• Heey :]

    Sinds ongeveer een week ben ik echt verslaafd aan Breaking Bad en na een marathon op vrijdag en zaterdag ben ik aangekomen aan begin seizoen 3. [Einde seizoen 2 was te zielig]. Dus ik vroeg me af: wie van jullie kijkt nog meer Breaking Bad? En zo ja, wie is jouw favoriet?
    Bij mij is het sowieso Jesse Pinkman. Hij is gewoon veel te lief en tegelijkertijd zo bad ass x] En die advocaat: Saul? Ik weet de naam niet precies, maar hij is zo grappig x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Hierzeu! ;D
    Mijn favoriete personage is Saul, denk ik. Ik heb zijn naam een tijdje als username gehad. C:
    Voor de rest zijn Jesse, Hank en Badger ook great!


    Caution first, always.

    Booker schreef:
    Hierzeu! ;D
    Mijn favoriete personage is Saul, denk ik. Ik heb zijn naam een tijdje als username gehad. C:
    Voor de rest zijn Jesse, Hank en Badger ook great!


    Haha, Hank is inderdaad heel cool. Ik vind het heel erg gaaf hoe ze hem in seizoen twee - en ik hoorde van mensen dat ze dat ook verderop in de serie deden - hem een stuk menselijker hebben gemaakt. Als persoon lijkt hij me vreselijk, maar als personage is hij fantastisch x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    (...)

    Haha, Hank is inderdaad heel cool. Ik vind het heel erg gaaf hoe ze hem in seizoen twee - en ik hoorde van mensen dat ze dat ook verderop in de serie deden - hem een stuk menselijker hebben gemaakt. Als persoon lijkt hij me vreselijk, maar als personage is hij fantastisch x]

    Hahaha, Hank wordt nog stukken cooler. Veel plezier met het kijken van de rest van de serie! Ik was echt een beetje depri toen ik uiteindelijk klaar was met kijken.


    Caution first, always.

    Booker schreef:
    (...)
    Hahaha, Hank wordt nog stukken cooler. Veel plezier met het kijken van de rest van de serie! Ik was echt een beetje depri toen ik uiteindelijk klaar was met kijken.


    Haha, thanks :] Ik ben echt zo benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren, maar ik weet nu in ieder geval dat ik Jesse extreem zielig vind en hem het liefst een knuffel wil geven


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Jup, geweldige serie. Mijn favoriet is ook Jesse Pinkman.


    You are beautiful, you are love.

    Echt een fantastische serie, Jesse Pinkman is echt zo een goed personage.


    If you were smart, you would run, and protect yourself…

    Yeah. Ik moet echt weer afleveringen gaan kijken. Jesse & Saul zijn ook mijn favoriet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rhaego kijkt het ik niet :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mike Erhmantraut, sowieso. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 8:49 ]


    "I shut my eyes in order to see.'