• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    [MT]


    How far is far

    @Cheryl: Zo ver was ik ook al, maar ik vroeg me gewoon af of er al een datum geprikt was.


    help

    @ Cheryl: Dat weet ik ook maar een aantal hebben ook hebben een tijdje geleden al hun rollen gereserveerd en nog steeds niet ingevuld. :3 of hebben er wel aan begonnen maar niet afgemaakt :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    OKE ER IS DUS EEN PRAATTOPIC.

    Mijn verontschuldigingen voor mijn - wel awesome - GIF's.


    Hetzelfde als mijn gif. Excuses voor die gast.
    Ow en:



    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gaat hier nog iets gebeuren?

    - Sorry voor m'n ongeduld, maar ik wil graag beginnen. -


    Ik zou ook erg graag beginnen..
    En ik heb ook zo het idee dat als we moeten wachten tot álle rollen klaar zijn enzo dat we dan nog wel een tijdje moeten wachten :l
    Sorry voor degene die hun rol nog niet ingevuld of af hebben ofzo, maar het is wel zo..
    Sommige hebben vorige week of de week daarvoor ofzo hun rol al gereserveerd en zijn nog niet klaar :l
    Vind ik een beetje zonde.. Als je geen tijd hebt, oké, maar er is altijd wel een beetje tijd om een paard kleine, korte dingetjes toe te voegen, toch?

    Maar goed, dit stelt mijn geduld wel op de proef :')
    Ik vermaak me zolang wel met Once Upon a Time, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Vampire Diaries & The Originals kijken :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik zou ook erg graag beginnen..
    En ik heb ook zo het idee dat als we moeten wachten tot álle rollen klaar zijn enzo dat we dan nog wel een tijdje moeten wachten :l
    Sorry voor degene die hun rol nog niet ingevuld of af hebben ofzo, maar het is wel zo..
    Sommige hebben vorige week of de week daarvoor ofzo hun rol al gereserveerd en zijn nog niet klaar :l
    Vind ik een beetje zonde.. Als je geen tijd hebt, oké, maar er is altijd wel een beetje tijd om een paard kleine, korte dingetjes toe te voegen, toch?

    Maar goed, dit stelt mijn geduld wel op de proef :')
    Ik vermaak me zolang wel met Once Upon a Time, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Vampire Diaries & The Originals kijken :')


    +De Walking Dead, Alle James Bond Films, Docu's over bepaalde dingen die jullie niks aangaan en klassiekers :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zal die mensen nog 1x een berichtje sturen. Anders beginnen we maar gewoon.


    26 - 02 - '16

    EIias schreef:
    (...)

    +De Walking Dead, Alle James Bond Films, Docu's over bepaalde dingen die jullie niks aangaan en klassiekers :']


    Wrm The Originals wel en Vampire Diaries niet? x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Wrm The Originals wel en Vampire Diaries niet? x'D


    Geen idee :'D Waarschijnlijk omdat ik me iriteer aan de hele chaos rond dat Delena? en die andere traingel :'D Maar bij die andere niet geen idee waarom xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Geen idee :'D Waarschijnlijk omdat ik me iriteer aan de hele chaos rond dat Delena? en die andere traingel :'D Maar bij die andere niet geen idee waarom xD


    Ik was juist van plan om te stoppen met kijken als Damon en Elena niet eindelijk bij elkaar kwamen, maar toen kwamen ze bij elkaar en pas toen werd het écht leuk x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik was juist van plan om te stoppen met kijken als Damon en Elena niet eindelijk bij elkaar kwamen, maar toen kwamen ze bij elkaar en pas toen werd het écht leuk x'D


    Hmmm ik vind Elena eigenlijk zo een sletje van wat ik heb gekeken. De ene keer die ene en de andere keer de ander, ik vond dat gewoon weg walgelijk. Ik haat eigenlijk traingels :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Hmmm ik vind Elena eigenlijk zo een sletje van wat ik heb gekeken. De ene keer die ene en de andere keer de ander, ik vond dat gewoon weg walgelijk. Ik haat eigenlijk traingels :3


    Traingels? xd
    En ik vind Delena niet geweldig om Elena :')
    Elena verdient Damon niet, maar Damon verdient het wel om een keer geliefd te zijn (:
    Damon verdient weliswaar vele malen beter dan Elena(Ik mag haar ook niet bepaalt, maar ik moet toegeven dat nu ze Vampier is wel een stuk leuker is) maar hij is oprecht verliefd op haar en ik vind wel dat hij haar verdient over Stefan. Ik mag Stefan ook echt niet :')
    Ik mag Silas meer dan Stefan, en ik mag Katherine meer dan Elena :')
    Ik mag de oudere versies dubbelgangers dus gewoon meer dan de nieuwere versies :P


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Traingels? xd
    En ik vind Delena niet geweldig om Elena :')
    Elena verdient Damon niet, maar Damon verdient het wel om een keer geliefd te zijn (:
    Damon verdient weliswaar vele malen beter dan Elena(Ik mag haar ook niet bepaalt, maar ik moet toegeven dat nu ze Vampier is wel een stuk leuker is) maar hij is oprecht verliefd op haar en ik vind wel dat hij haar verdient over Stefan. Ik mag Stefan ook echt niet :')
    Ik mag Silas meer dan Stefan, en ik mag Katherine meer dan Elena :')
    Ik mag de oudere versies dubbelgangers dus gewoon meer dan de nieuwere versies :P


    Sorry typ fout xD
    Jup Katherine vind ik ook vele malen beter dan Elena hoever ik haar heb gezien maar tja, ik haak meestal af als iemand voor slet speelt :'] De oudere versies zijn hoever Ik kom ze heb gezien inderdaad beter. Maar ik vind ook gewoon hun 'leefstijl' velen malen leuker dan die van de nieuwe :'3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial