• Hi guys,
    ik zit weer eens in de knoop met Quizlet ^^ Mijn profiel zegt namelijk dat ik elf maanden geleden ben geregistreerd. Maar als je dan bij badges kijkt zegt hij Tijd lid: '12 maanden 1 weken 4 dagen 17 uur', maar de badge '1 jaar lid' heb ik dan weer niet! Volgen jullie het nog een beetje?
    Ik weet zelf niet meer wanneer ik nou precies ben geregistreerd, maar het verschil van Badges en Profiel maakt mij behoorlijk in de war :') Kunnen jullie me helpen?
    Liefs, LakeTown

    De dingen waar je je druk om kunt maken ;')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stuur een pb'tje naar een mod en die handelen het zo voor je af (;


    26 - 02 - '16

    Ik los het voor je op. ^^
    edit: Dus je bent geregistreerd op 20 januari 2013 - 19:18, dus je zal nog enkele weken moeten wachten op de badge. Waar staat het dat je al zo lang lid bent? Dit is waarschijnlijk een foutje waar we niet veel aan kunnen veranderen. ^^
    (als je met je muis op je profiel op '11 maanden geleden geregistreerd' blijft staan, dan zie je de exacte datum)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 12:33 ]


    Let the Night embrace you

    Die heeft gewoon een permanente fout. Hij geeft altijd een maand meer aan dan het werkelijk is. Daarom zijn mensen soms 1 jaar en 12 maanden lid in plaats van 2 jaar.


    Your make-up is terrible

    Deilia schreef:
    De dingen waar je je druk om kunt maken ;')

    Als je niet iets zegt dat van nut is, reageer dan niet.



    Ot: Ik mis ook nog een badge maar vergeet het telkens te melden, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jinxed schreef:
    Ik los het voor je op. ^^

    Eigenlijk nog niet want ze zit er daadwerkelijk nog geen jaar op.

    Quizlet zit in de war bij 11-12 maanden. Er is iets anders aan de klok en dan lijkt het alsof Quizlet zegt dat je al langer lid bent dan je registratiedatum.
    Er was een verklaring voor, maar die snapte ik niet zo goed. Maar het komt omdat Q een computer is. Dus je moet je niet teveel aantrekken van de tijd lid want dat klopt niet altijd. Q geeft vanzelf voor 1 jaar lid een badge.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CityOwl schreef:
    (...)
    Als je niet iets zegt dat van nut is, reageer dan niet.

    Ot: Ik mis ook nog een badge maar vergeet het telkens te melden, hahah

    Same here.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Okee, bedankt! Vreemde fout, maar goed :')