• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen gereserveerd voor Inermis
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    (...)

    Mijn moeder zegt soms ook zulke dingen x'd
    Gewoon omdat ze bang is dat één of andere creep bedenkt dat ik er wel 'sexy' uit zie en wel een goede kandidaat zal zijn voor verkrachting -.-
    'Zo lok je dat alleen maar uit' zegt ze dan steeds. Vreselijk irritant, ze denkt altijd dat ik misschien verkracht zal worden wanneer ik de deur uit ga. Echt een beetje overbeschermend..


    Same maar ik vind het niet overbeschermend. Ik weet nu al dat ik als ik een dochter zou krijgen en die heeft een shirt met decollete heeft dat ook zou zeggen. Mij lijkt het niet fijn om te horen dat je kind verkracht is. Het zit in ons 'instinct' om op mensen die jonger dan ons zijn te passen. En als het je eigen vlees en bloed helemaal. Ik ben te minste blij dat mijn moeder bezorgt is in plaats van niet naar mij omkijkt zoals dat ene wijf -Jenelle of zoiets- in Teen Mom 2 en die liever met haar Kieffer drugs zit op te snuiven en haar moeder thuis achterlaat met haar eigen zoon. Ik weet dat dit een heel slecht voorbeeld is maar nou ja :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    (...)

    Same maar ik vind het niet overbeschermend. Ik weet nu al dat ik als ik een dochter zou krijgen en die heeft een shirt met decollete heeft dat ook zou zeggen. Mij lijkt het niet fijn om te horen dat je kind verkracht is. Het zit in ons 'instinct' om op mensen die jonger dan ons zijn te passen. En als het je eigen vlees en bloed helemaal. Ik ben te minste blij dat mijn moeder bezorgt is in plaats van niet naar mij omkijkt zoals dat ene wijf -Jenelle of zoiets- in Teen Mom 2 en die liever met haar Kieffer drugs zit op te snuiven en haar moeder thuis achterlaat met haar eigen zoon. Ik weet dat dit een heel slecht voorbeeld is maar nou ja :W


    Als je het mij vraagt is Jenelle geen slecht voorbeeld x'd
    De meeste meiden/vrouwen die een kind krijgen hebben meteen het moeder instinct voor ze te zorgen, jammergenoeg zit er te vaak een enkeling tussen die niet eens naar d'r kind omkijken.
    Maar ik zelf vind het vreselijk irritand om elke keer te horen moeten krijgen dat ik misschien wel verkracht word en datsoort bende. Is niet bepaald opbeurend als je in mijn situatie zit xd
    Maar ik denk dat ik ook wel zo zou zijn tegenover mijn kinderen, maar toch ook weer niet té beschermend, ik weet zelf hoe strontirritant dat is xd


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Als je het mij vraagt is Jenelle geen slecht voorbeeld x'd
    De meeste meiden/vrouwen die een kind krijgen hebben meteen het moeder instinct voor ze te zorgen, jammergenoeg zit er te vaak een enkeling tussen die niet eens naar d'r kind omkijken.
    Maar ik zelf vind het vreselijk irritand om elke keer te horen moeten krijgen dat ik misschien wel verkracht word en datsoort bende. Is niet bepaald opbeurend als je in mijn situatie zit xd
    Maar ik denk dat ik ook wel zo zou zijn tegenover mijn kinderen, maar toch ook weer niet té beschermend, ik weet zelf hoe strontirritant dat is xd


    Ik ben nu echt gestoord. Maar ik vind dat die mensen dan niet hun kind meer mogen zien. Geef dat kind dan aan een familie die geen kinderen kan krijgen en die wel naar dat kind omkijkt. Het klinkt erg voor het kind zelf maar een stabiel thuis hebben met aandacht die je verdient lijkt me beter dan een vrouw die nooit naar je omkijkt en je behandeld als oud vuil.
    Jup ik zou ook niet té beschermend zijn en ze zelf dingen laten ontdekken maar ik weet dat ik bij bepaalde dingen echt over bezorgd zal zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn topics


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh, scheermesjes zijn gevaarlijk -.-'
    Me been bloed als een gek -.-'


    Little do you know

    Dan ga ik van het rollentopic ook maar overschakelen naar hier :3
    Ik heb dus 3 play-by's gevonden, waaruit ik kan gaan kiezen! Altijd leuk om wat keus te hebben :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Roww schreef:
    Ugh, scheermesjes zijn gevaarlijk -.-'
    Me been bloed als een gek -.-'


    De rede waarom ik epileer :'D Het is wel wennen maar na een tijdje merk ik er nauwelijks iets van xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dooddoenervo schreef:
    Mijn topics


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn topics

    Mijn photoshop werkt niet meer -.- en ik had juist zo zin om van m'n personage een geest te photoshoppen -.-
    Nahja, in de loop van vanavond ga ik m'n personage afmaken, en anders is ze zeker weten tegen morgen klaar (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    CIaflin schreef:
    (...)

    De rede waarom ik epileer :'D Het is wel wennen maar na een tijdje merk ik er nauwelijks iets van xD


    Haha, nja, ik heb een enorm lage pijn grens dus weet niet of ik dat wel durf x'D

    Merrow schreef:
    Mijn photoshop werkt niet meer -.- en ik had juist zo zin om van m'n personage een geest te photoshoppen -.-
    Nahja, in de loop van vanavond ga ik m'n personage afmaken, en anders is ze zeker weten tegen morgen klaar (:


    Ik wil ook photoshop op m'n laptop D:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 16:59 ]


    Little do you know

    Zo typisch, heel m'n pc moeten leegmaken gisteren en opnieuw installeren. Dus vandaag eerst m'n pc terug in orde maken, en dan kan ik pas beginnen aan m'n personage. Maar ik heb dan toch al m'n play-by en een naam, nu nog de rest :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Roww schreef:
    (...)

    Ik wil ook photoshop op m'n laptop D:


    Op piratebay staan er genoeg ^^
    Ik heb zojuist photoshop cs6 geïnstalleerd (portable versie) en daarmee heb ik deze foto bewerkt

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 14:10 ]


    26 - 02 - '16

    Like ^.^
    Ja ik weet dat we niet op gezichtenboek zitten mensen

    Om een beetje leven in dit topic te gooien. Ben vandaag bezig geweest met kado's halen -aangezien ik doordat ik te ziek ben niet mee mocht naar die wedstrijd -.- - en heb vervolgens op aanraden van mijn moeder alvast weer na gedacht over mijn tattoo ontwerp die ik eigenlijk allang klaar heb :'D
    En wat hebben jullie gedaan?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb getwijfeld over mijn rol. Ik vind echt niets, zo verschrikkelijk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28