• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.



    Speeltopic 1
    Rollentopic

    Ik moet trouwens wel zo de laptop inleveren, dus ik weet niet of ik vanavond nog een stukje post of morgen pas. Ik zal proberen vanavond de laptop mee te smokkelen naar boven :')

    Dat is goed hoor. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat is goed hoor. :3


    Ze zien elkaar gewoon door het bos lopen toch? Ik heb de laptop meegenomen dus ik kan wel even een stukje schrijven haha.

    Wilted schreef:
    (...)

    Ze zien elkaar gewoon door het bos lopen toch? Ik heb de laptop meegenomen dus ik kan wel even een stukje schrijven haha.


    Ja. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. ;3


    Ik heb 't gepost :')

    Wat voor seizoen/weer is het eigenlijk?
    Dan kan ik daar rekening meehouden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Wat voor seizoen/weer is het eigenlijk?
    Dan kan ik daar rekening meehouden.


    Het is lente, en het is niet heel warm en niet heel koud. Een zomerjas of dik vest is warm genoeg. En het regent (nog) niet..

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 20:11 ]

    Als we elkaar hebben gezien, moeten we bij elkaar blijven of..?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    SnowFrost --> NCIS


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Combattant schreef:
    Als we elkaar hebben gezien, moeten we bij elkaar blijven of..?


    Dat moet niet per se, maar aangezien er uiteindelijk wel groepjes moeten worden gevormd is het wel handig om gewoon bij elkaar te blijven.

    Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal! (flower)

    Wilted schreef:
    (...)

    Dat moet niet per se, maar aangezien er uiteindelijk wel groepjes moeten worden gevormd is het wel handig om gewoon bij elkaar te blijven.

    Oke ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wilted schreef:
    Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal! (flower)


    Jij ook gelukkig nieuwjaar


    Vampire + Servant = Servamp

    Sorry ik was een tijd weg om privéredenen, had af en toe tijd om op m'n mobiel naar Q te gaan, maar niet op te laptop en heb daardoor dus geen posts geschreven :\

    De RPG loopt nu al een beetje vast en hier baal ik erg van. Ik zou het erg waarderen als degenen die er geen zin meer in hebben of er gewoonweg geen tijd voor hebben het even zouden melden. En anders wil ik vragen of jullie binnenkort weer wat willen posten zodat we verder in de RPG kunnen komen. Alvast bedankt :')