• Yay heb nu ook een nieuwe username, en om het topic nuttig te houden en zonder de mainstream vraag 'wat betekend jou username?' vraag ik, met welke usernames die je hebt gehad of hebt ben je het meest blij, of trots op? En van welke heb je echt spijt? En waarom.

    Ik ben blij met: Foxfire, Hathaway, en Canon.
    Spijt van: ItsMinke, Tearss, en C0MATOSE. Want idk waarom ik dat met hoofdletters heb gedaan vind het lelijk, en het staat niet mooi tussen al mijn andere usernames. Dan had ik beter Comatose kunnen doen maar die was al bezet.

    Username met betekenis heb ik ook wel gekozen omdat het winter enzo word, en het al wel koud begint te worden. Binnen kort ook maar is mijn profiel in de winter / kerst / idk sfeer zetten. Zie ze al wel op Quizlet zo leuk om te zien c:




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 18:26 ]

    I like it! ^^
    Ik ben trots op mijn usernames Sunrise, Clocks, Parachutes en Arlert en heb spijt van xButtercup. Van FixYou heb ik niet echt spijt, maar ik vind het wel lelijk staan om twee hoofdletters in een username te hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ouh, deze is echt leuk!
    Ik heb van twee usernames spijt, gewoon omdat ze afstammen uit de tijd dat ik hier nog maar net was: stinkbom en bkopenwater. :') Ik ben wel al blij dat er geen x'jes of '1D' in staat. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    Ouh, deze is echt leuk!
    Ik heb van twee usernames spijt, gewoon omdat ze afstammen uit de tijd dat ik hier nog maar net was: stinkbom en bkopenwater. :') Ik ben wel al blij dat er geen x'jes of '1D' in staat. :'D


    Hahahhaha I lol'd at stinkbom c:

    Apricity schreef:
    (...)

    Hahahhaha I lol'd at stinkbom c:


    Als ik er nu aan terug denk vind ik het ook best grappig, haha. Maar er zat wel een betekenis achter, dus daar ben ik ergens wel blij om. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, hele leuke username. ^^
    Mijne is van de Duitse acteur Erdogan Atalay. (:
    Ik heb van de meeste toch echt geen spijt en ik heb al heel veel usernames gehad, dus ik ga ze maar niet hier plaatsen. Maar degene die ik echt verafschuwde zijn m'n eerste twee usernames, met een 'x' erin + m'n eigen naam. En Gruay. Die vond ik zo vreselijk. Geen idee waarom ik die ooit heb genomen. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nice!
    Ik heb hier een lijstje van wat al m'n usernames betekenen. Van een heel aantal heb ik spijt though.

    OwningCat, omdat katten ownen.
    MissMiauw, omdat ik katten awesome vind.
    LionQueen, ook leeuwen vind ik geweldig
    DeathMask, een liedje van Angerfist
    Sagittarius, Engels voor boogschutter
    Intense, Engels voor het Nederlandse woord 'Intens'
    MevrouwPuff, die kogelvis uit spongebob die spongebob rijles geeft.
    Rebirthing, een van mijn favoriete liedjes van de band Skillet
    BatManX, een vriendin van mij noemde zichzelf SuperManX. Samen waren we Superman en Batman.
    Hongary, een typfout. Dit had Hungary moeten zijn. Het land waar ik destijds op vakantie was
    Wigglytuff, een van mijn favoriete pokemons. Speelde guildmaster in mijn favoriete pokemonspel.
    Gengar, een van mijn favoriete pokemons. Hij kon mensen zo leuk laten schrikken.
    POM, mijn favoriete kat die altijd voor mij klaar staat. Hij steunde mij toen ik gepest werd en nu steunt hij mij nog steeds.
    Merveilleuse, een Franse username vond ik ook wel eens leuk.
    Troll, omdat ik toen nogal de neiging had om veel te trollen op het forum.
    Racoon, van de Nederlandse band Racoon.
    Clubbed, van het liedje Clubbed to death.
    HEAVYMETAL, die slaat op de muziek die ik destijds luisterde en nu deels nog steeds luister.
    Merryweather, een van de goede feeën uit Doornroosje.
    Vidia, mijn favoriete elfje uit Tinkerbell.
    Edith, een awesome personage uit de film 'Verschrikkelijke ikke'
    Chartreux, een kattenras. Ook wel bekend als de kartuizer kat.
    Momentum, een Latijnse username vond ik ook wel eens leuk.
    Crocker, FEEËNPEETOUDERS!
    Feline, Engels voor kat.
    Ahri, een awesome personage uit League of Legends. Een van mijn favoriete games.
    Chat, Frans voor kat.
    Opera, mijn destijds favoriete internetbrowser
    Eluveitie, een van mijn favoriete bands.
    Devourer, betekend verslinden in het Frans.
    Mavis, een cool personage uit de animatiefilm Hotel Transylvania.
    Pantheon, een van mijn favoriete personages uit het spel League of Legends.
    Gehenna, betekend 'de hel' in het Hebreeuws.
    Cyborg, een van mijn favoriete superhelden.
    Alecia, de voornaam van P!nk
    Ailurophilia, Engels voor kattenliefhebber
    Zoidberg, why not?
    Cult, een woord dat ik ontzettend mooi vind.
    Maven, een personage uit League of Legends wordt 'Maven' of the strings genoemd.
    Orianna, een personage uit League of Legends


    26 - 02 - '16

    Ik heb een verhaal dat zo noemt. n.n
    Eigenlijk heb ik niet meteen spijt van een username.


    comfort in c h a o s

    Child schreef:
    Nice!
    Ik heb hier een lijstje van wat al m'n usernames betekenen. Van een heel aantal heb ik spijt though.

    OwningCat, omdat katten ownen.
    MissMiauw, omdat ik katten awesome vind.
    LionQueen, ook leeuwen vind ik geweldig
    DeathMask, een liedje van Angerfist
    Sagittarius, Engels voor boogschutter
    Intense, Engels voor het Nederlandse woord 'Intens'
    MevrouwPuff, die kogelvis uit spongebob die spongebob rijles geeft.
    Rebirthing, een van mijn favoriete liedjes van de band Skillet
    BatManX, een vriendin van mij noemde zichzelf SuperManX. Samen waren we Superman en Batman.
    Hongary, een typfout. Dit had Hungary moeten zijn. Het land waar ik destijds op vakantie was
    Wigglytuff, een van mijn favoriete pokemons. Speelde guildmaster in mijn favoriete pokemonspel.
    Gengar, een van mijn favoriete pokemons. Hij kon mensen zo leuk laten schrikken.
    POM, mijn favoriete kat die altijd voor mij klaar staat. Hij steunde mij toen ik gepest werd en nu steunt hij mij nog steeds.
    Merveilleuse, een Franse username vond ik ook wel eens leuk.
    Troll, omdat ik toen nogal de neiging had om veel te trollen op het forum.
    Racoon, van de Nederlandse band Racoon.
    Clubbed, van het liedje Clubbed to death.
    HEAVYMETAL, die slaat op de muziek die ik destijds luisterde en nu deels nog steeds luister.
    Merryweather, een van de goede feeën uit Doornroosje.
    Vidia, mijn favoriete elfje uit Tinkerbell.
    Edith, een awesome personage uit de film 'Verschrikkelijke ikke'
    Chartreux, een kattenras. Ook wel bekend als de kartuizer kat.
    Momentum, een Latijnse username vond ik ook wel eens leuk.
    Crocker, FEEËNPEETOUDERS!
    Feline, Engels voor kat.
    Ahri, een awesome personage uit League of Legends. Een van mijn favoriete games.
    Chat, Frans voor kat.
    Opera, mijn destijds favoriete internetbrowser
    Eluveitie, een van mijn favoriete bands.
    Devourer, betekend verslinden in het Frans.
    Mavis, een cool personage uit de animatiefilm Hotel Transylvania.
    Pantheon, een van mijn favoriete personages uit het spel League of Legends.
    Gehenna, betekend 'de hel' in het Hebreeuws.
    Cyborg, een van mijn favoriete superhelden.
    Alecia, de voornaam van P!nk
    Ailurophilia, Engels voor kattenliefhebber
    Zoidberg, why not?
    Cult, een woord dat ik ontzettend mooi vind.
    Maven, een personage uit League of Legends wordt 'Maven' of the strings genoemd.
    Orianna, een personage uit League of Legends


    Wow dat is nog is een lijst. Rebirthing, Troll, Racoon, Ahri, Zoiderg, Ailurophilia, Maven en Orianna vind ik heel leuk, ook natuurlijk omdat ik skillet ook vet vind (m'n username comatose was daar ook van'. En natuurlijk ook van LoL houd. Zo leuk dat je zoveel usernames hebt die iets met katten temaken heeft =3

    Ik heb van geen van mijn oude usernames spijt, en ik moet zeggen dat ik 3 jaar geleden opzich al best smaak had ten opzichte van sommige andere (dus hier bedoel ik mee geen x-jes of 1D of dat soort dingen ^^, I don't really like those - no offence)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leuk!

    Ik heb niks te doen, dus waarom niet x)

    Shrek: want Shrek
    Bones: dat was eerst mijn lievelingsserie
    Stassin: afgeleid van een boek
    Peekaboo: met deze ben ik niet zo blij, hij betekent ook vrijwel niks
    Damnara: één of ander Latijns woord, ik weet niet eens meer wat het bekent. Met deze ben ik het minst blij.
    Sweeney: van Sweeney Todd
    Salander: van één van mijn meest favoriete boekpersonages, Lisbeth Salander (Millenium trilogie).
    Penguin: omdat het leuk is
    Cup: vond ik ook leuk klinken
    Cellar: van cellar door, het mooiste woord uit de Engelse taal volgens Tolkien
    Annatar: een alias van Sauron
    Beren: de mens op wie de elf Lúthien verliefd werd, en voor hem haar onsterfelijkheid opgaf.
    Morgoth: de naam die Melkor werd gegeven toen hij overstapte naar de duisternis
    Sting: het zwaardje van Bilbo en later Frodo
    Flea: van RHCP
    Bolshevik: ik deed mijn pws over de Russische Revolutie
    Barrelrider: van The Hobbit
    Beorn: ook van The Hobbit (toen had ik het boek net gelezen)
    Wasp: alias van Lisbeth Salander (Millenium trilogie)
    Scooby en Doo omdat ik toen net Scooby Doo had gezien
    Todd: van Sweeney Todd
    Walternate: van Fringe. Hoewel ik Walter uit het 'gewone' universum tien keer leuker vind.
    Drogon: de zwarte draak van Daenerys (uit het Lied van IJs en Vuur)
    Nym: afgeleid van Nymeria, de direwolf van Arya, mijn favoriete personage. Ook uit bovenstaande serie.
    Rayder: van Mance Rayder, ook uit bovenstaande serie.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 18:58 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuke username,

    Persoonlijk heb ik het niet zo op om continue mijn username teveel te veranderen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Leuke username,

    Persoonlijk heb ik het niet zo op om continue mijn username teveel te veranderen.


    Ik heb juist echt een lijstje met allemaal usernames die ik wil zovan want want want.
    Maar dan elke maand maar een maandje wachtten. Ik veranderde 'm meteen toen ik kon, ook al
    was ik ook blij met Foxfire.

    Apricity schreef:
    (...)

    Ik heb juist echt een lijstje met allemaal usernames die ik wil zovan want want want.
    Maar dan elke maand maar een maandje wachtten. Ik veranderde 'm meteen toen ik kon, ook al
    was ik ook blij met Foxfire.


    Ik wacht meestal zo'n jaartje totddat ik denk: ik heb mensen genoeg gestalkt met deze username xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou, ik heb er ook wel een paar.
    Dramione; ik zag het ergens op een site en ik vond het mooi klinken en achteraf kwam ik er pas achter dat het een ship was. Maar toch nog wel leuk, though.
    PrincesSnape; dit was voor een weddenschap. Die heb ik toch nog een hele tijd gehad.
    Biologist; omdat biologie gewoon awesome is.
    Patholoog; Ik wil patholoog anatoom worden misschien + het is super vet.
    DoctorDonna; Omdat Donna Noble halve time lord wordt en omdat ze dat gezegd wordt ergens in de serie.

    Maar ik heb geen van allen spijt, hoewel ik mijn huidige niet al te lang ga houden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind hem echt heel mooi (:
    Het meeste trots ben ik op deze ^^ ik was echt zo verrast toen hij nog vrij was!
    En het ergste.. SkyWrither :'D de eerste username, totaal verkeerd geschreven, phah.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien