• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Om het extra gezellig te maken zijn er ook altijd verschillende activiteiten te doen, zoals bootje varen, beach volleybal, surfen, snorkelen, beach voetballen.... je kunt het je zo gek nog niet bedenken, maar alles is mogelijk!

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Dit zijn de drie hotels van Giorti Beach, dus drie keuzes waar jij je (eventuele) nachten kunt doorbrengen op Giorti Beach. De hotels staan ook op volgorde van links naar rechts: Proto Giorti - Detero Giorti - Trito Giorti

    Proto Giorti staat bekend om de rustige mensen, die er ook zeker komen. Echter is het toch een illusie om te denken dat deze mensen niet van feestjes houden. Proto Giorti mensen houden er niet zo van om op te vallen, maar als ze samen met vrienden of bekenden zijn, gaan ze helemaal los. In het hotel zijn ze ook wat lakser met de regeltjes. Mensen krijgen er makkelijker drank mee en doen er minder moeilijk over een eurootje minder of meer. Mensen die graag overnachten in Proto Giorti zijn vaak op het strand of in de zee te vinden. 's Avonds zal het wisselen tussen strandtenten, discotheken en cafés. Ze hebben geen bepaalde voorkeur. Proto Giorti is het kleinste hotel van Giorti Beach en is ingericht in rustieke stijl. De rustieke stijl zorgt ervoor dat de mensen toch weer rustig overkomen.

    Detero Giorti is het grootste en meest bezochte hotel van Giorti Beach. Dit hotel is voor de diehard party animals, die meestal 's ochtend in bed te vinden zijn, 's middags rustig in de zee of het zwembad en elke avond en nacht in een tent of club. Hier overnachten de mensen die echt zijn gekomen voor de tenten, de drank en de sex. Detero Giorti is dus het grootste hotel van Giorti Beach, en is ingericht in moderne stijl.

    Trito Giorti is speciaal voor de middenmoot. De mensen die niet goed keuzes kunnen maken en die niet zo goed weten wat ze nou écht heel leuk willen. Aan de ene kant willen ze elke avond weg, aan de andere kant weer niet. Ze willen 's ochtends kunnen slapen, maar ook wel weer meemaken wat er 's ochtends gebeurd. Hier overnachten over het algemeen niet de rustige mensen, maar ook niet de grootste feestbeesten, al kunnen ze er wel wat van. Trito Giorti is het ook de middelste qua grote van het hotel, en is ingericht in Scandinavische stijl, met veel wit en 'openheid', waardoor het extra toegankelijk is en er vriendelijk uit ziet.


    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Delia Rodante Zagorakis - Cicatrice - 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi - ANTI - 1.5
    • Niamh Keahi - Sempre 1.4
    • Matthew Jean Harrisons - SphinxX - 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez - Panix - 1.4
    • Bethany Caitlin Frice - Sunrises - 1.4


    Gasten van Detero Giorti
    • Jon Wilder McCants - Sloane 1.7
    • Ashton Leah Graclet - canagan 1.4
    • Luke Cedric Connell - Aemilin - 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos - ANTI - 1.3
    • Lawrence Grayson Moore - _AnneFleur_ - 1.6
    • gereserveerd voor CharliePuth
    • gereserveerd voor tuck


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham - Poshlost - 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson - _AnneFleur_ - 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez - Chikara - 1.4
    • Charlotte Chloe Desserano - Dalis 1.5
    • Florence Da Sangallo - Tapette - 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery - Camhanaich - 1.5
    • Cadi Victoire Whelan - Aemilin - 1.5
    • Jordyn Cassandra Norwood - Heathens - 1.5



    Het tijdstip
    Het is dag 2 en het is 's ochtend. Gisteravond waren de discotheken en het strand druk bezocht (uiteraard niet door iedereen) en de meesten worden nu, rond half elf wakker, behalve de vroegelingen. Veel schrijfplezier!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.


    take risks

    MT. :9~


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    MT.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mt


    chaos makes the muse

    MT.


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Camhanaich schreef:
    MT. :9~


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Christopher Kelani Montgomery
    Twenty-Two | Trito Giorti | Feeling happy
    Talking to Jordyn
    Outfit

         
          De tedere ochtendzon verwarmde zijn nog slapende lichaam die zich had verhuld onder een laag van warme, satijnen dekens. Voor Christopher was slapen de ultieme vorm van tot rust komen naar een avond feesten. Maar aan elk ding zat een einde, zo ook aan zijn nachtrust. Hij werd gewekt door zijn telefoon die begon te vibreren, het was tien uur ’s ochtends. De tweede dag van de vakantie was officieel ingegaan. Hij had zijn wekker expres gezet om foto’s te maken van het eiland. Met een zachte kreun rekte hij zijn licht getinte lichaam volledig uit. Zijn groene ogen opende zich en het ochtendlicht verwelkomde hem in een nieuwe dag. Moeiteloos draaide de bruinharige jongen zich om en pakte zijn telefoon, vandaag was de dag dat hij zou afspreken met een meisje die hij gisteren had ontmoet in de club. Haar naam was Jordyn en het klikte onmiddellijk tussen de twee. Met zijn duim ontgrendelde ze het apparaat en keek naar haar achtergrond, die bestond uit een foto van zijn moeder en hijzelf. Hij glimlachte kort naar het tedere familiekiekje en besloot de blondine een bericht te versturen. Zijn vingers tikte ijverig op de telefoon en al snel ontstond er een bericht.
    From: Christopher
    To: Jordyn
    Message: Hey! Ik kom je zo ophalen van je hotelkamer, be ready! (:

          Nadat hij het verzonden had stapte hij met zijn rechterbaan op de tapijten ondergrond van de kamer, de dag kon beginnen. In zijn koffer begon hij met speuren naar een acceptabele outfit, de zwarte skinnyjeans met zwarte shirt van gisteren konden echt niet. Zijn ogen vielen op een wit, wonderbaarlijk niet kreukelig shirt, een sportieve kort broek en zijn bootschoenen. Hij besloot als eerst een schone onderbroek aan te doen en deed vervolgens zijn shirt aan. Knoopje voor knoopje maakte hij vast, daarna was het tijd voor de broek en schoenen. Aan de andere kant van de kamer zag hij zijn cameratas al lonken, waarop hij even kort grijnsde. De foto’s konden perfect zijn voor zijn blog, een reisblog, die binnenkort online gaat. Christopher pakte nog een zwembroek uit zijn koffer en liep naar de tas. Camera, check. Genoeg ruimte, check. Zwembroek, check. Comfortabele schoenen, check. Hij was zo goed als klaar. Vlug liep hij nog de badkamer in en bekeek zijn gezicht in de spiegel. De schade viel mee, als het aan hem lag. Na een deodorantronde, het poetsen van zijn tanden en het kammen van zijn haar was hij dan écht klaar. Inmiddels was het al kwart over tien.
          Christopher beende over de gangen van het Trito hotel, opzoek naar het nummer dat hij had doorgekregen van Jordyn. Op zijn rug droeg hij een ietwat zware rugzak, maar voor een reden natuurlijk. Eenmaal aangekomen klopte hij kort op de deur, en nam een stap naar achter. De blondine deed de deur open en hij begroette haar met een grote glimlach, “Goedemorgen! Ben je er klaar voor?” Hij keek haar vragend aan en pakte daarop kort zijn telefoon. “Als we nu weggaan is het nog rustig hier en dan kunnen we eerst nog een ontbijtje pakken bij een restaurant. Wat zeg je ervan? My treat.”

    Ua ola loko i ke aloha.


    Mai ‘ena i ke kanaka i laka aku

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 16:40 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    CADI VICTOIRE WHELAN
    'The worst feeling in the world is knowing you did the best you could and it still wasn't good enough.'
    twenty-one • Irish English • Outfit


    Ik knipperde chagrijnig en liet langzaam een spleetje zonlicht tussen mijn oogleden doorschijnen. Uitslapen was niet mijn ding. Het was dan tien uur 's ochtends, maar het hotel werd omringt door stilte. Slechts een paar mensen waren buiten te vinden, hoogst waarschijnlijk de mensen die gister om elf uur in bed lagen. Helaas maakte het voor mij niet uit of ik er om tien uur of om half vijf in lig, ik slaap toch niet uit.
    Ik ging op de rand van het tweepersoonsbed zitten en staarde de lichte kamer rond. Het had wel wat weg van de kleuren in mijn eigen slaapkamer. Mijn kleren die in mijn koffer behoorden te zitten lagen uitgestald over twee stoelen, om nog niet te spreken over wat eronder ligt. Zuchtend duw ik me omhoog en plaats mijn benen onder mijn lichaam neer. Een nacht op het resort en ik ben nu al bek af. Een goed begin van de dag, om het zo maar te noemen.
    Ik trek mijn pyjama uit en begin langzaam mijn kleren aan te doen. Ik fis een witte croptop en een korte short, gezamelijk met mijn slippers uit mijn cover en pak daarna mijn bikini, die ik in mijn tas dump samen met een handdoek en mijn mobiel. Zo kom ik in ieder geval de rest van de ochtend wel door.

    Na mijn haren geprobeerd te hebben gedaan en mijn tanden gepoetst, struin ik door het hotel opzoek naar de goede kamer. Olivia Robinson sliep ergens hier in de buurt, of in ieder geval, dat kwam overeen met het hotelkamer nummer dat ze me gister gaf. Het voelde gister echt mega raar, om in je eentje een volle discotheek binnen te wandelen waar niemand is die je kent. Maar al snel kwam ik erachter dat veel mensen dat doormaakte, wat ertoe leidde dat ik Olivia had ontmoet en me veel minder alleen voelde. En samen ontbijten is toch prettiger dan alleen.
    Ik klopte twee keer op de deur, en hoorde hoe het slot werd omgedraaid, waarna ik in het glimlachende gezicht van Olivia keek.
    'Hey, hoe gaat het?' glimlachte ik. Ik was zo slecht in openingszinnen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 23:53 ]


    take risks

    Olivia 'Liv' Robinson

    21 years old | Outfit
    "I'm not flirting. I'm just being extra friendly to someone who is extra attractive."
    Als Olivia haar ogen opent, heeft het zonlicht haar kamer al helemaal verlicht. Ze strekt haar arm om haar mobiele telefoon van het nachtkastje te halen. Het is tien voor tien en eigenlijk nog veel te vroeg om op te staan na zo'n avond. Ze had het onwijs naar haar zin gehad, eerst had ze alles even bekeken en daarna had ze gewoon plezier gemaakt. Ze had Cadi ontmoet, hiermee had ze ook voor deze ochtend af gesproken. Olivia wist maar al te goed dat je in dit soort situaties altijd iemand nodig hebt, in je eentje redde je het niet. Langzaam steekt ze haar voeten een voor een onder het witte dekbed vandaan, ze moest zich maar gaan klaarmaken want ze wist niet hoe laat Cadi precies voor de deur zou staan. Olivia bekeek de rommelige koffer van een afstandje. Toen ze vannacht in haar kamer was teruggekomen had ze snel haar nachtkleding uit de koffer gevist en geen rekening gehouden met de overige inhoud. Zuchtend haalt ze haar schouders op, ze zou het vanmiddag wel netjes maken. Met de benodigde spullen in haar armen loopt ze naar de badkamer, een douche zal haar goed doen.

    Met een badjas aan en een handdoek om haar hoofd loopt Olivia vanuit de badkamer weer terug naar haar bed terwijl ze zachtjes een willekeurig wijsje neuriet. Snel stapt ze in een setje ondergoed en een zwarte short. Al snel volgen haar shirt en schoenen. Vluchtig maakt ze zich op en poetst ze haar tanden. Haar haren laat ze los hangen zodat ze kunnen drogen. Net als Olivia een laatste blik in de spiegel werpt wordt er op haar deur geklopt. Snel grist ze haar tasje van bed en loopt naar de deur die ze glimlachend open doet. 'Hey, hoe gaat het?' Zei Cadi die haar vrolijk aan keek. 'Prima, en met jou?' Ze stapte naar buiten en sloot de deur van haar kamer. 'Zullen we op zoek gaan naar een ontbijtje?'


    chaos makes the muse

    Michelle Daina Graham

    trito giorti × 21 years old × outfit × talking to xxx

    Michelle werd wakker tussen de witte lakens van haar tweepersoons. Ze had extra betaald voor een groot bed, and she liked her choice right now. Haar hoofd bonkte en ondanks dat het pas de tweede dag was, had ze nu het idee dat ze een 3 dagen kater had. Het ontbijt had ze duidelijk gemist, maar dat vond ze niet erg. Ze was niet zo'n ochtendmens na een nacht uit, en al helemaal niet in zo'n grote groep mensen, die ontmoette ze liever later op de dag.
    De zon weerkaatste op het wit in de kamer waardoor het nog meer verlicht leek, en ze vervloekte zichzelf dat ze de gordijnen niet had dichtgedaan. Zuchtend en kreunend nam ze een douche. De fut om haar wilde haren te temmen had ze niet, dus die liet ze onaangeroerd, net als haar gezicht. Vandaag werd het een make-uploze dag.
    Ze pakte de eerste en beste outfit en bikini uit de nog onuitgepakte koffer en verplaatste zich naar beneden. Ze had alleen haar essentials meegenomen, haar beursje, haar iPhone en de kamersleutel, en vertrok naar buiten. Er was al volop volk buiten en ze groette de meesten met een vermoeide glimlach. Iets verderop zag ze een soort bar, en een smoothie reclame.
    Vastberaden liep ze naar het winkeltje toe en begroette het meisje achter de bar.
    ‘‘Geef me je beste kater remedie.’’ Zei ze, en graaide alvast naar haar beursje.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 9:50 ]


    tya

    MT


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    | LYDIA DYN-GOMEZ |
    I promise it will get better when you stop giving a fuck.
    trito giorti | 21 years old | talking to [x]

    Lydia zuchtte hard wanneer ze haar ogen opende. Het felle zonlicht scheen recht op haar gezicht en ze had spijt dat ze vannacht de gele gordijnen naast haar bed niet had gesloten. Het meisje draaide zich om en zuchtte opnieuw. Een gedeelte van haar wilde het liefst de hele dag op de bank blijven liggen, naar Netflix kijken en chocolade eten, maar een ander gedeelte van haar vond dat ze op vakantie was en dus nieuwe mensen moest ontmoeten. Gisteren had ze al wat personen gesproken, maar veel kon ze zich daar niet van herinneren. Ze had zichzelf nog zo beloofd niet te gaan drinken op de eerste avond; dat was een van de redenen waarom ze voor Trito Giorti had gekozen! Ze wilde eens een keer lol hebben zonder veel drank naar binnen te gooien. Zover ze wist had ze gisteren niet abnormaal veel gedronken, aangezien al snel beelden van de vorige avond binnenstroomde. En ze was ook niet naar bed geweest met iemand, dat had ze zich namelijk zeker wel herinnerd.
    Ga zwemmen, sprak Lydia zichzelf aan. Dat helpt vast wel. Echt zin om serieus te gaan zwemmen in de zee had ze niet, maar even het water induiken vond ze altijd wel fijn. Zuchtend en kreunend hees het meisje zichzelf uit haar bed en merkte dat ze vannacht niet eens de moeite had genomen om andere kleren aan te doen, wat ze wel vervelend vond aangezien ze nu rook naar een combinatie van zweet en sigarettenrook.
    Lydia friste zich op door een snelle douche te nemen, waarna ze haar donkerbruine haar uitkamde, haar tanden poetste en een beetje waterproof make-up op te doen. Ze deed enkel wat mascara op, werkte de oneffenheden op haar huid weg met concealer en maakte haar wenkbrauwen wat donkerder. Ze had een van haar favoriete bikini's aangetrokken, met daaroverheen een tank top, die ze uit zou trekken zodra ze zou gaan zwemmen. Na en paar laatste belangrijke spullen te hebben verzameld en een paracetamol tegen de hoofdpijn te hebben ingenomen, verliet Lydia haar kamer, niet vergetend de deur op slot te doen, om vervolgens op zoek te gaan naar het strand.


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Lawrence Grayson Moore

    23 years old | outfit| detero giorti
    Sometimes those who don't socialize much aren't actually anti-social, they just have no tolerance for drama and fake people

    Met moeite opent Lawrence zijn nog steeds vermoeide ogen. Het was laat geworden gister avond. En ondanks dat hij niemand kende had hij het, tegen verwachting in, redelijk naar zijn zin gehad. Hij had niet met iedereen een gesprekje aangeknoopt zoals hij de meeste andere wel had zien doen en de enige reden waarom hij het een tof feestje had gevonden was dan ook de alcohol die rijk vloeide. Hij kon best goed tegen alcohol, maar had gisteren meer gedronken dan dat hij normaal deed en dat was zeker te merken aan zijn bonkende hoofd. Zonder enig besef van tijd stapt hij uit zijn bed en loopt richting de badkamer. Terwijl hij in de spiegel keek kwam hij tot de ontdekking dat hij er behoorlijk beroerd uit zag, een douche zou zeker geen kwaad kunnen. Hij stapt uit de kleding die hij nog aan heeft en draait de kranen van de douche een behoorlijk stuk open.

    Nadat hij zich met veel pijn en moeite heeft aangekleed bekijkt hij het resultaat in de lange spiegel die tegen de deur aan is gemaakt. Niks aan hem laat meer zien dat hij een enorme kater heeft, en dat komt hem prima uit. Ondanks het prachtige weer heeft hij toch besloten om een lange broek aan te doen met daarop een blouse van een lichte spijkerstof. Uit een zij-vakje van zijn koffer vist hij een strip met aspirines en drukt er twee uit die hij weg slikt met een glas water. Voor hij de kamer uitloop grist hij nog snel zijn rugzak mee waar de misschien nodige spullen in zitten zoals een handdoek en wat geld. Zijn zwembroek heeft hij onder zijn gewone broek aangetrokken, mocht hij willen zwemmen. Hij opent de deur van zijn kamer en stapt naar buiten, het is nog rustig in de gang wat hem eraan herinnert dat hij nog steeds niet heeft gekeken hoe laat het is. Hij vist zijn telefoon uit zijn broekzak en ontgrendelt het scherm. Kwart voor elf, mooie tijd om wat eten te gaan zoeken vindt hij. Hij draait zijn deur op slot en vervolgt zijn pas door de gangen tot hij, wonder boven wonder, toch bij een plek aankomt waar van alles te vinden is. Hier en daar staan wat mensen, sommige alleen en sommige in groepjes. Hij had de vorige avond wel wat mensen gehoord die met elkaar hadden afgesproken samen te ontbijten, maar daar hoorde hijzelf niet bij. Zijn oog viel op een plek waar hij koffie kon halen en hij liep er naar toe. 'Een grote, sterke koffie alsjeblieft.'


    chaos makes the muse

    CADI VICTOIRE WHELAN
    'The worst feeling in the world is knowing you did the best you could and it still wasn't good enough.'
    twenty-one • Trito Giorti • Irish English • Outfit


    'Prima, met jou?' zei Olivia. Ze sloot de deur achter zich dicht en vervolgde: 'Zullen we opzoek gaan naar een ontbijtje?'
    'Lijkt me wel zo prettig, en leven zonder eten is ook geen succes,' grinnikte ik. Ik at echt veel te veel. Ik kan ook gewoon niet goed verleidingen weerstaan om een zak chips te openen die binnen de kortste keren weer leeg is. Ik geef toe, ik wordt er niet snel dik van, maar mijn vreetgehalte ligt toch aan de hoge kant.
    Samen met Olivia liep ik de verdiepingen van het trito hotel naar beneden, om hier ontbijt te scoren. Het hotel was minder stil dan ik dacht, blijkbaar zat ik qua uitslaaptijden goed in dit hotel. Er waren in ieder geval al meer mensen wakker dan ik had verwacht, en iedereen leek erg opgewekt.

    'Nog goed geslapen?' vroeg ik aan Olivia, om een gesprek te beginnen. Het voelde altijd minder ongemakkelijk om te praten als je samen liep, dan als je stil was. 'Persoonlijk vind ik dat er wel 30 uur in een dag mag zitten. Dat geeft me de mogelijkheid om zes hele uren langer te kunnen slapen en dan kan mijn tijdschema voorderest hetzelfde blijven. Wat een leven zal ik dan toch hebben.' Ik lachte. Waarschijnlijk moest ik even dimmen en niet te sarcastisch gaan praten. Ik ken Olivia nog maar net en weet niet wat zij van sarcasme vindt. Straks vindt ze het niks en doei vriendschap.
    De geuren die mijn neus binnenkwamen waren heerlijk en de ontbijtzaal zag er geweldig uit, met allemaal verschillende broodjes waar je uit kon kiezen. Verschillende soorten stokbrood met kruidenboter en andere sauzen, puddingbroodjes, croissantjes, harde bolletjes, broodjes met gebakken ei ... alsof ze hier zelfs stimuleren dik te worden. 'Zullen we dan maar?' stelde ik breed glimlachend voor.


    take risks

    LUKE CEDRIC CONNELL
    'Hakuna Ma'Vodka. It means no memories for the rest of the night.'
    twenty-one • Detero Giorti • American English • Outfit


    Ik draaide de knop van de douche om en liet de hete stoom omhoog drijven. Een douche, vooral een hete douche deed me altijd goed in de ochtend. Ik voelde me dan minder moe en mn kater was altijd veel minder goed te zien. Niet dat ik wil zeggen dat ik vannacht een dikke kater had, over het algemeen had ik niet eens zo heel veel gedronken. Goed, een biertje minder kon ook wel, maar ik voel me nu gewoon goed en er is niks aan de hand. No problems, dus. Ik trok de deur van de douchecabine open en trek de klaar gehangen handdoek van het rekje. Langzaam begin ik me af te drogen, waarna ik een witte blouse en een beige broek aan doe. Ik ben wonderbaarlijk wat bruiner geworden, waardoor ik beige eindelijk goed kan dragen.
    Ik stap de kleine badkamer uit en loop het andere deel van de hotel kamer in, de slaapkamer alias woonkamer. De kamer met het bed, de bank en een kleine televisie. Ik vis mijn schoenen onder het bed vandaan, trek ze aan en sta op. Ik pak mijn rugtas, haal mijn zonnebril van het kleine tafeltje en pak mijn zwembroek, die ik samen met de zonnebril in mijn tas doe. Ik trek nog een handdoek uit een laatje en trek de deur waarmee ik mijn kamer verlaat open. Genoeg spullen gepakt, tijd om te gaan.

    Het was nog behoorlijk vroeg en ik vraag me af waarom ik zo vroeg wakker was. Niet dat het wat uitmaakte, ik was toch niet van plan tegen iedereen te gaan praten.
    Honger heb ik ook niet, maar ik pak toch een flesje water uit een koeling in de ontbijtzaal, samen met twee croissantjes die ik in een zakje doe. Ik stop het in mijn tas, voor het geval ik zometeen nog honger of dorst heb.
    Aangezien de zee nog behoorlijk leeg is, besluit ik toch maar te gaan zwemmen. Dom dat ik niet meteen mn zwembroek aandeed. Achja.
    Ik herken Lydia, een meisje die ik gister ook al tijdens het zwemmen had ontmoet, en besluit richting haar te gaan. Het ziet er meer naar uit dat ze nu voor de lol aan het zwemmen is, en ik was ook niet van plan het heel serieus te maken in de ochtend.
    'Hey,' begroette ik haar. 'Dus jij ook al vroeg aan het zwemmen?'


    take risks