• Want onze relatie loopt niet lekker en we hadden dat dinsdag avond afgesproken voor vanavond. Ik ben nu 1,5 uur thuis, dus dan hadden we rust. Ik had hem rond 5 uur geappt hoe laat hij zou komen en toen zei hij 9 a 10 uur, want hij gaat eerst met zijn zus nieuwe spullen voor haar nieuwe huis halen.

    Ik heb de hele dag al stress, vind het echt moeilijk en huil echt elke keer bijna en dan wilt hij zo laat komen? Ik heb gezegd dat ik het te laat vind en het vanavond niet meer wil doen. Straks gaat het wel uit, dan kan en ga ik niet direct slapen en ik moet morgen gewoon werken...

    Ik vind dit zo rot. Ik had een hele brief geschreven met wat ik wilde zeggen en hoe ik mij voel en bah

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 19:27 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat is wel echt vervelend! Goede gesprekken zijn af en toe eens nodig, maar ik hoop echt dat jullie het uit kunnen praten. Heel veel succes vanavond!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dat is wel echt vervelend! Goede gesprekken zijn af en toe eens nodig, maar ik hoop echt dat jullie het uit kunnen praten. Heel veel succes vanavond!


    Ik heb nu tegen hem gezegd dat ik het te laat vind en het vanavond niet meer wil doen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ik heb nu tegen hem gezegd dat ik het te laat vind en het vanavond niet meer wil doen.


    Ik hoop dat jullie het dan zo gauw mogelijk uitpraten, want het is nooit prettig om zoiets boven je hoofd te hebben hangen. Maar inderdaad is het misschien wel beter als je morgen moet werken. Sterkte in ieder geval de volgende keer dat je het gesprek gaat voeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik hoop dat jullie het dan zo gauw mogelijk uitpraten, want het is nooit prettig om zoiets boven je hoofd te hebben hangen. Maar inderdaad is het misschien wel beter als je morgen moet werken. Sterkte in ieder geval de volgende keer dat je het gesprek gaat voeren.


    Het is ook wel beter ja, maar zo naar. Hele dag zat ik er mee, in mijn hoofd de zinnen wel honderd keer herhaald en dan plots gaat het niet meer door.
    Heel erg bedankt trouwens


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Klinkt helemaal niet fijn, maar ik hoop echt dat jullie eruit komen (:. Misschien is het ook maar goed om er nog een nachtje over te slapen, om het even te laten bezinken en morgen weet je misschien precies wat je hem wilt zeggen.


    soul made of stardust and chaos.

    0uterspace schreef:
    Klinkt helemaal niet fijn, maar ik hoop echt dat jullie eruit komen (:. Misschien is het ook maar goed om er nog een nachtje over te slapen, om het even te laten bezinken en morgen weet je misschien precies wat je hem wilt zeggen.


    Ja, misschien wel. Vind het gewoon heel egoïstisch van hem nu.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Ja, misschien wel. Vind het gewoon heel egoïstisch van hem nu.


    Je hebt het toch zelf afgezegd? (':


    •

    Kahlen schreef:
    (...)

    Je hebt het toch zelf afgezegd? (':


    En dat maakt zijn acties minder egoïstisch?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    En dat maakt zijn acties minder egoïstisch?


    Hij is zijn zus helpen. Dat is niet egoïstisch. Misschien vindt hij het net zo moeilijk als jij om dat gesprek aan te gaan.


    •

    Persoonlijk zou ik denken dat het handiger geweest was als je het wel door had laten gaan, dan was je er maar vanaf. Maar zoals wat hier boven staat, misschien probeert hij zich gewoon af te leiden en gaat iets met zijn zus doen. Familie blijft familie.


    Photosynthesis