schreef:
    Wat un poepie! Mijn hond lacht als hij op zijn rug gaat liggen haha!



    Haha :'D


    -

    Hier is een mooie foto van mijn huisdieren:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Onze hond ligt ook altijd heel vreemd in haar mandje. Ze speelt ook graag met van alles en nog wat, van badeendjes tot de sleutel van mijn moeder en pannenlappen, haha. :3

    Dit was afgelopen vakantie. ^^




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan