• We moeten met school een experiment gaan doen in de vakantie. Het is niet heel ingewikkeld, en het duurt ongeveer een halfuurtje. Ik zit met twee jongens en één meisje in de groep. De twee jongens zijn opzich wel aardig en het meisje is een vriendin van me, dus dat is verder geen probleem. Eigenlijk zouden we het experiment vorige week al doen, maar omdat het slecht weer was, wilden ze het per se een week opschuiven. Verder geen probleem, we hadden toch twee weken de tijd. Niemand had verder aangedrongen op een andere datum, dus ik dacht; laat ik vandaag maar weer eens reageren in de groepschat waar we allemaal in zitten. Ik had toen tegen ze gezegd dat ik liever op vrijdag dat experiment wil doen, omdat ik op donderdag een afspraak heb. Die twee jongens konden allebei niet op vrijdag (''twee tegen één, dus we gaan op donderdag''). Nou oké best dan gaan we op donderdag, maar nou heb ik wel aan ze gevraagd of we de tijd zo konden aanpassen, dat ik toch nog die dag weg kon (ik ga samen met mijn tante in de stad een cadeau voor mijn moeder kopen, die is vrijdag jarig). En jahoor, dan krijgen we het gezeik.. In de avond moest dat meisje werken dus dat was geen optie en in de ochtend willen die twee jongens uitslapen omdat het nog vakantie is.. dus ze wilden per se in de middag dat experiment doen. Ik snap ook wel dat ze uit willen slapen, maar je hebt verdorie twee weken vakantie, het experiment kunnen we doen om 11 uur (dat is niet eens zo laat), ík moet me al aanpassen om op donderdag te gaan omdat die twee allebei niet op vrijdag kunnen en nou willen ze ook nog mijn hele dag verpesten voor dat kleine k*t halfuurtje? Als ze in de middag gaan is het de moeite niet meer om naar de stad te gaan.. Ik heb het nu wel tegen ze gezegd of ze als-je-blieft in de ochtend willen, maar nu antwoorden ze niet meer. Sorry voor mijn gezeik, maar ik vind dit zo frustrerend. Nou heb ik straks geen cadeau voor mijn moeder, alleen maar omdat die twee sukkels geen rekening houden met een ander >.<


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat slaat echt nergens op,

    Jij past je voor hunal aan, dan kunnen hun zich ook aanpassen. Als je nou zegt half 11, iedereen blij. Jij hebt tijd voor de stad, en hun kunnen uitslapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ugh, ik zou echt zoiets hebben van, als het 's ochtends niet kan, doen jullie het maar lekker zonder me. Maarja, dat zal ook wel niet kunnen.
    Heb je ze wel uitgelegd dat je anders geen cadeautje meer kunt kopen?


    You are beautiful, you are love.

    Symmetry schreef:
    Ugh, ik zou echt zoiets hebben van, als het 's ochtends niet kan, doen jullie het maar lekker zonder me. Maarja, dat zal ook wel niet kunnen.
    Heb je ze wel uitgelegd dat je anders geen cadeautje meer kunt kopen?

    Ze hebben niet gevraagd wat voor afspraak het is en ze weten (nog) niet dat ik een cadeau ga kopen voor mijn moeder. Ik heb nog geen antwoord gehad na de vraag of ze het toch in de ochtend willen doen, maar als ze alsnog gaan zeiken ga ik het inderdaad uitleggen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou gewoon zeggen dat ze het 's ochtends moeten komen doen of anders niet. 11 uur is niet eens zo vroeg, dan kunnen ze heus nog wel uitslapen. Plus, één dag minder uitslapen is toch ook niet zo erg, lijkt me. En anders zeg je dat ze daarna weer in hun bed in kunnen :')

    Ik zou me om dit soort dingen echt boos maken en dat ook duidelijk laten blijken. Maar goed, dat ben ik dan :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dat je zo over je heen laat lopen, joh! Gewoon zeggen hoe het gebeurd en dat je je al aangepast hebt. Wat een kinderen.


    ars moriendi

    Blancefloer schreef:
    Ik zou gewoon zeggen dat ze het 's ochtends moeten komen doen of anders niet. 11 uur is niet eens zo vroeg, dan kunnen ze heus nog wel uitslapen. Plus, één dag minder uitslapen is toch ook niet zo erg, lijkt me. En anders zeg je dat ze daarna weer in hun bed in kunnen :')

    Ik zou me om dit soort dingen echt boos maken en dat ook duidelijk laten blijken. Maar goed, dat ben ik dan :')

    Ik heb ook ontzettend zin om boos te worden, maarja het is twee tegen één en als ik over de rooie ga, luisteren ze echt niet meer naar me :') Die twee kunnen af en toe heel gemeen en sarcastisch zijn dus mijn enige hoop is om een beetje op hun gevoel in te spelen en ze niet zo tegen hun haren in te strijken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Robbery schreef:
    Dat je zo over je heen laat lopen, joh! Gewoon zeggen hoe het gebeurd en dat je je al aangepast hebt. Wat een kinderen.


    26 - 02 - '16