• The Lovely JCats


    We were lost in the middle
    Like bottles in the ocean
    But we found one another
    Like the answer to a question
    Like words to a love song
    Like a river to the red sea
    Finding you is so hard


    But loving you is easy
    Loving you is easy, loving you is easy
    Finding you is so hard
    But loving you is easy


    JCats
    JamesPotter • Femke
    Tomliinson • Rani
    Micah • Jacco
    Determinate • Sylvie
    StyIes • Gail
    Sillage • Samantha
    Mallory • Marlijn

    '' Type Bananas if you can see this "

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:05 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hoe gaat t peeps?


    -

    Tomliinson schreef:
    Dus wij hebben met mijn klas z'on soort van therapie lessen voor een betere klassfeer en we stonden dus in een kring en we moesten even vertellen wat we van de vorige lessen hadden onthouden en ik was dus aan de beurt. Ik lekker wat dingen uit mijn duim zuigen omdat ik eigenlijk helemaal niet mee wilde doen. En plotseling uit het niets hoorde ik het liedje Beethoven - Union J door de zaal spelen en ik begon spontaan mee te zingen en voor even was ik overtuigd dat het mijn mobiel was, maar dan bleek het de mobiel van mijn rivaal te zijn xD

    HAHA, ze denken nu vast dat je doorgedaaid bent xp


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    HAHA, ze denken nu vast dat je doorgedaaid bent xp


    Nou ze keken me even vreemd aan, maar daar bleef het bij (: Mijn rivaal daar aan tegen vond het fijn om me na die lessen aan te spreken en tot mijn verbazing vriendelijk te zijn (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Nou ze keken me even vreemd aan, maar daar bleef het bij (: Mijn rivaal daar aan tegen vond het fijn om me na die lessen aan te spreken en tot mijn verbazing vriendelijk te zijn (:

    Haha, was de les toch ergens goed voor. (:


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Haha, was de les toch ergens goed voor. (:


    Union J made the day (: Nouja dat was natuurlijk maar voor een paar minuutjes. De ergernissen zijn er nog steeds (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hoe gaat het met jou? (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik heb een nieuwe vriend guys ^.^*O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gefeliciteerd Sam Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Dankjewel, ^.^
    Hij is super gezellig alleen kan ik hem niet verstaan ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    Dankjewel, ^.^
    Hij is super gezellig alleen kan ik hem niet verstaan ^.^


    Hoezo?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Tja, misschien legt deze foto je meer uit :'D



    Ik zei: Ik heb een nieuwe vriend, als in de verwoording van gewoon een vriend:'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Tja, misschien legt deze foto je meer uit :'D



    Ik zei: Ik heb een nieuwe vriend, als in de verwoording van gewoon een vriend:'D


    Haha OMG. Ik had dit niet verwacht eigenlijk. Ik dacht echt wel een 'vriendje'. Daarom had ik gefeliciteerd gezegd. Maar toen je zei dat jij hem niet kon verstaan, dacht ik eerder aan een nieuw huisdier (: Niet een Alien pop ding Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Eyoo!


    16 - 09 - '17

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Haha OMG. Ik had dit niet verwacht eigenlijk. Ik dacht echt wel een 'vriendje'. Daarom had ik gefeliciteerd gezegd. Maar toen je zei dat jij hem niet kon verstaan, dacht ik eerder aan een nieuw huisdier (: Niet een Alien pop ding Ö


    Dat is toch wel duidelijk? Hij is een Alien. ik spreek geen alientaans (joehoe)
    No joke, je wil niet weten hoe hard ik stuk ging toen ik dat gefeliciteerd las.
    Ik was vandaag naar de Caravana met mijn ouders, -mijn zusje en broertje waren naar een feestje van een vriendje- en ik moest mee om te kijken door het oog van de jeugd. Vertaling: Je gaat gewoon mee. Want de laatste keer dat je alleen thuis was op zondag liet je Scittle de moonwalk doen. maar nou ik was dus mee. op gegeef moment zag ik dus Alien ballonnen en tja, ik ben zo kinderachtig dat ik er dus ook een wil. En toen heb ik dus 3 hallen afgestruind voor 1 Alien :Y) Uiteindelijk was ik wel een 4 jarige die de grootste lol had met een opblaas Alien :'D Alien facepalm, work-out en loopje zijn gewoon awesome :'D

    En om je toch nog even wat te vertellen. Momenteel staan ze op de markt nog even te onderhandelen over mij -vertaling: ja ik ben nu al op een aantal dates geweest met iemand.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:18 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial