• Woehh, ik ben bijna jarig. Ieder jaar weer zit ik met dezelfde vraag: Wat ga ik nu weer doen met vriendinnen? Nodig ik ze allemaal tegelijk uit of apart?
    Mijn familie komt dit jaar 's ochtends en het idee is dat vriendinnen 's middags komen.
    Ik wil graag verschillende vriendinnen op m'n verjaardag uitnodigen, maar twee bepaalde vriendinnen verschillen nogal van een andere vriendin.
    Nu ben ik bang dat het niet gezellig word. Ik heb namelijk al eens meegemaakt dat het niet echt klikte..
    Afijn, mijn vriendengroep is wat gekrompen, dus misschien is het nu heel anders.
    Verder is m'n vriend er ook gewoon bij, maar die vind alles wel best.

    Ik heb het vorige jaren vaak verspreid gevierd, maar eigenlijk wil ik er dit jaar graag in één dag vanaf zijn.
    En daarom dus ook mijn vraag hoe vieren jullie het? En hebben jullie ook ideeën voor wat je thuis kunt doen met meerdere mensen?


    You are beautiful, you are love.

    Het liefste vier ik mijn verjaardag niet, ik heb ook gewoon aangeven dat ik kan werken die dag. ^^
    En verder ben ik niet super origineel in het verzinnen van leuke dingen. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vier het altijd met al mijn vriendinnen bij elkaar, uit verschillende vriendengroepen, want dat klikt altijd wel. Vorig jaar hield ik een filmmarathon en dit jaar gingen we gewoon kletsen en zo en daarna uit. Een vriendin van me hield een keer een high tea, dat was wel leuk. Een andere vriendin nam ons elk jaar mee uiteten, maar dat is wel een dure grap.


    Take risks and conquer your fears.

    Eh, niet? Meestal krijg ik gewoon wat geld van mijn ouders en wat sms'jes, that's it.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het liefste vier ik mijn verjaardag niet en komt alleen mijn familie een kopje koffie drinken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik werk gewoon op m'n verjaardag en ga 's avonds iets gaan drinken met alle vrienden die meewillen, trakteer ze een keertje en ben er weer voor een jaar vanaf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vier het op de dag zelf, vanaf 's morgens 11 uur tot een uur of 6 aangezien we derest van de avond rust willen en gewoon oud & nieuw met z'n vieren of andere mensen kunnen vieren. Vriendinnen kunnen in principe ook gewoon komen, maar ik doe het in begin januari nog een keertje apart voor vriendinnen.
    Dan kijken we gewoon film en van te voren soort van high-tea. :Y)

    Ik nodig iedereen tegelijkertijd uit. Dat lijkt me het handigst en dan zien mensen wel of ze goed met elkaar op kunnen schieten of op een afstandje blijven. Ik verzin meestal een thema (vorig jaar was dat halloween, dit jaar Disney-horror) en dan verkleden mensen zich daarnaar, gaan we wat films kijken (vorig jaar waren dat horrorfilms, dit jaar disneyfilms obviously) en wat kletsen. Daar blijft het meestal bij.


    Searching heavens for another earth

    Ik ga gewoon een dagje met mijn 2 beste vrienden weg.


    El Diablo.

    Ik ging dit jaar op mijn verjaardag met mijn ouders, mijn zusje en een vriendin van haar (ze had een nichtje uitgekozen) en een vriendin van mij naar Walibi :3 was geweldig, je krijgt dan ook zo'n button met "It's my birthday" en dan gaan alle mensen je feliciteren en voor je zingen :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je. Verjaardag. Niet. Vieren?? Man oh man, moet er niet aan denken. Maar goed ik geef altijd een feest voor familie en voor vrienden, daarna met z'n allen stappen meestal.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Insurgent schreef:
    Ik vier het altijd met al mijn vriendinnen bij elkaar, uit verschillende vriendengroepen, want dat klikt altijd wel. Vorig jaar hield ik een filmmarathon en dit jaar gingen we gewoon kletsen en zo en daarna uit. Een vriendin van me hield een keer een high tea, dat was wel leuk. Een andere vriendin nam ons elk jaar mee uiteten, maar dat is wel een dure grap.


    Filmmarathon is wel een idee, dankje.

    xVixncxiex schreef:
    Ik ging dit jaar op mijn verjaardag met mijn ouders, mijn zusje en een vriendin van haar (ze had een nichtje uitgekozen) en een vriendin van mij naar Walibi :3 was geweldig, je krijgt dan ook zo'n button met "It's my birthday" en dan gaan alle mensen je feliciteren en voor je zingen :3


    Haha, klinkt super leuk. ;3

    Dumbledore schreef:
    Je. Verjaardag. Niet. Vieren?? Man oh man, moet er niet aan denken. Maar goed ik geef altijd een feest voor familie en voor vrienden, daarna met z'n allen stappen meestal.


    Ohh, ik zou het heerlijk vinden om het niet te vieren. Maar op de een of andere manier verwachten m'n vriendinnen het altijd, dus vier ik het maar weer. ;p


    You are beautiful, you are love.

    xVixncxiex schreef:
    Ik ging dit jaar op mijn verjaardag met mijn ouders, mijn zusje en een vriendin van haar (ze had een nichtje uitgekozen) en een vriendin van mij naar Walibi :3 was geweldig, je krijgt dan ook zo'n button met "It's my birthday" en dan gaan alle mensen je feliciteren en voor je zingen :3


    Oh dat is geweldig! Wij zijn met mijn vader's verjaardag vorig jaar naar de Efteling gegaan. Hij had zo'n grote 40 op zijn rugzak, met slingers. Toen stonden we bij droomvlucht in de rij, -wat volledig vol stond, zelfs dat gedeelte er buiten- zei een man een rij naast ons 'gefeliciteerd man, veel plezier deze dag!' Toen begonnen echt alle mensen die daar stonden te wachten, happy birthday te zingen :')

    Vuelie schreef:
    Eh, niet? Meestal krijg ik gewoon wat geld van mijn ouders en wat sms'jes, that's it.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik doe meestal niets speciaals. Op de lagere school gaf ik altijd een feestje in het zwembad of bij mij thuis, maar nu heb ik daar geen behoefte meer aan.
    Een vriendin van mij ging met haar verjaardag naar de bowling, dat was echt heel gezellig. Daarna bleef ik ook slapen. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vorig jaar heb ik mijn vriendinnen uitgenodigd voor een slaapfeestje en hebben we gewoon film gekeken, pizza gegeten en dat soort dingen. Maar het liefste vier ik het gewoon niet, dus ik denk dat ik dat deze keer maar ga doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see