• Like, vandaag tijdens informatica mogen we altijd de laatste 5 minuten wat voor onszelf doen op internet.
    Dus ik ga naar Q toe om een vriend nog eff te mailen.M'n vriendin zit zo naast me en ze zei dat ze Q vreselijk saai vond en heel dom enzeu.
    Dan ga ik een GB schrijven aan m'n vriend, en dan gaat ze helemaal met dr kop voor mijn beeld zitten staren.Dus ben ik maar wat anders gaan doen x']
    Want iku hou niet van glurende lui ='D
    Hoezo dom? ><


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Wow, wij krijgen echt nooit vrij bij Informatica. Té groot risico dat de jongens op verkeerde site's gaan. Hahaha.


    Tanya is de beste.

    WAHAHA jullie hebben school x'DDD sorry. En Dom was de bijnaam van Dominic van in Fast en Furious. Nou boeiend, het is inderdaad dom.

    Dat doen me ouders altijd.. Als ik aan het msnen ben.. en dan issut. Met wie zit je? En dan noem ik altijd Willem ^^ En dan gaan ze kijken.. En wie is dat dan?.. en dan zeg ik altijd.. Willem. en dan vragen ze.. oh. heb je haar 2 x. en dan is ut altijd. ja. kan dat dan? Ja. nja.. echt FUCKING irritant.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik zit ook veel op Q tijdens ict.(cat)

    Phaha, ik hou ook niet van glurende mensen. Als ik op Quizlet ga tijdens de les wat bijna onmogelijk is omdat ze het internet altijd afzetten dan zit ik er altijd kei paranoia omdat ik altijd denk dat iedereen dan naar mijn scherm kijkt. :'D

    Wow, wij krijgen echt nooit vrij bij Informatica. Té groot risico dat de jongens op verkeerde site's gaan. Hahaha.

    De jongens gaan bij ons sowieso op verkeerde sites ><
    Maar die gast zegt er nix van x'D


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Dat doen me ouders altijd.. Als ik aan het msnen ben.. en dan issut. Met wie zit je? En dan noem ik altijd Willem ^^ En dan gaan ze kijken.. En wie is dat dan?.. en dan zeg ik altijd.. Willem. en dan vragen ze.. oh. heb je haar 2 x. en dan is ut altijd. ja. kan dat dan? Ja. nja.. echt FUCKING irritant.


    I know echt irritant. xD
    Ik heb het gelukkig mijn pc in mijn kamer. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Wow, wij krijgen echt nooit vrij bij Informatica. Té groot risico dat de jongens op verkeerde site's gaan. Hahaha.

    die zijn bij ons geblokeerd . Zelfs netlog is geblokeerd, maar natuurlijk weten die sukkels van't school niet dat ge dr me andere site's opkunt > <


    Some people make the world special just by being in it

    ik durf niet eens op quizlet te gaan. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    IK DOE LEKKER EEN APART NIVEAU WAAR JE GEEN INFORMATICA HEBT! :'D


    x


    Scream for mercy!

    Ik heb een hekel aan mensen die mee kijken --'
    Ook als je even een smsje verstuurd ofzo --'


    Protège moi de mes désirs.

    Sommige van mijn vriendinnen zeggen dat ook, maar het interesseert me eigenlijk niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right