• ik wil heel graag wete wie de special guests zijn bij 14 juni!! ik heb van een vriendin gehoord dat Cinema Bizarre d'r een van is!!!! weet jij iets??? stuur please een reactie!!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Cinema Bizarre??
    Dan komt mijn droom uit..!!
    maar dat is waarschijnelijk toch een roddel ¬¬
    en ik vroeg me dus ook al af wie de special guest waren. Ik weet iig wel dat het er 2 zijn. [optredens]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mij interesseert het niet xD
    ik kom voor th niet voor het voorprogramma

    ze zeggen wel meer.. ook dat the jonas brothers komen. Is dus niet zo, t is nog helemaal niet bekend wie t zullen zijn;)

    Dunno

    Als CB komt, ga ik huilen. Serieus dan ga ik gewoon weg ofzo, ik heb zo'n bloedhekel aan hen.

    Grote kans dat Paramore komt, ze hebben 3 dagen erna zelf een concert in Amsterdam waar ik ook heenga ^^ Of in ieder geval hoop ik dat het een goeie rockband wordt, en niet zo'n slap gedoe.

    Pramore secci xD Maar ook An cafe of Nevanda Tan ofzo kon komen hadden ze het over..

    kee, dan wil ik je zien huilen *evil-laugh*
    nee, zo gemeen ben ik niet ;)
    maar ik heb ook gehoord dat Killerpilze komt :|
    dan ga ik huilen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb eigelijk geen idee,
    Maar ik dnek niet dat het een erg beroemde band is ofzo.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nee O.O
    Dat mag ook niet.
    Oké hun concert was lache :') Maar ze zijn srsly té arrogant.
    En dat huilen was figuurlijk bedoelt |D Maargoed ik mag CB niet zo, zegmaar.
    Maar Killerpilze komt echt niet ;) Ze haten elkaar.

    Ik ben zooo blij bomba, dat de kippen[srry voor fans] niet komen :D.
    maar ik zou echt wel willen weten wie er komen.. als het een goede bend is heb je 2 of 3 leuke vooruitzichten naar het concert:D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mij interesseert het niet xD
    ik kom voor th niet voor het voorprogramma

    je hebt daar wel een punt, maar als het voorprogramma van een leuke band is, zou dat ook helemaal te gek zijn!! (maar TH blijft het leukst!!!!(H))


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ze zeggen An Café ofzo

    Als dat zeker is neem ik voor onder hun stukje egwoon m'n MP3 mee. Ik heb zegmaar een hekel aan die muziek (niks tegen fans hoor).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als Nena komt dan ga ik dood. Nou nee beter gezegd.. Dat ontvoer ik haar (A)..

    maar ik heb gelezen in de bravo dat tokio hotel in america in hun voorprogramma staat/stond/gaat staan whatever.. dus ik vroeg me af of jonas brothers dan niet hier in nederland en de rest van europa in voorprogramma staat.. zou goed kunnen.

    en wat de rest betreft.. Áls ze beroemd zouden zijn.. dan kunnen we denk ik wel rekenen op Killerpilze, CB, of Panik.. zoiets zal het wel wordne.. Maarja wie zal het zeggen..

    Maar seriesu als nena komt.. Dan ga ik dood!

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Je moet wel ff kijken op je kaartje want daar staat dat het van TMF uit is dus het zo best zoon dom Kweekvijver talentje kunnen zijn :S


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    wtf that's screwed! Naja zolang Saar en Damien der aar niet zjin! Dan vind ik alles goedxD

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.