• Hallo,

    Is er toevallig iemand dat kan programmeren met python? Ik zit namelijk vast met mijn project. Laat iets weten!

    Please iemand moet me echt helpen ;(

    Ik ken het programma niet, sorry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik ken het programma niet, sorry.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gibbs schreef:
    Ik ken het programma niet, sorry.


    16 - 09 - '17

    Dank jullie wel allemaal om te reageren. Ik hoop echt dat iemand het programma kent.

    Alloveryou schreef:
    Dank jullie wel allemaal om te reageren. Ik hoop echt dat iemand het programma kent.


    Je zegt in je beginpost dat het voor een project is. Is het voor een schoolproject? Want dan zullen je klasgenoten er vast ook wel mee werken, of niet soms? Misschien kun je het aan hun vragen? Succes in ieder geval!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Je zegt in je beginpost dat het voor een project is. Is het voor een schoolproject? Want dan zullen je klasgenoten er vast ook wel mee werken, of niet soms? Misschien kun je het aan hun vragen? Succes in ieder geval!

    Het is voor een schoolproject en mijn klasgenoten snappen er nog minder van dan ik. Ben voor dit vak blijven zitten en mijn echte klasgenoten die hebben het druk want de examens komen eraan dus niemand kan mij helpen en .....

    Ben je een beetje handig in het Engels? (: Want anders kan je vast wel iets vinden via Google.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    Ben je een beetje handig in het Engels? (: Want anders kan je vast wel iets vinden via Google.

    Ik ben handig met Engels, maar het is zo een dom programma dat je er niet zo heel veel over vind en al zeker niet wat ik nodig heb xd ik heb me echt al dood gezocht xd

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik ben handig met Engels, maar het is zo een dom programma dat je er niet zo heel veel over vind en al zeker niet wat ik nodig heb xd ik heb me echt al dood gezocht xd

    Waar heb je een probleem mee?


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Waar heb je een probleem mee?

    Wel ik maak een carousel. En al mijn bakjes en ventjes draaien maar ik wil ze op en neer laten bewegen en daar loopt het verkeerd. als ik alles gewoon op en neer laat bewegen zonder draaiing lukt dat maar met die draaiing doet hij gewoon niets ....

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Wel ik maak een carousel. En al mijn bakjes en ventjes draaien maar ik wil ze op en neer laten bewegen en daar loopt het verkeerd. als ik alles gewoon op en neer laat bewegen zonder draaiing lukt dat maar met die draaiing doet hij gewoon niets ....

    Ik vind ook niet meteen iets voor je op het internet. :/ Sorry.


    comfort in c h a o s

    Bates schreef:
    (...)
    Ik vind ook niet meteen iets voor je op het internet. :/ Sorry.

    Is niet erg! Toch bedankt!

    Tutorials op Youtube?


    Take me to wonderland