• Het leek me leuk om eens een H2O just add water verhalenbundel te maken. Dit kan ik moeilijk alleen doen dus vraag ik jou! Je hoeft niet heel veel verstand te hebben van H2O aangezien je steeds maar een klein verhaaltje van een hoofdstuk schrijft. Je moet er wel een beetje van af weten. Het gaat er dus om dat je steeds een hoofdstuk schrijft waar in je verhaaltje duidelijk wordt. Hoe lang of hoe kort dat hoofdstuk is maakt helemaal niets uit. Denk groot. Het mag over alles wat met H2O te maken heeft gaan. Je mag bijvoorbeeld ook een hoofdstukje schrijven met de titel: tien dingen die je als zeemeermin niet moet doen! De volgorde van alle hoofdstukken maakt niets uit. Het mag kris kras door elkaar staan (het lijkt me wel handig, dat als we klaar zijn met de verhalenbundel het wel even ordenen). Klik op de volgende spoiler voor een paar afspraken die ik wel graag met jullie wil maken en nog wat andere dingen. Eigenlijk staat er maar een ding in wat ik liever niet wil.

    -Het verhaal mag zich afspelen waneer je maar wilt. Het mag zich dus ook bijvoorbeeld tussen de eerste en de tweede aflevering afspelen. Je hoeft niet precies te vertellen waneer het zich afspeelt, maar een paar dingen zijn wel belangrijk. Als je een hoofdstuk schrijft waar bijvoorbeeld Zane veel in voorkomt melt dan even of hij het geheim al weet. Als je een hoofdstuk schrijft over de volle maan, zeg dan ook even of ze daar al tegen kunnen.
    -Het maakt niet uit hoe vaak je een hoofdstuk upload. Je mag ook drie hoofdstukken achter elkaar schrijven, je mag ook een hele tijd niets schrijven.
    -Ik vind het zelf erg vervelend als namen in stories verkeerd geschreven zijn dus daarom zijn hier wat belangrijke namen:
    Cleo
    Rikki
    Emma
    Bella
    Lewis
    Zane
    Ash
    Will
    Charlotte
    Nate
    Als je een vraagje hebt over een andere naam kun je dat vast wel op internet vinden. Je mag het ook wel aan mij vragen.
    -Nieuwe personages verzinnen kun je beter niet doen omdat het verhaal hierdoor een beetje vaag kan worden. Met uitname van kleine rolletjes bijvoorbeeld een klasgenoot.
    -In je hoofdstuk mag je best 'spelen met de tijd' of hoe je dat ook wilt zeggen. Als je dus graag een hoofdstuk wilt schrijven met de volle maan en watertentakel, maar je wilt dat Emma er ook bij is mag dit ook.
    -als je wilt mag je ook best een hoofdstukje over Mako Mermaids schrijven als je deze serie hebt gezien. (het spin-off van H2O) een voorganger van H2o is ocean Girls. Ik heb deze serie nooit gezien, maar je mag hier ook best iets over schrijven.
    Als je zelf nog wat afspraken kunt bedenken die erg handig zijn kun je dit graag melden. Als je vindt dat er een absoluut zinloze afspraak tussen staat mag je dit ook best zeggen. Zeg dan ook even waarom je dat vindt.


    Ik hoop dat jullie graag aan deze storie meewerken. Ik vind het ook prima als je maar 1 hoofdstuk schrijft. Lees je dit en is de storie al begonnen? Zolang er nog aan wordt gewerkt kun je altijd nog meedoen! Momenteel heb ik het nog een beetje druk met mijn andere storie, maar ik heb genoeg vrije tijd hoor! Wees dus niet verbaasd als ik er nog niet zoveel aan mee schrijf. Ik heb nu wel heel veel info gegeven, maar dat komt omdat ik het idee al helemaal in mijn hoofd had. Ik hoop wel dat jullie het nog snappen! Wanneer ik de storie begin ligt er aan hoeveel aandacht er überhaupt is.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    ik wil graag meedoen. mar ik heb een ideetje , je kan ook eenklasgenootje een rol geven en die probeert achter hun geheim . (due typefouten komen doordat ik op me mobiel zit en hij doet raar)


    We all just wanna be somebody

    Dat kan inderdaad, mits het in 1 hoofdstuk gebeurd. Misschien is het ook wel leuk dat een verhaal wel in twee hoofdstukken mag opdelen.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Het kan ook zo zijn dat je 1 van de klasgenootjes af en toe in een hoofdstukje zet? ;-)


    We all just wanna be somebody

    Kan...


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Dat zien we op dat moment wel


    We all just wanna be somebody

    Ja. Ik hoop wel dat er nog meer mee willen doen. Weet jij of je het aan users mag vragen die ook bij een andere H2O storie wilden meeschrijven? Of valt dit onder reclame of zo iets?


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Nou ik denk dat het wel mag maar ik weet het niet zeker


    We all just wanna be somebody

    Een_H2o_fan schreef:
    Ja. Ik hoop wel dat er nog meer mee willen doen. Weet jij of je het aan users mag vragen die ook bij een andere H2O storie wilden meeschrijven? Of valt dit onder reclame of zo iets?


    Je mag mensen vragen om een verhaal met je te schrijven. Je mag hen alleen niet vragen om je verhaal te lezen. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Je mag mensen vragen om een verhaal met je te schrijven. Je mag hen alleen niet vragen om je verhaal te lezen. ;)


    Oké bedankt. Ik zal wat mensen vragen waarvan ik weet dat ze H2O een leuke serie vinden.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Ik zou wel mee willen doen, maar zal waarschijnlijk niet veel schrijven vanwege al het huiswerk in de derde...


    be gay do crimes

    CharmedPaige schreef:
    Ik zou wel mee willen doen, maar zal waarschijnlijk niet veel schrijven vanwege al het huiswerk in de derde...


    :D fijn! Maakt niet uit hoor, als je niet zo veel tijd hebt. Zoals ik in de uitleg al zei: ik vind het ook niet erg als je maar 1 hoofdstuk schrijft.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    ik schrijf mee! ben'fan'


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    ik schrijf mee! ben'fan'

    Leuk! Ik heb eerlijkgezegd nog geen idee wanneer we de storie kunnen starten. Wat denken jullie hoeveel users we nodig hebben?


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    minimaal 5 of 6 denk ik


    We all just wanna be somebody

    ja, aan zo iets dacht ik ook. ik heb wel wat pb's verstuurt. helaas zijn die users al een maand of zo niet meer online geweest.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"