• En waarom?

    6.5
    Niet veel nuttige dingen gedaan maar wel goed gesprek gehad met de decaan. Had gehoopt dat ik nog bezig kon met het herschrijven van mijn verhaal maar dat is er niet van gekomen.

    Solid 6,5 ook. Fysio was pijnlijk en niet ideaal. Kapper was lang zitten ook niet fijn maar mijn haartjes zijn weer mooi geverfd en geknipt en het eten dat ik had gemaakt was zeer goed te eten. Little things enzo. 😊


    The truth is out there.

    2. Gewoon blegh vandaag.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    5. Labos zijn stresserend.


    Ex astris, sciencia

    7,5

    Ik ben vandaag veel bezig geweest met een leuke taalcursus, ik heb wat Yakuza Kiwami gespeeld, en ik heb een oliebol op :Y)


    Caution first, always.

    4,5, net zoals de score van mijn proefexamen dat ik helemaal heb verpest (ging op 15 btw). Voor de rest had ik ook nog eens les om 8u, wat gewoond moordend is, en heb ik voor de rest niet veel anders gedaan dan geleerd en geklooid bij het openen van een blik. Ik heb vanmiddag wel lekker gegeten, dat was ook zowat het enige toppunt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Is -42 een optie¿?¿?


    Heaven is a place that we all have

    4 - grotendeels bleh, met een beetje yay af en toe.
    Oké, heel slecht beschreven, naar boeien.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Een 8. Ik had vandaag een meh-dag, maar ik heb wel voor het eerst van mijn leven marvel-films gekeken (yay me!) en mijn zusje is vandaag twaalf geworden, dus dat is plus zeven punten.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    Een 8. Ik had vandaag een meh-dag, maar ik heb wel voor het eerst van mijn leven marvel-films gekeken (yay me!) en mijn zusje is vandaag twaalf geworden, dus dat is plus zeven punten.

    Omg voor het eerst marvel? Welkom bij de fanbase! :Y)

    OperaGhost schreef:
    6.5
    Niet veel nuttige dingen gedaan maar wel goed gesprek gehad met de decaan. Had gehoopt dat ik nog bezig kon met het herschrijven van mijn verhaal maar dat is er niet van gekomen.


    Jij hebt wel nuttige dingen gedaan, want jij hebt mij geholpen, waar ik je zeer dankbaar voor ben! Mijn dag is een 8, want ik ben goed bezig met studeren! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Dalnim schreef:
    (...)

    Jij hebt wel nuttige dingen gedaan, want jij hebt mij geholpen, waar ik je zeer dankbaar voor ben! Mijn dag is een 8, want ik ben goed bezig met studeren! ^^

    Kleine moeite want ik help je graag. <3

    3. Mijn dag is een mop tot nu toe :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    5. Ik zou minder willen geven, maar ik spaar mijn lage cijfers liever voor morgen. Ik weet gewoon dat morgen een ramp gaat zijn. (:


    Take me to wonderland

    -10.000. Want de rouw om meerdere mensen hun dood zit er nog vers in.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 10:26 ]


    i wanna die with you once or twice.