• Hoi Q'ers ^^
    Ik zag onlangs een topic voorbij komen waarin de fantastische serie 'Reign' werd vermeld en toen vroeg ik me af wie hem ook kijkt (: Reign gaat over de jonge koningin van Schotland (Mary) die op jonge leeftijd is uitgehuwelijkt aan de prins van Frankrijk. Omdat zij de troonopvolgster is, heeft ze veel vijanden en dus veel bedreigingen rond zich heen. En dan gebeuren er nog een heleboel awesome dingen. :Y)

    Dus.. wie op Q is ook een fan? (:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zat stiekem al te wachten op dit topic. Ik houd van de serie! Maar ik baal ervan dat de volgende aflevering pas op 23 januari komt.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind die serie echt geweldig. Er zit wel wat tegenstrijd in, maar ik vind die serie echt super.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Insurgent schreef:
    Ik zat stiekem al te wachten op dit topic. Ik houd van de serie! Maar ik baal ervan dat de volgende aflevering pas op 23 januari komt.


    Yes, nog iemand! *O*
    En ik ook, zeker omdat ze de laatste aflevering op zo'n cliffhanger hebben laten eindigen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Avarosa schreef:
    Ik vind die serie echt geweldig. Er zit wel wat tegenstrijd in, maar ik vind die serie echt super.


    Hoezo tegenstrijd?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ziet er wel interessant uit, moet nog heel veel films, animes en series kijken. Dus ik denk dat hij gewoon op het lijstje komt.

    Ik heb het een tijdje gevolgd in het begin, maar heb nu al een tijd niet meer gekeken haha. Misschien ga ik ooit nog wel verder, maar ik kijk al zoveeeeel series D:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik heb het een tijdje gevolgd in het begin, maar heb nu al een tijd niet meer gekeken haha. Misschien ga ik ooit nog wel verder, maar ik kijk al zoveeeeel series D:


    Some people are art and do art at the same time

    ^ jullie zouden echt verder moeten kijken, het is nu een stuk spannender aan het worden (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Hoezo tegenstrijd?
    Er zitten gewoon feiten in die niet kloppen. Zoals kleren zonder mouwen enzo. Kleine dingetjes. Ik vind ik het die intro ook zo leuk en het gebruik van moderne muziek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Er zitten gewoon feiten in die niet kloppen. Zoals kleren zonder mouwen enzo. Kleine dingetjes. Ik vind ik het die intro ook zo leuk en het gebruik van moderne muziek.


    Hm, dat was me nog niet eens opgevallen :') en ja, ik ook, toen ze ineens Bastille speelden had ik echt zoiets van whuuut O.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hmm ik ken het niet, maar het klinkt wel nice.
    Deze komt sws op m'n lijstje met wat ik nog moet gaan kijken zodra ik tijd heb haha.

    Hhmm, ziet er interessant uit.
    Misschien eens opzoeken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor de mensen die willen kijken, hier is een link (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    REIGN.
    I love it +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Avarosa schreef:
    (...)Er zitten gewoon feiten in die niet kloppen. Zoals kleren zonder mouwen enzo. Kleine dingetjes. Ik vind ik het die intro ook zo leuk en het gebruik van moderne muziek.


    Ik denk dat je zoiets wel kunt verwachten van de CW :')
    Ik had ook ergens gelezen dat het niet hun bedoeling was om historisch accuraat te zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered