• Hallo. Ik wil even wat kwijt.
    Ik ben na een maand nog altijd niet over m'n ex geraakt. En ik wil 'm echt terug, ik zou er alles, alles, echt waar ALLES voor doen. Alles zou ik doen, om er voor te zorgen dat hij me ziet. Dat hij weet hoeveel moeite ik voor 'm zou doen. Daarom val ik af. Ik wil dat hij ziet dat het voor hem is dat ik dit doe. Want ik wil alles voor 'm doen. Ik weet dat het fout is, maar ik zie geen andere oplossing. Ik weet dat ik hier heel veel mee riskeer, maar dat neem ik er maar bij. Het is voor hem. Voor hem wil ik alles doen, al moet ik er m'n leven voor geven. Als hij nu vraagt of ik een kogel door m'n kop wil schieten dan doe ik dat. Dat is dom ja. Maar het is gewoon zo. Daarom val ik af, ik wil dat hij ZIET hoeveel moeite ik doe voor hem...
    Ik zit hier nu met honger, maar 'k wil niet eten. Ik kan trouwens niet eten. Na 2 happen ben ik vol. Ik kan niks meer zonder hem. Niet slapen, niet eten, niet LEVEN. Sorry als dit mega zielig overkomt, maar zo voel ik me. En ik wil 't effe kwijt. Jullie hoeven niet te reageren, maar 'k wil het gewoon kwijt.
    Maar als jullie reageren ... hebben jullie een idee hoe ik hier door kom? Met hem praten gaat niet, hij negeert me.
    Alvast bedankt als jullie dit gelezen hebben.


    One man's fun is another's hell.

    WAKE UP! Je gezondheid riskeren voor iemand die je toch niet meer ziet staan is zinloos. Ikzelf heb er zo ongeveer 3 maanden over gedaan om het verlies van mijn vriend - waarmee ik 2 jaar heb gehad - te verwerken. Je zit in dat proces in allerlei fases maar uiteindelijk doorloop ook jij ze allemaal en zul je uiteindelijk de zonnige kanten van het leven inzien. Natuurlijk zul je terugdenken aan de dag dat je hem verloor - eerst dagelijks, daarna steeds minder. Het is een periode maar je zult zien dat de tijd alle wonden heelt. Maar blijf er wel goed bij met je verstand. Je uithongeren voor een jongen die jou niet meer wil zien staan heeft geen zin. Vervang dit door iets dat je gezondheid minder aantast. Dit heeft geen zin.
    Sorry als dit hard overkomt, maar ik wil je alleen maar wat aan het verstand brengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voer hem dronken en pak hem op zijn bek :Y)
    oke' srry x)
    Mss, ben ik hier wel heel erg laat mee; maarkom.
    Je moet gewoon naar hem toe; gwn als hij je niet verwacht. Gewoon naar zijn huis en leg hem alles uit.
    En als het niet gaat;
    Ja dan.. Kan je toch nix anders doen?
    Spreek af met je vriendinnen, ga feesten, maak lol! =D
    Laat hem zien dat je niet afhankelijk bent van hem, flirt voor zijn neus met andere jongens.
    Mss wordt hij dan jaloers ^^.
    En anders, gewoon doorgaan met je leven.
    Wie weet; op een dag kom je een geweldige jongen tegen en dan ben je die allaaaaaang vergeten (':
    x


    Where there is a sea there are pirates...