• Er is een buurt, net buiten de stad, die bekende staat als een van de rijkste buurten van het hele land. Mensen hebben daar alles hebben wat hun hartje begeerd. Een perfect partner, een gelukkig gezinnetje, vrienden met alles en iedereen, geld en villa met alles erop en eraan. Het lijkt het perfecte leven en ondanks ze een beetje buiten de boot vallen bij mensen buiten de buurt, wilt iedereen stiekem toch wel dat leven. Geen zorgen om iets, gewoon genieten. Tenminste zo oogt het voor de buitenwereld, want deze krijgen niet mee wat er achter de hekken van de buurt speelt. Ze krijgen alleen de goede kant mee, want deze mensen weten niet dat iedereen met een eigen geheim rondloopt, dat weten de mensen erbinnen negen van de tien keer nog geeneens. Dat weet alleen degene met wie je een geheim deelt, bijvoorbeeld de beste vriend van je partner, of alleen je partner. Er is zelfs een kans dat jij de enige bent die er iets van weet, maar is dat nog heel lang het geval? Of gaat alles in duigen vallen?




    Rollen:

    • De mannen:
    • Samuel Raul Cavalcante - Assassin






    • De vrouwen:
    • Kayal
    • Sk8erBoy





    • De kinderen van de families:

    • Tayson Johnsons Jr. - CityOwl




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: vanaf 19/20 jaar
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Heeft een band met?:
    Geheim:

    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Kayal, en Sk8erBoy tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 19:36 ]


    El Diablo.

    Mag ik een kind van een van de families? :3
    Ik volgde jullie gb gesprek al, HAHHA. Ik wist dat deze eraan zat te komen c:


    That is a perfect copy of reality.

    *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HaIcyon schreef:
    Mag ik een kind van een van de families? :3
    Ik volgde jullie gb gesprek al, HAHHA. Ik wist dat deze eraan zat te komen c:


    HAHAHA, tuurlijk Demi c:


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    (...)

    HAHAHA, tuurlijk Demi c:

    YAY :Y)
    Dan wacht ik met invullen tot dat ik keuze heb :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Twijfels...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Twijfels...


    Waarom twijfel je? :]


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    (...)

    Waarom twijfel je? :]


    - Omdat 5 a 6 regels zo kort is
    - Omdat ik niet weet wat voor geheimen je mag hebben [en of homoseksualiteit daar ook bij hoort]
    - Omdat ik twijfel of ik een kind wil of een volwassene
    - En omdat ik de verhaallijn niet helemaal snap. Want; hoeveel families zijn er, en hoe zit het met de buitenwereld. Zitten die er ook bij of gaat het alleen maar over dat villa-park?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    - Omdat 5 a 6 regels zo kort is
    - Omdat ik niet weet wat voor geheimen je mag hebben [en of homoseksualiteit daar ook bij hoort]
    - Omdat ik twijfel of ik een kind wil of een volwassene
    - En omdat ik de verhaallijn niet helemaal snap. Want; hoeveel families zijn er, en hoe zit het met de buitenwereld. Zitten die er ook bij of gaat het alleen maar over dat villa-park?


    Mhm, langer mag natuurlijk altijd. Maar met 6 regels heb je ook zeker wat om op te reageren. En qua geheimen kunnen veel dingen, homoseksualiteit mag natuurlijk ook! En het gaat inderdaad alleen maar over het villa-park, en het aantal families weet ik zelf ook nog niet. Verschilt van de banden die mensen met elkaar hebben.


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    (...)

    Mhm, langer mag natuurlijk altijd. Maar met 6 regels heb je ook zeker wat om op te reageren. En qua geheimen kunnen veel dingen, homoseksualiteit mag natuurlijk ook! En het gaat inderdaad alleen maar over het villa-park, en het aantal families weet ik zelf ook nog niet. Verschilt van de banden die mensen met elkaar hebben.


    Okeej, en mogen de kinderen ook jonger dan 19 zijn? Bijvoorbeeld 17?
    Zo niet dan maakt dat natuurlijk niet uit, want er staat vanaf hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Okeej, en mogen de kinderen ook jonger dan 19 zijn? Bijvoorbeeld 17?
    Zo niet dan maakt dat natuurlijk niet uit, want er staat vanaf hahah


    De kinderen mogen natuurlijk wel jonger zijn :]


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    (...)

    De kinderen mogen natuurlijk wel jonger zijn :]


    Okaay, doe mij dan maar een jongen van 17 bij de kinderen ofcourse ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Okaay, doe mij dan maar een jongen van 17 bij de kinderen ofcourse ^^


    Je staat erbij :]


    El Diablo.

    Nog één vraagje. Wat bedoel je met nationaliteit? Bedoel je daarmee land van afkomst? Zo ja, welk land speelt het zich af, dit rpg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Nog één vraagje. Wat bedoel je met nationaliteit? Bedoel je daarmee land van afkomst? Zo ja, welk land speelt het zich af, dit rpg


    Ja, land van afkomst. En het speelt zich af in Engeland.


    El Diablo.