• Ik ben dus op zoek naar een smartphone, die niet al té duur is, maar waar je wel fatsoenlijk mee kunt internetten zonder dat i al te rare kuren krijgt en frequent vastloopt (denk aan 200 - 300 euro). Ik vroeg me ook af waar je op moet letten bij het kopen van zo'n ding, de processer neem ik aan (snelheid), maar wat betekenen al die specificaties?

    Het wordt waarschijnlijk toch een samsung omdat dat dat merk me goed lijkt qua prijs / kwaliteit verhouding.

    Ik zit te denken aan de volgende toestellen:
    -samsung galaxy s2 plus
    -samsung galaxy s3 mini
    -samsung core
    -samsung galaxy trend
    -samsung galaxy s4 mini (volgens mij wel erg duur...)
    -sony xperia l / m
    -sony xperia J
    -samsung galaxy ace 3

    En ik wil gewoon prepaid erop hehe

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:28 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Die sony's zijn trouwens ook erg goed! Mijn vader en zusje hebben beide een Xperia, ze hebben ze nu al 3 jaar en die van mijn vader is pas 1 keer vast gelopen, maar nu worden ze wel steeds langzamer.


    Your make-up is terrible

    Neem in ieder geval niet de Nokia Lumia 900. Dat is echt een 'net niet' mobieltje. (':
    Op zich werkt hij best fijn, maar er zit dus Windows Phone 7 op en kan niet worden geupdate naar Windows Phone 8. En aan WP7 heb je echt he-le-maal niks.
    Maar goed, je was volgens mij al niet van plan een Lumia te nemen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    M'n moeder heeft een Samsung Galaxy S3 mini en die werkt echt heel erg goed, dus ik zou zeker voor die gaan. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Titan schreef:
    Als je een sterke, snelle en goedkope telefoon wilt dan raad ik je de Xiaomi Mi2s (daar heb ik hem gekocht) aan. Hij is maar 266 euro en is sterker dan de Samsung Galaxy S4. Ik heb hem zelf en ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is snel, heel stabiel en werkt heerlijk. Enige nadeel is dat de batterij redelijk snel op gaat als je hem de hele dag gebruikt (net als elke andere smartphone), maar goed, daarvoor kan ik je wel wat trukjes geven, zodat hij het langer uithoudt (en anders kun je altijd een grotere batterij kopen).


    Kun je die telefoon ook in een andere kleur krijgen dan zwart?


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Als ik voor zo'n Huawei zou gaan , welke zouden jullie dan aanbevelen?
    Oh en ik wil geen telefoon met een windows besturingssysteem, dus geen nokia lumia weet-ik-veel-wat

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 19:10 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Assassin schreef:
    Die sony's zijn trouwens ook erg goed! Mijn vader en zusje hebben beide een Xperia, ze hebben ze nu al 3 jaar en die van mijn vader is pas 1 keer vast gelopen, maar nu worden ze wel steeds langzamer.


    Ik heb nu een Sony Xperia Miro en die is best fijn voor een goedkope telefoon die blijkbaar heel langzaam is omdat er niet zoveel in zit ofso maar toch snel is en nooit vastloopt c:

    Imperium schreef:
    (...)

    Kun je die telefoon ook in een andere kleur krijgen dan zwart?

    Ja, je kunt aangeven welke kleur achterkant je wilt :Y) Ze hebben heel veel kleuren, kijk de pagina maar eens na. Dan zie je wel welke kleuren er zijn (of ze de kleur ook echt hebben is een andere vraag, dat kun je gewoon navragen in de "review"-sectie).

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 20:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Florentina schreef:
    Als ik voor zo'n Huawei zou gaan , welke zouden jullie dan aanbevelen?
    Oh en ik wil geen telefoon met een windows besturingssysteem, dus geen nokia lumia weet-ik-veel-wat


    Sommige Huawei hebben wel W8 besturing, maar ik weet er niet zoveel meer over.


    Your make-up is terrible

    Ik wil zelf ook een nieuwe telefoon en zit zelf te twijfelen tussen de Samsung galaxy trend, Samsung galaxy fame en de Samsung galaxy Ace 2.
    Dus zit n beetje in tzelfde schuitje als jij;p


    Inspiration can hit you any time

    Je moet letten op intern geheugen. Heel veel apps gaan alleen op het intern geheugen en niet op een SD-kaart. Als je dan weinig geheugen hebt, heb je pech..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    Je moet letten op intern geheugen. Heel veel apps gaan alleen op het intern geheugen en niet op een SD-kaart. Als je dan weinig geheugen hebt, heb je pech..

    32GB intern geheugen *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    32GB intern geheugen *O*


    Pff. Ik heb zo'n samsung galaxy ace -ik weet niet precies- en die heeft een intern geheugen van minder dan 1GB..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    (...)

    Pff. Ik heb zo'n samsung galaxy ace -ik weet niet precies- en die heeft een intern geheugen van minder dan 1GB..

    Aaawh, dat zuigt echt hard. Mijne heeft dan wel geen SD-Card slot, maar die zou je niet nodig moeten hebben met 32GB intern geheugen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De Samsung Galaxy S3 mini heeft 8 GB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar.


    Is dat genoeg -voor de gemiddelde gebruiker-


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Is dat genoeg -voor de gemiddelde gebruiker-

    Hmm, ja. Zolang niet van plan bent hele series te kijken op je telefoon en je geen enorm grote apps gaat installeren (zoals GTA: Vice City) moet dat genoeg zijn, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.