• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.



    Speeltopic 1
    Rollentopic

    Hoe wil je het laten verlopen? Dat je me aanvalt of...?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Meer dreigen in het begin, aanvallen nog niet echt.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Meer dreigen in het begin, aanvallen nog niet echt.


    Oh oke, ik zal het straks schrijven


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Misschien is het idee even te wachten tot iedereen gepost heeft voordat jullie je chars gelijk al laten meetten...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Misschien is het idee even te wachten tot iedereen gepost heeft voordat jullie je chars gelijk al laten meetten...


    Ze kunnen heus wel meeten in een eerste post.


    Your make-up is terrible

    Ze kunnen wel meeten in de eerste ronden, maar dan is het niet dat ze gelijk elkaar leren kennen, het is gewoon dat ze elkaar zien


    Vampire + Servant = Servamp

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze kunnen heus wel meeten in een eerste post.


    Laat ook maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Laat ook maar.


    We zijn niet meteen een groepje, we zien elkaar alleen en dan vlucht ik waarschijnlijk


    'The best way to predict the future is to create it'.

    LyraPhoenix schreef:
    Ze kunnen wel meeten in de eerste ronden, maar dan is het niet dat ze gelijk elkaar leren kennen, het is gewoon dat ze elkaar zien


    Yep, het zou een beetje raar zijn als je als vreemden meteen elkaar je grootste geheim vertelt. Als het "vrienden worden" iets langer duurt dan één post is het prima denk ik... desnoods veranderd één van de twee dan per ongeluk in een wolf en komen ze er zo achter. Wees creatief :')

    Wilted schreef:
    (...)

    Yep, het zou een beetje raar zijn als je als vreemden meteen elkaar je grootste geheim vertelt. Als het "vrienden worden" iets langer duurt dan één post is het prima denk ik... desnoods veranderd één van de twee dan per ongeluk in een wolf en komen ze er zo achter. Wees creatief :')


    We zijn al wolven als we elkaar tegen komen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    We zijn al wolven als we elkaar tegen komen


    Oké

    Ze was gewoon bang dat jullie ineens heel veel en snel gingen posten zonder dat iedereen een beginpost geschreven had, maar het is niet zo dat ze zelf gaat schrijven of zo.

    Anyway, iemand die Lilith tegen wilt komen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ze was gewoon bang dat jullie ineens heel veel en snel gingen posten zonder dat iedereen een beginpost geschreven had, maar het is niet zo dat ze zelf gaat schrijven of zo.

    Anyway, iemand die Lilith tegen wilt komen?


    Me! Sion is in het bos, al wel redelijk ver though. Hij heeft het wolf worden nog niet onder controle, dus hoe wil je meeten? Als wolf of als mens?

    Wilted schreef:
    (...)

    Me! Sion is in het bos, al wel redelijk ver though. Hij heeft het wolf worden nog niet onder controle, dus hoe wil je meeten? Als wolf of als mens?


    Lilith is ook op weg naar diep in het bos, komt mooi uit! Ik denk dat mens gewoon leuker is, dat ze er pas later achter komen dat ze wolven zijn. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lilith is ook op weg naar diep in het bos, komt mooi uit! Ik denk dat mens gewoon leuker is, dat ze er pas later achter komen dat ze wolven zijn. ;3


    Oké top! Haha ja, denk ik ook