• Ik maak een filmpje voor school, voor tekenles, over de oorlog en zou graag nog wat hulp en meningen willen (:

    Dit is het meest actuele filmpje:



    Dit heb ik over...:
    Klik.
    Heeft iemand ideeën of ik hier nog wat mee zou kunnen? Ik denk dat ik ook twee filmpjes mag inleveren, als ik hier een muziekje onder gooi en dan kan ik zeggen dat het een soort 'promotiefilmpjes' zijn. Dat het de bedoeling is dat er een spreker is en dan eerste filmpje laat zien, dan verteld van: Zo hoort het dus. Blabla Families shouldn't be seperated..

    Eerdere versies:
    Voor diegene die het proces willen zien oid.
    Versie 1, zonder alle muziek.
    Versie 2, met muziek en kleine aanpassingen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:10 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Versie met muziek



    Waar ik niet tevreden over ben:
    - Overgang foto's, nog even kijken hoe het moet > Langer in beeld laten lost dit op denk ik
    - De letters, die gaan dus in hoofdletters
    - Muziek overgangen, vooral rond 1.30 & 2.40 > Misschien dat ik dat zwarte beeld bij 2.40 langer laat blijven, dan verloopt de overgang beter denk ik


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh wauw, dit verbaasd me. Ik vind het erg passend, met muziek.
    Ik zou alleen de wisseling van de foto's niet op die manier doen, maar eerder dat ze vervagen. Ik vind het namelijk niet prettig kijken op de manier hoe ze nu staan, maar dit is mijn mening.
    Je letters zou ik inderdaad hoofdletters doen, en een formeler lettertype.

    Pluviophile schreef:
    Oh wauw, dit verbaasd me. Ik vind het erg passend, met muziek.
    Ik zou alleen de wisseling van de foto's niet op die manier doen, maar eerder dat ze vervagen. Ik vind het namelijk niet prettig kijken op de manier hoe ze nu staan, maar dit is mijn mening.
    Je letters zou ik inderdaad hoofdletters doen, en een formeler lettertype.


    Jullie willen niet weten hoe blij ik ben met wat commentaar/hulp (: Aangezien ik een filmpje maak heb ik geen hulp kunnen vragen van mijn docent en heb ik alles zelf moeten uitvogelen, maar ik vind het altijd prettig om commentaar op dingen te krijgen zodat ik het kan verbeteren. Ik zal inderdaad die foto's aanpassen, want ik stoorde me er zelf ook nogal aan, haha.

    Ik heb op 2.40 dat zwarte wat uitgerekt, zodat er meer tijd zit tussen de muziek en nu loopt het lekkerder. Nu even kijken voor nadere lettertypes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Heb alle verbeterpunten toegepast (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ziet er goed uit, ik zou het zo laten.
    Klein vraagje; uit welke film heb je die beelden van de kindersoldaten?

    Pluviophile schreef:
    Ziet er goed uit, ik zou het zo laten.
    Klein vraagje; uit welke film heb je die beelden van de kindersoldaten?


    Vooral uit Wit Licht, ik heb niet zo veel oorlogsfilms gezien en was dus ook een beetje lastig zoeken, want er zijn er zóoooo veel :p
    Maar ik waarschuw je wel hoor, Wit Licht is een Nederlandse film met Marco Borsato en dat klinkt misschien allemaal wat lachwekkend,
    maar die film is één van de meest heftige die ik gezien heb op emotioneel vlak.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zat te denken, is exterminating niet mooier dan destroying? Ik kon het juiste woord maar niet vinden en ben nog niet zo tevreden, maar de tekst weghalen maakt het ook weer zo bleh.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Vooral uit Wit Licht, ik heb niet zo veel oorlogsfilms gezien en was dus ook een beetje lastig zoeken, want er zijn er zóoooo veel :p
    Maar ik waarschuw je wel hoor, Wit Licht is een Nederlandse film met Marco Borsato en dat klinkt misschien allemaal wat lachwekkend,
    maar die film is één van de meest heftige die ik gezien heb op emotioneel vlak.

    Aha, Wit Licht, dat was 'm. Ik kwam er niet zo snel op, haha! Heftige film ja, ik heb 'm ooit al eens gezien.
    En wat dat word betreft, geen idee. Kies wat je zelf mooier vind staan :')

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 17:49 ]

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Aha, Wit Licht, dat was 'm. Ik kwam er niet zo snel op, haha! Heftige film ja, ik heb 'm ooit al eens gezien.
    En wat dat word betreft, geen idee. Kies wat je zelf mooier vind staan :')


    Hmm, ik vind ze alle twee niet zo mooi staan, maar ik kan maar net op hét woord komen zeg maar :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had trouwens een week of 2 terug mijn cijfer gekregen (: Een 9 voor het filmpje zelf, dus daar wil ik jullie voor bedanken!! :d Dit cijfer werd gecombineerd met nog 5 cijfers m.b.t. het proces. Dus uiteindelijk kwam ik uit op een 7;9 waar ik erg blij mee ben!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.