• Ik wilde voor nieuwjaar onderstaande jurk kopen, maar nu wou ik 'm voor de kerst bestellen en toen hadden ze 'm niet meer. Story of my life
    Ik de desbetreffende site gemaild, maar ze verwachten dat de jurk voorlopig niet meer terug in de winkel komt, great.
    Dus nu is mijn vraag of jullie (onderweg naar jullie nieuwe kerst- en/of nieuwjaarskleding) zo'n soort jurk hebben gezien.
    Ik heb namelijk al op verschillende site's gekeken maar ik kan niks vinden.



    En ja, die inham is een must have aangezien mensen dan mijn tattoeage kunnen zien. (cat)
    Oh, no pressure but I prefer black.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb ze gezien, ik draag namelijk altijd jurken, weet je wel?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wauw das wel een mooie jurk. Ik hoop dat je hem vind. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Een vriendin heeft zo'n zelfde jurk, maar dan van Jane Norman. Ik weet niet of die nog te verkrijgen is. En Jane Norman is een bietje duur.


    Searching heavens for another earth

    Jaymes schreef:
    Ik heb ze gezien, ik draag namelijk altijd jurken, weet je wel?

    Jacco? Jij, een traverstiet? Dat had ik niet verwacht. D:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 18:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bershka heeft ze ook!


    To infinity and beyond •

    Vuelie schreef:
    (...)
    Jacco? Jij, een traverstiet? Dat had ik niet verwacht. D:
    Ik ben een beetje de underdog


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Waarom zet je dan een tattoo op die plek neer als je graag wil dat mensen hem kunnen zien :"'D


    -

    Primark :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Genius schreef:
    Waarom zet je dan een tattoo op die plek neer als je graag wil dat mensen hem kunnen zien :"'D

    Omdat het een persoonlijke tattoo is, met een persoonlijk verhaal. Niet iedereen hoeft 'm te zien.
    Maar nieuwjaar breng ik met mensen door waarom ik veel geef, ik vind het dus niet erg als hun het zien.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mooi, die lijkt precies op het jurkje dat een vriendin van me ook droeg een tijdje geleden! Ik weet niet zeker of het exact dezelfde jurk was, maar zij had 'em toen bij de H&M gekocht. Misschien kun je eens op de webshop kijken?


    ars moriendi