• Ik ben dus op zoek naar een smartphone, die niet al té duur is, maar waar je wel fatsoenlijk mee kunt internetten zonder dat i al te rare kuren krijgt en frequent vastloopt (denk aan 200 - 300 euro). Ik vroeg me ook af waar je op moet letten bij het kopen van zo'n ding, de processer neem ik aan (snelheid), maar wat betekenen al die specificaties?

    Het wordt waarschijnlijk toch een samsung omdat dat dat merk me goed lijkt qua prijs / kwaliteit verhouding.

    Ik zit te denken aan de volgende toestellen:
    -samsung galaxy s2 plus
    -samsung galaxy s3 mini
    -samsung core
    -samsung galaxy trend
    -samsung galaxy s4 mini (volgens mij wel erg duur...)
    -sony xperia l / m
    -sony xperia J
    -samsung galaxy ace 3

    En ik wil gewoon prepaid erop hehe

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:28 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Samsung is wel goed, maar voor de prijscategorie zou ik voor een LG gaan denk ik. Ik zelf krijg een Chinese Xiaomi Hongmi, die is beter dan de HTC One X en nog geen 200 euro, maar daarbij kan je geen abo nemen.


    Your make-up is terrible

    foutje.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:29 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb zelf een samsung galaxy ace 2 en ik vind het een prima ding. Hij heeft alleen heel af en toe vastloop kuren.


    Stenenlikker

    Mijn beste vriend is heel tevreden over de Ace 3


    El Diablo.

    Als je een sterke, snelle en goedkope telefoon wilt dan raad ik je de Xiaomi Mi2s (daar heb ik hem gekocht) aan. Hij is maar 266 euro en is sterker dan de Samsung Galaxy S4. Ik heb hem zelf en ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is snel, heel stabiel en werkt heerlijk. Enige nadeel is dat de batterij redelijk snel op gaat als je hem de hele dag gebruikt (net als elke andere smartphone), maar goed, daarvoor kan ik je wel wat trukjes geven, zodat hij het langer uithoudt (en anders kun je altijd een grotere batterij kopen).

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga denk ik eerder een mobieltje in een winkel kopen, dan online, dan kan ik tenminste naar de winkel als er iets mis mee is en heb je er garantie op.
    Zit nu meer te denken aan de samsung galaxy s3 mini.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zou never nooit een Chinese telefoon kopen, maar dat is meer omdat ik gewoon Apple-freak ben.
    M'n ouders hebben de Galaxy S3, in principe zijn de galaxy S toestellen wel heel goed! (:


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Zou never nooit een Chinese telefoon kopen, maar dat is meer omdat ik gewoon Apple-freak ben.
    M'n ouders hebben de Galaxy S3, in principe zijn de galaxy S toestellen wel heel goed! (:
    Nou, de chinezen kunnen er tegenwoordig heel wat van. De telefoon die ik heb is beter dan/gelijk aan de nieuwste Iphone 5 en sterker dan een Samsung Galaxy S4. En dat voor maar 266 euro :'D

    Florentina schreef:
    Ik ga denk ik eerder een mobieltje in een winkel kopen, dan online, dan kan ik tenminste naar de winkel als er iets mis mee is en heb je er garantie op.
    Zit nu meer te denken aan de samsung galaxy s3 mini.
    Goed, dat kan ik snappen. Maar je bent je telefoon sowieso kwijt, maakt niet uit waar het naar toe gaat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet als je een snelle wil op de grootte van het RAM geheugen letten.
    Mijn voorkeur gaat verder niet zo uit naar Samsung maar er is niks mis mee (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een Samsung Galaxy Pocket (kostte met 70 euro, inclusief 15 euro beltegoed en een H&M bon van 20 euro) en hij werkt prima :Y) Natuurlijk, de camera is helaas niet te best (vond ik toen niet erg belangrijk) en er kunnen niet te veel foto's op, maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Samsung is dus wel een goed merk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huf schreef:
    Zou never nooit een Chinese telefoon kopen, maar dat is meer omdat ik gewoon Apple-freak ben.
    M'n ouders hebben de Galaxy S3, in principe zijn de galaxy S toestellen wel heel goed! (:


    Ik heb een Chinese Huawei die het prima doet hoor^^ apple houdt naar mijn idee alleen de prijzen hoog door de bekendheid / reputatie en niet omdat ze heel veel beter zijn dan andere merken.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik heb een Chinese Huawei die het prima doet hoor^^ apple houdt naar mijn idee alleen de prijzen hoog door de bekendheid / reputatie en niet omdat ze heel veel beter zijn dan andere merken.


    I agree! Huawei doet het ook echt heel goed.


    Your make-up is terrible

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Je moet als je een snelle wil op de grootte van het RAM geheugen letten.
    Mijn voorkeur gaat verder niet zo uit naar Samsung maar er is niks mis mee (:
    Dat en de Chipset + CPU die erin zit. Mijn telefoon heeft de 2GB RAM, een "Qualcomm APQ8064T Snapdragon 600"-chipset en een "Quad-core 1.7 GHz Krait 300"-cpu. Het is een echt high-end telefoon.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    Ik heb een Chinese Huawei die het prima doet hoor^^ apple houdt naar mijn idee alleen de prijzen hoog door de bekendheid / reputatie en niet omdat ze heel veel beter zijn dan andere merken.
    +infinity.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb de samsung galaxy s4 mini, en ben er heel tevreden mee, alleen 't geluid van m'n camera gaat niet uit dus ik kan niet stiekem selfies maken onder de les.. :Y)
    Ik weet niet hoe duur hij was, maar het zal wel duurder zijn dan 300 euro vgm.

    Ik vind samsung altijd wel erg fijn. Dus dan misschien de samsung galaxy s3 mini? Die zal wel niet zo erg veel verschillen met de s4 mini :')


    Me so good.

    Ik zou als ik meer geld beschikbaar had voor een telefoon zou ik inderdaad de s4 mini kopen, maar zoveel budget heb ik niet.
    Oh, en ik ga ook absoluut niet voor apple. Prettig besturingssysteem, maar daar houdt het ook wel mee op. Gewoon veel te duur.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:59 ]


    Aan niets denken is ook denken.