• Dit is niet mijn idee, maar ik wou even weten wie er
    meedoet ^^
    Snap je het niet? Kijk:
    Om elkaar bij het concert te kunnen herkennen zetten alle meiden (en jongens) van Quizlet een Q op hun rechterbovenarm bij het Tokio Hotel comcert!!! (Edit, weet iemand nog een leuke Q??? bijvoorbeeld deze: http://www.vtm.be/kijkerslijn/header/qmusic.jpg)
    Je kan er zelfs je username bijschrijven (Met eyeliner of schmink)
    Het lijkt me erg leuk als er veel mensen mee gaan doen!!!
    Ook kunnen we misschien (maar dan moeten we bespreken wie dat doet) een spendoek maken met ''QUIZLET KAMP'' o.i.d. en dan ergens gaan staan waar iedereen het kan zien, zo zijn we makkelijk en snel bij elkaar :D
    Als dit door gaat wil ik graag de volgende info in een PB of hier als reactie:
    (Quizlet)Naam:
    Leeftijd:
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig):
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?:
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^):
    -XxX- Mii

    (Quizlet)Naam: Yentl/Muppy007
    Leeftijd: 13
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Nee
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: Ik denk rond 10 uur op de dag van het concert
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Nee

    (Quizlet)Naam:tamtje14
    Leeftijd: 1
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Nee
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: rond 9 a 10 uur
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Nee

    (Quizlet)Naam:000Laura000/Laura
    Leeftijd:14
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig):noo, we zitten met ze 7en in een mini autoXD
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: half 4/3uur
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^):nou ja, ik denk niet dat dit handig is, want 1: ik ga niet uit de rij en 2: als ik binnnen ben ga ik niet ergens heel lopen zodat ik me plek kwijt ben o.0

    naam : samantha/xxsmnth
    leeftijd : 16
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Nee ga met de trein en moet al 3 tassen meenemen
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: rond 2 uur half 3 op vrijdag de 13e
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Nee ik ben nog nooit in nijmegen of het park zelf geweest

    (Quizlet)Naam: Geesz/Geesje (zeg maar gewoon Geesz)
    Leeftijd: 13
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Als we met z'n alleen een soort van ontwerp maken kunnen ik en mij vriendin onderweg wel wat in elkaar knutselen.. (we gaan in een camper o.o)
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: Voor 12en die dag wel.
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Uh.. Nee.




    (bericht aangepast door een moderator)

    Dit is niet mijn idee, maar ik wou even weten wie er
    meedoet ^^
    Snap je het niet? Kijk:
    Om elkaar bij het concert te kunnen herkennen zetten alle meiden (en jongens) van Quizlet een Q op hun rechterbovenarm bij het Tokio Hotel comcert!!! (Edit, weet iemand nog een leuke Q??? bijvoorbeeld deze: http://www.vtm.be/kijkerslijn/header/qmusic.jpg)
    Je kan er zelfs je username bijschrijven (Met eyeliner of schmink)
    Het lijkt me erg leuk als er veel mensen mee gaan doen!!!
    Ook kunnen we misschien (maar dan moeten we bespreken wie dat doet) een spendoek maken met ''QUIZLET KAMP'' o.i.d. en dan ergens gaan staan waar iedereen het kan zien, zo zijn we makkelijk en snel bij elkaar :D
    Als dit door gaat wil ik graag de volgende info in een PB of hier als reactie:
    (Quizlet)Naam:
    Leeftijd:
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig):
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?:
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^):
    -XxX- Mii

    (Quizlet)Naam: Yentl/Muppy007
    Leeftijd: 13
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Nee
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: Ik denk rond 10 uur op de dag van het concert
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Nee

    (Quizlet)Naam:tamtje14
    Leeftijd: 1
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Nee
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: rond 9 a 10 uur
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Nee

    (Quizlet)Naam:000Laura000/Laura
    Leeftijd:14
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig):noo, we zitten met ze 7en in een mini autoXD
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: half 4/3uur
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^):nou ja, ik denk niet dat dit handig is, want 1: ik ga niet uit de rij en 2: als ik binnnen ben ga ik niet ergens heel lopen zodat ik me plek kwijt ben o.0

    naam : samantha/xxsmnth
    leeftijd : 16
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Nee ga met de trein en moet al 3 tassen meenemen
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: rond 2 uur half 3 op vrijdag de 13e
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Nee ik ben nog nooit in nijmegen of het park zelf geweest

    (Quizlet)Naam: Geesz/Geesje (zeg maar gewoon Geesz)
    Leeftijd: 13
    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): Als we met z'n alleen een soort van ontwerp maken kunnen ik en mij vriendin onderweg wel wat in elkaar knutselen.. (we gaan in een camper o.o)
    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: Voor 12en die dag wel.
    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Uh.. Nee.




    (bericht aangepast door een moderator)



    (Quizlet)Naam: Monique / Monique xD



    Leeftijd: 15



    Kun je voor een Quizlet spandoek zorgen? (we hebben er misschien 1/2 nodig): uhmm .. jawel kan ik wel maar dan moet ik het wel snel weten



    Hoelaat denk je daar ongeveer te zijn?: rond 9 a half 10 =)



    Weet jij een goede ontmoetingsplaats? (graag duidelijk beschrijven voor diegenen die Nijmegen niet goed kennen ^^): Uhmm .. xD ik ken nijmegen niet echt xD misschien gewoon bij het begin van het goffertpark xD ? of is dat niks xD



    NOU

    Ik wil echt even weten wie hier nou aan meedoet x)
    Ik in ieder geval wel :3


    I recycle my thoughts.

    echt een super idee!:D kan alleen niet ergens in Nijmegen meeten... maar zie jullie in het Goffertpark:D:D


    I am an idiot, I move.