• Ik heb het gevoel dat het hier elk jaar minder wordt en dat vind ik echt jammer. :(


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bij mij thuis zijn er redelijk wat geweest. Denk dat de bel wel 20 keer ging. Maar om kwart over 7 is het hier echt wel klaar en ben je een beetje vervelend als je als kind nog komt zingen. (':

    Jinsoyun schreef:
    Bij mij thuis zijn er redelijk wat geweest. Denk dat de bel wel 20 keer ging. Maar om kwart over 7 is het hier echt wel klaar en ben je een beetje vervelend als je als kind nog komt zingen. (':


    Er is hier echt nu nog niemand geweest en het was toen ik zelf liep echt niet normaal druk en nu gewoon niemand.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Whut? Kinderen langs huis, waarom?


    Ex astris, sciencia

    8 ('; de bel is maar 3 keer gegaan


    i wanna die with you once or twice.

    SergeantBarnes schreef:
    Whut? Kinderen langs huis, waarom?


    Sint-Maarten!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nee, dus nu zit ik met de zak KitKats op schoot. Ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Standal schreef:
    (...)

    Er is hier echt nu nog niemand geweest en het was toen ik zelf liep echt niet normaal druk en nu gewoon niemand.

    precies dit. Zelf heb ik dit jaar geholpen bij het AZC, weer een goede daad xD Was erg schattig, de kinderen mogen niet het terrein af, dus gingen wij op het terrein verspreid staan. Echt geweldig.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    O ja, ik kan me ook nog herinneren dat ik bij sommige huizen zelfs moest wachten want dan stonden er al kindjes te zingen. Nu is dat echt niet meer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    JDM schreef:
    O ja, ik kan me ook nog herinneren dat ik bij sommige huizen zelfs moest wachten want dan stonden er al kindjes te zingen. Nu is dat echt niet meer?


    Ja inderdaad!! Dat komt nu gewoon amper nog voor. Ik ben zo blij dat ik dat hebt meegemaakt vroeger.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik denk een stuk of tien kinderen maar. Waar is de tijd dat je niet eens de tijd meer had om terug te gaan naar je bank?
    Ik mis het :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sint-Maarten is niet zo populair hier, dus nog geen kinderen aan de deur. Wel jammer, vroeger werd het wel gevierd!


    Seasons will change, but I shall remain

    Diable schreef:
    Ik denk een stuk of tien kinderen maar. Waar is de tijd dat je niet eens de tijd meer had om terug te gaan naar je bank?
    Ik mis het :c


    Ja, dat had ik toen ik vroeger liep, dat de mensen gewoon aan de deur bleven staan omdat het zo druk was. Ik had zo gehoopt dat toen ik opgroeide ik zo ook zal staan, maar er is nog geen 1 kind geweest. Zo jammer.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bij mij kwamen ze aan de deur voor Halloween dus nu vind ik het wel een beetje genoeg.

    Standal schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik toen ik vroeger liep, dat de mensen gewoon aan de deur bleven staan omdat het zo druk was. Ik had zo gehoopt dat toen ik opgroeide ik zo ook zal staan, maar er is nog geen 1 kind geweest. Zo jammer.

    Het is echt sad. Het lijkt wel of ouders niet meer de moeite doen om hun kind hiervoor mee te sleuren. En dat scholen de kinderen niet meer creatief laten zijn d.m.v een lampion te maken. Ik heb hier namelijk 8 petflessen met een lampje gezien en maar 2 zelfgemaakte lampionnen.
    Zo zonde...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Het is echt sad. Het lijkt wel of ouders niet meer de moeite doen om hun kind hiervoor mee te sleuren. En dat scholen de kinderen niet meer creatief laten zijn d.m.v een lampion te maken. Ik heb hier namelijk 8 petflessen met een lampje gezien en maar 2 zelfgemaakte lampionnen.
    Zo zonde...


    Echt? Wauw, dat is inderdaad zonde. Wij hebben alle lampionnen van mij en mijn broer van de basisschool allemaal bewaard. Het is zo leuk en sommige zijn nog steeds zo leuk, we hebben zelfs Pokemon lampionnen!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh