• http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=3044125
    ze zullen dat filmpje is moetten zien en hun besluit is nemen ofso.
    en ik krijg er trane van in me'n oge.

    OMG
    IK SIT FCKING TE JANKEN :'(


    ik bedenk me net dat ik hoewel ik al tijd niet so meer fan was dat dat kwam omdat se ons gwoon fcking hebben gebruikt o_o drm wask denk ik geen fan meer i think ;l


    We can only learn to love by loving.

    Uhu...

    OMG!

    Daswelerg.Ö!
    *snapt het hele filmpje niet* x'D

    Dis gewoon kut he Hailey. n_n
    Als ik dit zie denk ik gewoon van nu weet ik waarom ik geen toho meer wou luisteren!
    Ik denk dat ik misschien maar toch weer ga luisteren ofzo n_n

    OMG, ik zit hier half te janken.. Ik heb sommige zinnen meegekregen de rest niet*ben niet zo goed in Engels*


    T O K I O H O T E L < 3

    Het komt door de muziek. We geven gewoon de muziek de schuld.
    Het filmpje zegt de dingen die niemand hardop durft te zeggen. Wel wat er wordt gedacht,maar niemand die het zegt. Ze hebben het in het filmpje super mooi verwoord.
    Maar toch,ik laat me nooit uit over het Amerika gebeuren. Ik vind dat ze daar ook een kans moeten krijgen. Alleen door het filmpje en de reacties kijk ik er toch wel wat anders tegen aan.


    Music is the new sex

    OMG

    Ik ben wel goed in Engels maar die zinnetjes snapte ik niet echtxD


    T O K I O H O T E L < 3

    Het komt door de muziek. We geven gewoon de muziek de schuld.
    Het filmpje zegt de dingen die niemand hardop durft te zeggen. Wel wat er wordt gedacht,maar niemand die het zegt. Ze hebben het in het filmpje super mooi verwoord.
    Maar toch,ik laat me nooit uit over het Amerika gebeuren. Ik vind dat ze daar ook een kans moeten krijgen. Alleen door het filmpje en de reacties kijk ik er toch wel wat anders tegen aan.


    BLAME IT ON THE MUSIC!! n-n

    @Renee
    weetje dat deedk laatst met een vriendin en wij hadde toen dus ff totale hekel aan toho en in 1 x saten we mee te singen met beichte o_o egt vnaf dat moment wistk datk gwoon niet zonder ze kon o_o egt fcking bizar


    We can only learn to love by loving.

    Kan iemand vertalen?(A)

    Het komt door de muziek. We geven gewoon de muziek de schuld.
    Het filmpje zegt de dingen die niemand hardop durft te zeggen. Wel wat er wordt gedacht,maar niemand die het zegt. Ze hebben het in het filmpje super mooi verwoord.
    Maar toch,ik laat me nooit uit over het Amerika gebeuren. Ik vind dat ze daar ook een kans moeten krijgen. Alleen door het filmpje en de reacties kijk ik er toch wel wat anders tegen aan.

    amerika een kans krijge?De mense die er nog altijd over denke da ze ons ni vergete zijn zegge; amerika is zo groot,ze moette overal komen.Maar als je is goe ziet naar hun tours enzu.hunne 3e tour op een jaar in amerika !! en als je is naar de plaatse zie dan zie je ook dat het altijd op dezelfde plekke zijn.

    Hoofd van me weetje ik jank nu omdat dat filmpje gewoon zo waar is. Ik gun ze hun roem in Amerika super en kan gewoon niet zonder ze. Ik blijf maar gewoon fan en vet bizar ik zat laatst ook beichte te luisteren en zong zo ook in eens mee en nu ik dit filmpje zie en al die plaatjes bezelf ik dat ik gewoon niet zonder ze kan. En hoofd jij had toch zo'n ToHo vest van de London met oortjes duim gaten en roze ToHo voorop en achter op plaatje?

    (...)
    amerika een kans krijge?De mense die er nog altijd over denke da ze ons ni vergete zijn zegge; amerika is zo groot,ze moette overal komen.Maar als je is goe ziet naar hun tours enzu.hunne 3e tour op een jaar in amerika !! en als je is naar de plaatse zie dan zie je ook dat het altijd op dezelfde plekke zijn.

    Je hebt gelijk. Ze zijn er echt te lang. En het "langverwachte album" wordt ook steeds uitgesteld. En drie keer raden wat voor liedjes daar op komen. Allemaal commercieel.(Als ik dat goed schrijf) [/ik ben op dreef] En ik heb nooti gezegt dat het zo groot is en dat ze overal moeten komen,want dan moeten ze ook overal in Belgie en Nederland komen>.<
    En weet je,stiekem geef ik je wel gelijk[/sst]


    Music is the new sex

    whoa, die;s echt heel mooi!


    i need you like a heart needs a beat.

    Hoffd van me weetje ik jank nu omdat dat filmpje gewoon zo waar is. Ik gun ze hun roem in Amerika super en kan gewoon niet zonder ze. Ik blijf maar gewoon fan en vet bizar ik zat laatst ook beichte te luisteren en zong zo ook in eens mee en nu ik dit filmpje zie en al die plaatjes bezelf ik dat ik gewoon niet zonder ze kan. En hoofd jij had toch zo'n ToHo vest van de London met oortjes duim gaten en roze ToHo voorop en achter op plaatje?


    wiee iikk ? nee was mijn bf mr ikben nog steeds boos op se diep van binnen. se laten ons vallen. dat weten we allemaal. en toch willen we geen afscheid van se nemen. ik weet wel waarom. ze maken wie je bent. de muziek laat je meeleven,je voelt je goed en gelukkig. de muziek maakt wie je bent zoals ik al zei. ik ben mezelf geworden doro hun. vroeger durfte ik niet eens mijn nagels swart te lakken bang om uitgelachen te worde en moet je me nou sien o_o


    We can only learn to love by loving.