• Het is inmiddels zes maanden geleden dat ik voor het laatst online was en ik denk dat de meesten geen idee meer hebben van wie ik eigenlijk ben, maar ik vond het toch nodig om even te laten weten dat ik er weer ben. De afgelopen tijd zijn er ontzettend veel rare dingen gebeurd. Ik ben mezelf kwijt geraakt in een ongezonde obsessie voor voeding, beweging en gewicht en heb hierdoor mijn passie voor schrijven volledig laten verwateren. Nu ik eindelijk hulp ga krijgen en in heb gezien dat ik het laatste halfjaar eigenlijk doodongelukkig ben geweest, heb ik me voorgenomen om me hier weer wat vaker te laten zien. Quizlet beschouwde ik altijd als 'mijn plekje' - this sounds pretty desperate, but that's okay - en als ik niet lekker in mijn vel zat, had schrijven en hier een beetje jammeren altijd een soort therapeutische werking, haha.

    Voor de duidelijkheid wil ik nog wel even aangeven dat dit geen topic is om aandacht te trekken of zielig te doen. Ik wilde gewoon graag even mijn verhaal kwijt, omdat ik tijdens mijn dagelijkse leven continu een masker op moet zetten en mezelf doormiddel van onschuldige glimlachjes door allerlei bochten moet wringen. Dit accepteer ik en ik kan er goed mee omgaan, maar ik vind het ook weleens een keer fijn om anoniem mijn hart te luchten. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Welkom terug! Hart je lucht zo veel als je wilt.
    Let Q be your obsession, it's healthy. (:


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Welkom terug! Hart je lucht zo veel als je wilt.
    Let Q be your obsession, it's healthy. (:

    Ooohh ohh I'm still alivveee yeaah


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Welcome Back *O*


    -

    Deilia schreef:
    Ooohh ohh I'm still alivveee yeaah

    Onkruid vergoat niet.

    Welkom terug! (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Welkom terug :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Symmetry schreef:
    Welkom terug! Lucht je hart zo veel als je wilt.
    Let Q be your obsession, it's healthy. (:

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:26 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Leuk dat je er weer bent (;


    26 - 02 - '16

    Welkom terug! (:
    Natuurlijk herken ik jou nog, ik was en ben een enorme fan van jouw stories! ^^
    Fijn dat je er weer bent en zoals de anderen al zeggen - lucht je hart zoveel als je wilt. Daar is Q. voor. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Welcome back (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    I remember you! Welkom thuis, zal ik dan maar zeggen.
    Ik denk dat voor vele op Quizlet, in ieder geval mijzelf, het geldt dat deze site therapeuthisch werkt; je ei kwijt kunnen met alleen al je verhaalidee kan echt wel opluchten. Dus zo desperate is het niet, though. Hopelijk kan je in het vervolg weer hier je ding doen zoals je graag deed, en zoals het jou helpt. Liefs,


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Welkom terug :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Bedankt voor het warme welkom allemaal! (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben ook al een jaar (als het niet langer is) niet meer online geweest en vind het altijd 'fijn' om weer terug te zijn. Dus welcom back (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Welkom terug!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.