• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    Ii-Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -Laconiek
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Hwin
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Laconiek zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    Topic 2!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 9:36 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hwin schreef:
    Eigenlijk vraag ik me af waarom die arenden op het eind van deel 1 hen niet gewoon een klein stukje verder hadden kunnen dragen tot in Erebor :P


    In het boek zeggen ze dat dat is omdat de mensen van Lake Town op ze schieten. Ze eten namelijk hun vee op, dus ze zijn bang voor de mensen met de pijlen (:

    Hmm. Eigenlijk zou ik trouwens toch wel graag een RPG willen in Midden Aarde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    You are so totaly right <3
    Maar waar in godsnaam moet het over gaan en het zich afspelen...?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 16:12 ]

    Misschien dat Smeagol de ring nooit heeft gevonden, maar iemand anders? En dat er zo een ander reisgezelschap ontstaat?
    Het is wel iets dat goed overdacht moet worden ja. Al zou ik een brainstorm topic kunnen openen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hwin schreef:
    Eigenlijk vraag ik me af waarom die arenden op het eind van deel 1 hen niet gewoon een klein stukje verder hadden kunnen dragen tot in Erebor :P


    ja, dan hadden ze niet langs meneer geef mij die arkenstone maar, en dan was het een stuk beter, hadden ze ook minder problemen in meerstad, behalve die dikke dorpchef.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik denk dat dat een goed idee is, Venomis, dan zou je misschien uiteindelijk wel een RPG kunnen openen!

    Laconiek schreef:
    Ik denk dat dat een goed idee is, Venomis, dan zou je misschien uiteindelijk wel een RPG kunnen openen!

    Dan doe ik het wel en dan zien we wel waar het schip strandt. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    oh vet, en met wat voor pergonages?, zelfbedachte: tot een zekere mate of bestaande mensen?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Tadaaa! Klik!.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:
    oh vet, en met wat voor pergonages?, zelfbedachte: tot een zekere mate of bestaande mensen?


    I like the combination of both.
    Anders zo weinig romance met het grote te kort aan stoere vrouwen. Anyway, misschien moeten we dat maar bedenken in dat topicje. :'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    nauw ik doe mee :D. ik heb al een personage, waar ik dol op ben ^^ is vrouwelijk :D
    en heb wel een achtergrond idee, maar wil even weten waar we aan beginnen ;), het verhaal begind :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha, dit heeft niks met The Hobbit te maken, maar ik dacht niet dat jullie dit zouden willen missen ^.^
    http://becomeanelf.thehobbit.com/nl/
    Word zelf een elf! (wow dat rijmt (: )

    Ik wil me hier ook graag aanmelden!

    Ook heb ik een nieuwe story aangemaakt, waar ik net mee begonnen ben om te schrijven!
    The Arkenstone

    :D

    Elvithien schreef:
    Ik wil me hier ook graag aanmelden!

    Ook heb ik een nieuwe story aangemaakt, waar ik net mee begonnen ben om te schrijven!
    The Arkenstone

    :D


    Je staat erbij. Welkom ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elvithien schreef:
    Ik wil me hier ook graag aanmelden!

    Ook heb ik een nieuwe story aangemaakt, waar ik net mee begonnen ben om te schrijven!
    The Arkenstone

    :D


    Oeh!! Ik houd van Hobbit verhalen..

    Al moet ik toegeven dat ik niet zeker weet of ik de jouwe lezen ga.. Hij lijkt nogal wat op "Courage" van Venomis.. ;x Maar misschien dat dat in het verhaal zelf wel uitwijkt enz..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.