• Ik wil persoonlijk iedereen op Quizlet alvast een gelukkig nieuwjaar wensen voor ik het vergeet of weer te druk heb:Y) Met kerst ben ik te laat aangezien ik zelf drukke dagen hebt gehad. Ik hoop dat iedereen leuke en gezellige kerstdagen heeft gehad. Als je nog iets wil vertellen over je kerst dan mag dat ^^ Zelf heb ik hele gezellige dagen gehad met familie en er is zelfs een familielid bijgekomen, een puppy genaamd Bowie ;3 Hij is zo lief!
    En voor nu; Gelukkig nieuwjaar alvast beste quizletters.



    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Aahw, dat is lief!
    En leuk dat je een mooie kerst hebt gehad. Heb je zin om een foto van je nieuwe puppy te plaatsen? Want nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor een lief ding het is hoor!

    En ik ken je verder dan wel niet, maar ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling toe. Moge het maar een heel mooi jaar worden! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha , leuke naam voor je pup! C:

    Jullie ook gelukkig nieuwjaar, en ik hoop voor ons allemaal op een mooi 2014 !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gibbs schreef:
    Aahw, dat is lief!
    En leuk dat je een mooie kerst hebt gehad. Heb je zin om een foto van je nieuwe puppy te plaatsen? Want nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat voor een lief ding het is hoor!

    En ik ken je verder dan wel niet, maar ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling toe. Moge het maar een heel mooi jaar worden! (:

    Ik zal zo even een foto insturen ^^
    En dankjewel ;3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    (...)
    Ik zal zo even een foto insturen ^^
    En dankjewel ;3


    Leuk! ^^
    En alsjeblieft, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Gibbs:
    Hier een foto van de pup ;3 Het is een mixje van een Amerikaanse bulldog + Rottweiler.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    @Gibbs:
    Hier een foto van de pup ;3 Het is een mixje van een Amerikaanse bulldog + Rottweiler.



    Aaahw, wat een cutie!!!! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meliuscule schreef:
    Haha , leuke naam voor je pup! C:

    Jullie ook gelukkig nieuwjaar, en ik hoop voor ons allemaal op een mooi 2014 !

    Ja leuk he :Y)
    Dankjewel! En inderdaad, op een gezond en probleemloos 2014! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Aaahw, wat een cutie!!!! <3

    Echt hé! En hij is echt zo lief. En luistert ook al redelijk goed voor zo'n jonge pup! En het is een echte schoothond, hij wilt constant in je armen liggen slapen of op je voeten gheheh.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Awh, lieve puppy! En ook alvast een gelukkig nieuwjaar!


    16 - 09 - '17

    Wat lief , Jij ook alvast een heel gelukkig en voorspoedig 2014.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bedankt! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ahw, heeel schattig! Veel succes/plezier met je lieve puppy en jij ook een fijn en gezond 2014 toegewenst!

    Enface schreef:
    Ahw, heeel schattig! Veel succes/plezier met je lieve puppy en jij ook een fijn en gezond 2014 toegewenst!

    Dankje ^^
    Komt wel goed, de pup luistert al super goed. Hij luistert zelfs al naar "zit" (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Bij het ''Beste Q,'' gedeelte, was ik even bang dat je Quizlet ging verlaten. Fieuw.

    Dankjewel, ik wens jou hetzelfde toe!


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Bij het ''Beste Q,'' gedeelte, was ik even bang dat je Quizlet ging verlaten. Fieuw.

    Dankjewel, ik wens jou hetzelfde toe!

    Nee joh haha ^^ Wees maar niet bang :Y)
    En dankjewel ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.