• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    Ii-Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -Laconiek
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Hwin
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Laconiek zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    Topic 2!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 9:36 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lawl, dat eerste stuk van The return of the king :') Hoe Smeagol in Gollem verandert. Als hij ergens halverwege tussen hun in zit lijkt hij op een soort ork. Best wel creepy, eigenlijk. But I love it. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    Lawl, dat eerste stuk van The return of the king :') Hoe Smeagol in Gollem verandert. Als hij ergens halverwege tussen hun in zit lijkt hij op een soort ork. Best wel creepy, eigenlijk. But I love it. :]


    Hahaha, ik ben echt gek op dat stuk man :') Als hij die vis op zit te eten omfg.


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)

    Hahaha, ik ben echt gek op dat stuk man :') Als hij die vis op zit te eten omfg.


    Haha, inderdaad! Maar best ranzig dat die vis dan ineens weer leeft O.o
    Ik vind het ook grappig wanneer Smeagol konijnen vangt en daar dan stoofpot van word gemaakt! Lol :')

    Haha. Dat stuk is ook leuk.. Ik vind Sam echt zo lief. En ik háát Frodo als hij Sam weg stuurt. En ik hou van Sam dat hij zo trouw is en toch weer terugkomt <3.

    Oeps.. Das Lord of the Rings.. - Ach.. Hoort erbij! :]

    Oh en Pippin en Merry zijn zo'n leuk stel <3. Fool of a Took ! ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Haha, het is ook zo geniaal als Gollem bij die poel staat te zingen. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb gisteren een stuk gekeken met commentaar van de cast er bij. Hilarious. Ooit gezien? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laconiek schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad! Maar best ranzig dat die vis dan ineens weer leeft O.o
    Ik vind het ook grappig wanneer Smeagol konijnen vangt en daar dan stoofpot van word gemaakt! Lol :')


    Hahahaha, ja C:
    Maar bijna elke scene met Sméagol maakt mij aan het lachen man :')


    Caution first, always.

    Venomis schreef:
    Ik heb gisteren een stuk gekeken met commentaar van de cast er bij. Hilarious. Ooit gezien? :'D

    Die van de LotR films? Ik heb wel eens stukken daarvan zitten kijken met een vriendin. Het commentaar van Dominic Monaghan en Billy Boyd, zo komisch :'D


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Die van de LotR films? Ik heb wel eens stukken daarvan zitten kijken met een vriendin. Het commentaar van Dominic Monaghan en Billy Boyd, zo komisch :'D


    Ja precies. Het is een beetje lang dat wel. :'p
    Maar er kwamen echt geniale opmerkingen langs.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Ja precies. Het is een beetje lang dat wel. :'p
    Maar er kwamen echt geniale opmerkingen langs.


    Geweldig! Haha, wij hebben de extended version waar ook al het commentaar op zit, ze zijn zo geweldig samen!

    ik vond weer een nieuwe oakentoon :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Wow, lang! Maar ik heb betere gezien...

    Laconiek schreef:
    Wow, lang! Maar ik heb betere gezien...


    sow me


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha. Tja. Ik snapte hem denk niet helemaal xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij was een beetje te lang, heb hem niet helemaal uitgelezen, ik snapte er ook helemaal niks meer van :$
    Die staan hier geloof ik allemaal al, een paar bladzijden terug, Niniel (: