• Hi guys, ik zit met een klein probleempje en weet niet zo goed wat ik moet doen want ik bestel normaal nooit iets uit het buitenland. (krul)

    Ik had iets meer dan een maand geleden (16/6/2016) twee items besteld bij Jeffree Star Cosmetics, maar heb nog niks ontvangen. Ik heb eerder bij hun besteld en had mijn pakketje binnen 5 dagen, en ook geen problemen mee gehad. Mijn vriendin had tegelijk met mij dezelfde liquid lipsticks besteld, en zij heeft die van haar al dik een maand binnen. Rond 3/7/2016 heb ik een mail gestuurd naar de customer service van Jeffree Star Cosmetics en mijn probleem uitgelegd, waarop ik op 6 juli alleen als antwoord kreeg: Your order is still in transit to you! Met mijn tracking code erbij, terwijl dat niet eens mijn vraag was?

    Maar goed, het probleem is dus dat ik sinds 23 juni geen updates meer heb gehad en daarbij ook mijn pakketje nog niet heb ontvangen. De laatste update was: June 23, 2016 , 11:14 am | Departed | Amsterdam, NETHERLANDS en ik keek vandaag weer en er stond ineens: Origin Post is Preparing Shipment // We have received notice that the originating post is preparing to dispatch this mail piece. Ik heb geen idee wat dat inhoud. Ik heb al geprobeerd om weer contact te leggen maar dit keer via Paypal, en nog steeds geen reactie. De kwestie wordt gesloten op 30 juli 2016.

    Sorry als het een beetje lastig is uitgelegd, ik snap zelf niet eens wat het nou precies is. Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Ik ben hier echt geen held in, en zoals ik al had vermeld heb ik totaal geen ervaring met dit soort dingen.

    Dit is de tracking van het pakketje via USPS, mocht dat helpen:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jeffree Star Cosmetics? Ik weet helaas niet hoe ik je moet helpen, het lijkt me handig om toch nogmaals contact te zoeken, maar er zijn al best een boel klachten daarover. Niet om je ongerust te maken, alleen ik vertrouw dat ook helemaal niet.

    Edit: Als er nog steeds geen reactie komt, kan je dan niet ergens laten weten dat je het niet meer wilt en geld terug vragen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 17:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Jeffree Star Cosmetics? Ik weet helaas niet hoe ik je moet helpen, het lijkt me handig om toch nogmaals contact te zoeken, maar er zijn al best een boel klachten daarover. Niet om je ongerust te maken, alleen ik vertrouw dat ook helemaal niet.

    Edit: Als er nog steeds geen reactie komt, kan je dan niet ergens laten weten dat je het niet meer wilt en geld terug vragen?


    Ik heb al een aantal keer contact proberen te zoeken, zonder resultaat. Ik weet zelf ook niet zo goed wat voor actie ik moet ondernemen, maar ik ga proberen het via Paypal verder uit te zoeken. Hopelijk krijg ik inderdaad mijn geld terug.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    (...)
    Ik heb al een aantal keer contact proberen te zoeken, zonder resultaat. Ik weet zelf ook niet zo goed wat voor actie ik moet ondernemen, maar ik ga proberen het via Paypal verder uit te zoeken. Hopelijk krijg ik inderdaad mijn geld terug.

    Wat zeiden je ouders ervan?
    Kan je anders niet bellen of iets? Ik weet niet hoe dat gaat zo. ;x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    (...)
    Wat zeiden je ouders ervan?
    Kan je anders niet bellen of iets? Ik weet niet hoe dat gaat zo. ;x


    Mijn moeder vond het raar, en dat ik beter maar niet uit het buitenland moest bestellen haha. Ik heb net een claim gemaakt bij Paypal, nog geen uur later krijg ik een refund notification van Jeffree Star Cosmetics, en een mail van Paypal dat de verkoper heeft terugbetaald.

    Via USPS tracking staat overigens sinds gister een update dat mijn pakketje in New York is? Well then :') Ben in ieder geval wel blij dat ik mijn geld heb terug kunnen krijgen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    (...)
    Mijn moeder vond het raar, en dat ik beter maar niet uit het buitenland moest bestellen haha. Ik heb net een claim gemaakt bij Paypal, nog geen uur later krijg ik een refund notification van Jeffree Star Cosmetics, en een mail van Paypal dat de verkoper heeft terugbetaald.

    Via USPS tracking staat overigens sinds gister een update dat mijn pakketje in New York is? Well then :') Ben in ieder geval wel blij dat ik mijn geld heb terug kunnen krijgen.

    Gelukkig dat je je geld uiteindelijk terug hebt gekregen! In elk geval, dat je dat überhaupt terugkrijgt, haha.
    Het lijkt me althans dat je ervan geleerd hebt, wel superjammer dat je het pakketje niet binnen hebt gekregen tho. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ze het adres niet goed opgeschreven hebben, waardoor de post in Nederland het niet goed heeft kunnen sorteren/verwerken en dan gaat het weer retour naar de afzender...

    Wel goed om te lezen dat je geld inmiddels al terug gekregen hebt!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 1:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat raar! Nou, je weet iniedergeval wel dat je niet meer daar moet bestellen (of wel, maar ik zou het niet doen).


    Don't walk. Run, you sheep, run.