• Dat moet je toch maar kunnen. Je volproppen tijdens de feestdagen en in plaats van verzwaren afvallen. Ik heb toch echt een raar lichaam, maar deze keer hou ik er toch echt van.

    Wat aten jullie trouwens tijdens de feestdagen?
    Op Kerstavond at ik een lekkere Moby Dick (dat was de naam van de zalm :'D), een heerlijk forelsoepje en lekkere eend met kroketjes en appeltjes met veenbesjes.
    Op kerstdag zelf was het een gourmet schotel.
    Beide dagen gingen natuurlijk ook gepaard met hapjes, cava en wijn.
    NOMNOM!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oeh, dat klinkt eeeecht lekker!
    Wij hadden de eerste dag kleine dingetjes omdat ze bij mijn tante geen zin hebben omheen dinner te doen. gisteren gingen we grillen en dat is altijd lekker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    oeh, dat klinkt eeeecht lekker!
    Wij hadden de eerste dag kleine dingetjes omdat ze bij mijn tante geen zin hebben omheen dinner te doen. gisteren gingen we grillen en dat is altijd lekker.
    Ja ik zag het. Volgens mij is dat het meest verkochte gerecht dit jaar, want ik zal veel foto's op Facebook opduiken van gourmet en steengrill setjes.
    Heeft heeft mij echt gesmaakt. Vooral die Moby Dick was lekker. En oh die hapjes, daar kan ik blijven van smullen. Meestal zit ik al vol voor ik aan tafel moet, want elk jaar slaag ik er in om mijn limiet niet te vinden tijdens de aperitief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop eerder dat ik weer wat ben aangekomen, haha. Maar wel fijn!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Naww gelukzak. Ik loop weg hoor van de weegschaal momenteel ;d

    'Gelukkig' was ik de week voor de vakantie zo ziek geworden dat ik echt 6 dagen amper heb kunnen eten en daar was ik 4 kilo door kwijt (al is dat natuurlijk niet echt hetzelfde als 4 kilo kwijt raken met sport enzo) dus ik weet dat ik de dag voor kerst wel minder woog dan dat ik afgelopen 3 maand gewogen had ;d

    Maar toch met ook nog nieuwjaar op komst ;( Hahaha ik wou dat ik hetzelfde geluk had als jou.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 11:04 ]


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    Naww gelukzak. Ik loop weg hoor van de weegschaal momenteel ;d

    'Gelukkig' was ik de week voor de vakantie zo ziek geworden dat ik echt 6 dagen amper heb kunnen eten en daar was ik 4 kilo door kwijt (al is dat natuurlijk niet echt hetzelfde als 4 kilo kwijt raken met sport enzo) dus ik weet dat ik de dag voor kerst wel minder woog dan dat ik afgelopen 3 maand gewogen had ;d

    Maar toch met ook nog nieuwjaar op komst ;( Hahaha ik wou dat ik hetzelfde geluk had als jou.
    Normaal heb ik dat ook niet, daarom ben ik eens zo enthousiast voor het moment. Ik was onlangs ook eens ziek en iemand 'Nana je bent vermagerd' en ik bijna trots 'Ja ik was ziek'. Ben erg dat je daar bijna blij van wordt. Ahja het studentenleven gaat ook meteen naar de buik en de heupen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen idee of ik ben aangekomen of afgevallen. =P

    22e at ik kaasschotel
    24e hadden ze Italiaans gehaald. Dat was soep, canneloni als voorgerecht, kalkoen met aardappel en verschillende soorten boontjes als hoofdgerecht en als dessert een soort van Italiaanse Kerststronk.
    25e was het zelfgemaakt met als hoofdgerecht hindegebraad, maar omdat ik geen rood vlees lust, kreeg ik kalkoen.

    Was allemaal wel lekker. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Geen idee of ik ben aangekomen of afgevallen. =P

    22e at ik kaasschotel
    24e hadden ze Italiaans gehaald. Dat was soep, canneloni als voorgerecht, kalkoen met aardappel en verschillende soorten boontjes als hoofdgerecht en als dessert een soort van Italiaanse Kerststronk.
    25e was het zelfgemaakt met als hoofdgerecht hindegebraad, maar omdat ik geen rood vlees lust, kreeg ik kalkoen.

    Was allemaal wel lekker. =)
    :9~ Italiaans :9~


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:
    Ik hoop eerder dat ik weer wat ben aangekomen, haha. Maar wel fijn!


    Kutwijf (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha, handig toch? Ik ben gisteren nog op de weegschaal gestapt en ik ben gelukkig maar een paar gram aangekomen.
    Op kerstavond at ik een pizzabroodachtig iets en mijn familie saucijzenbroodjes.
    Op Eerste Kerstdagen at ik vega schnitzel, friet, aardappelkroketjes en sla o en ijstaart.
    Op Tweede Kerstdag at ik spaghetti carbonade met vega spekjes en de heerlijke pudding die mijn oma vroeger altijd maakte.


    Take risks and conquer your fears.

    Oeh, dat lijkt me wel lekker. ^^
    Op eerste kerstdag hebben wij gebakken aardappeltjes met spruitjes en een biefstuk in picalilly saus op. - Dat laatste ik niet want ik houd niet van vlees. -
    Gisteren hebben ik en mijn broertje friet op + een kroket en een frikandel. Mijn ouders hebben wat anders op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wij hadden geiten soep, een zalmcoctailtje, een kalkoen met sinaasappel saus ,krieltjes, championsaus en witlof opgerolt in ham en gebakken. En een ijsje.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 11:23 ]


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    1e kerstdag hadden we aardappelkroketjes, wetties?, patat, rollade, kiprollade, witvis. Genoeg keuze
    en gisteren hadden we Chinees, dat de helft had aangeleverd en waarvan nog niet eens alles goed bereid was.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb zo veel gegeten dat ik het niet meer kan opnoemen. Vooral héél veel dessert! :Y)
    En ik weet niet of ik ben aangekomen of niet, maar afgevallen gaat het alleszins niet zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Deilia schreef:
    (...)

    Kutwijf (cat)

    Schijtwijf.


    "I shut my eyes in order to see.'