• LOST
    Na een vliegtuigcrash belanden een aantal klasgenoten van 15/16 jaar op een onbewoond, tropisch eiland.
    Ze hebben geen idee waar ze zijn, en er gebeuren vreemde dingen. Zullen ze overleven?


    Regels
    • 16+ is toegestaan
    • Maximaal 2 personages per persoon
    • Naamveranderingen melden
    • Alleen je eigen personage(s) besturen
    • OOC tussen haakjes



    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Extra:


    Rollen
    • Keira Madison Gardner - Honeymoons
    • Gereseveerd door Segatakai



    We beginnen op het moment dat het vliegtuig neerstort.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 11:04 ]


    night thinking, day dreaming

    misschien kan je er beter bijzetten wat het minimum woorden/zinnen is?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Segatakai schreef:
    misschien kan je er beter bijzetten wat het minimum woorden/zinnen is?

    Oh ja, vergeten, ik heb het veranderd (:


    night thinking, day dreaming

    Dit lijkt me heel erg gaaf, maar ik heb het laatste seizoen van Lost nog niet gezien. Maakt dat uit?

    ---
    O, laat maar. Ik snap niet waarom een post een minimumaantal woorden moet hebben en vind dat echt onzinnig. Jammer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Dit lijkt me heel erg gaaf, maar ik heb het laatste seizoen van Lost nog niet gezien. Maakt dat uit?

    ---
    O, laat maar. Ik snap niet waarom een post een minimumaantal woorden moet hebben en vind dat echt onzinnig. Jammer.

    Waaacht, sorry dit is mijn eerste rpg topic die ik gemaakt heb. Ik heb gewoon hetzelfde gedaan als dat ze bij andere rpgs doen... Ik dacht dat het makkelijk haalbaar was maar ik wil die regel ook wel wegdoen hoor. Aangezien je tot nu toe de enige bent die hier aan mee wou doen.

    En btw ik heb ook niet alles gezien, dus ze komen op het eiland, er gebeuren vreemde dingen en dan zien we wel denk ik

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 23:50 ]


    night thinking, day dreaming

    Nah, ik vind een minimum aantal worden echt lomp, omdat je dan van die zinloze fillers krijgt om aan die tweehonderd woorden te komen. In een dialoog volstaan slechts een paar woorden soms al.

    De meesten doen het hier wel hoor, dus niet zo raar dat je het geopperd heb, maar ik kom van een ander forum waar het schrijfniveau zeg maar wat hoger ligt en waar men gewoon 1 verhaal schrijft dat ook na afloop lekker leest en je zo zou kunnen printen in boekvorm.

    Dat is ook de reden dat ik alleen schrijf in de derde persoonsvorm, zodat je het later lekker terug kunt lezen, want ik bewaar alle verhalen. Dus ik kan alleen mee doen als we niet allemaal in de ik-vorm schrijven, want dan kun je er niet 1 verhaal van maken na afloop.

    Maar verder vind ik echt een super gaaf idee. Ik heb zelf al twee verhalen over dit onderwerp geschreven, maar wacht echt al heel erg lang op een RPG. Dus ik zou wel echt heeel erg graag mee willen doen. ;D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 9:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Nah, ik vind een minimum aantal worden echt lomp, omdat je dan van die zinloze fillers krijgt om aan die tweehonderd woorden te komen. In een dialoog volstaan slechts een paar woorden soms al.

    De meesten doen het hier wel hoor, dus niet zo raar dat je het geopperd heb, maar ik kom van een ander forum waar het schrijfniveau zeg maar wat hoger ligt en waar men gewoon 1 verhaal schrijft dat ook na afloop lekker leest en je zo zou kunnen printen in boekvorm.

    Dat is ook de reden dat ik alleen schrijf in de derde persoonsvorm, zodat je het later lekker terug kunt lezen, want ik bewaar alle verhalen. Dus ik kan alleen mee doen als we niet allemaal in de ik-vorm schrijven, want dan kun je er niet 1 verhaal van maken na afloop.

    Maar verder vind ik echt een super gaaf idee. Ik heb zelf al twee verhalen over dit onderwerp geschreven, maar wacht echt al heel erg lang op een RPG. Dus ik zou wel echt heeel erg graag mee willen doen. ;D

    Ik heb het veranderd.(: Ik ben zelf gewend om in ik-vorm te schrijven, ik kan het deze keer wel in derde pv doen maar als er nog anderen komen weet ik niet of zij dat ook allemaal willen


    night thinking, day dreaming

    Naam: Keira Madison Gardner
    Leeftijd: 15
    Geslacht: vrouwelijk
    Innerlijk: Keira is een actief meisje dat meestal met een glimlach op haar gezicht rond loopt. Keira is in enkele woorden snel te beschrijven, misschien wel een van de liefste meisjes die je zult ontmoeten, op sommige punten dan. Ze is grappig, aanwezig, vrolijk, zorgzaam en vooral liefhebbend naar de mensen in haar omgeving. Als Keira iets wil zal ze er alles, maar dan ook echt alles, voor doen om het te bemachtigen. Nooit zal ze eerder opgeven dan nodig is. Keira is het meisje die meestal aan het zingen, dansen of aan het rennen en gillen is. Het maakt haar niet uit of anderen haar irritant en kinderachtig vinden. Ze heeft geleerd om tegen iedereen aardig te zijn en om mensen die ze niet mag te negeren. Ze gelooft graag dat er in iedereen iets goeds schuilt en wil de slechte dingen niet zien, ze kan daardoor naïef overkomen, maar eigenlijk heeft ze een vrij goede mensenkennis en kan ze mensen goed inschatten. Ze houdt van aandacht, niet omdat ze onzeker is en het nodig heeft, ze geniet er gewoon van. Keira heeft een grote angst voor kleine gesloten ruimtes, vroeger was dit veel erger, maar nog steeds vindt ze het doodeng. Keira zal haar vrienden altijd steunen in wat ze doormaken. Ze is heel avontuurlijk en durft ze vrijwel alles. Als er ergens iets te beleven valt, dan is Keira daar sowieso bij. Ze is het zonnetje in huis en doet er alles aan om iedereen in haar omgeving op te vrolijken als het wat minder gaat. Ze denkt niet aan de toekomst en leeft in het moment, hierdoor kan ze stomme dingen zeggen/ doen ook al bedoelt ze het niet zo. Keira is erg nieuwsgierig en is dan ook van alles op de hoogte. Ze weet altijd de nieuwste roddels en nieuwtjes. Helaas komt ze hierdoor soms in de problemen. Keira hecht veel belang aan eerlijkheid en vertrouwen, en vertrouwt daarom ook de meeste mensen op hun woord. Ze zal altijd honderd procent voor haar ideeën gaan en ze zal haar doel bereiken, ook al is het met vallen en opstaan.
    Uiterlijk (foto + beschrijving):


    Keira heeft bruine ogen en lang bruin haar. Ze is rond de 1.65m.
    Extra:


    night thinking, day dreaming

    is er nu geen minimum woorden?
    dan wil ik wel iemand reserveren ^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Als we in de derde persoonsvorm gaan schrijven dan wil ik reserveren en anders niet haha. Dus ik wacht nog even af. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Als we in de derde persoonsvorm gaan schrijven dan wil ik reserveren en anders niet haha. Dus ik wacht nog even af. ;)

    Oke (:


    night thinking, day dreaming

    Het klinkt leuk! ^^
    Maar volgen we t verhaallijn van lost? :P
    of gewoon deels eigen verhaal lijn? xD

    Paddo schreef:
    Het klinkt leuk! ^^
    Maar volgen we t verhaallijn van lost? :P
    of gewoon deels eigen verhaal lijn? xD

    Deels (:


    night thinking, day dreaming

    Honeymoons schreef:
    (...)
    Deels (:


    Ja dus de belangrijke dingen van t verhaal bvb gebruiken we en de rest is aan ons zelf? :P xD

    Paddo schreef:
    (...)

    Ja dus de belangrijke dingen van t verhaal bvb gebruiken we en de rest is aan ons zelf? :P xD

    Yes


    night thinking, day dreaming