• Sommigen hier weten al dat ik een jongen uit mijn klas heel leuk vind,, maar ik ben er vandaag achter gekomen dat ie me niet leuk vind..

    We waren aan het gymmen en Sam en ik zaten wat te klieren, dus Sam zei op een gegeven moment van; "Weet je ik moet je wat vertellen.." Ik denk dus van okee "Maar ik weet niet of ik het mag vertellen, maar ik vind het zielig voor je." "Zeg maar?" Ik voelde het al een beetje aankomen, en toen zei hij dat die jongen me niet leuk vind,, dus ik voelde me al een beetje kut. Alette en Maran, 2 vriendinnen van me zeiden dat ze het zielig voor me vonden, ze dachten dat er eindelijk een stelletje in de klas kwam, en ze vonden hem gelijk een sukkel x'D Toen zat ik met een spel ook nog bij hem in het team, dus normaal zou ik heel enthousiast zijn, maar nu was ik dus een beetje boos, verdrietig, nja ik wist niet hoe ik me voelde.
    Normaal in de lessen staar ik naar hem, en Maran zei dat ik ff moest afkicken zegmaar. Ik was het daar helemaal mee eens, en ik heb hem uit mijn naam gehaald, nu maar kijken wat hij doet..

    Weten jullie nog iets dat ik kan doen?

    Bedankt als je wilt helpen, of een reactie zet(K)


    a figment of your imagination

    gewoon afwachten ;)
    & blijven proberen :D

    ik heb een soortgelijk probleem ö >.<'
    maaarjaa,'k Blijf gwn proberen^^
    &,ik kende zoo 2 mensen,en die zijn uiteindlijk al die maanden een koppel ;)

    Wishes CAN Come true ^^


    everybody needs a song.

    Hmm,, ik ben al heel lang op hem :P Maar ik ga het nog proberen ^^


    a figment of your imagination

    Hem proberen jaloers te maken? XD
    je sorry weet niet egt iets mischien vindt hij je wel leuk alleen zegt hij het niet omdat hij verlegen is ofzo.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Hmm.. dat zou kunnen x'D Ik heb ook een keertje bedacht met Bart, een vriend van mij, die ook een vriend van hem is zogenaamd op msn tegen hem zeggen dat ik met Bart heb en dan kijken hoe ie reageerd x'D


    a figment of your imagination

    Hmm.. dat zou kunnen x'D Ik heb ook een keertje bedacht met Bart, een vriend van mij, die ook een vriend van hem is zogenaamd op msn tegen hem zeggen dat ik met Bart heb en dan kijken hoe ie reageerd x'D

    dudette kijk je nooit tekenfilm? Ö dat gaat altijd fout! =/ uhm ik had hetzelfde meegemaakt echt wel kut. Maar ik denk dat nee ook echt nee is =') doe net alsof je je er al overheen hebt gezet en ga normaal met hem om. Miss ziet hij daarna wel in wat voor prachtige meid je bent ;)


    BAM!

    Dat heb ik ook wel eens gehad. Maar in je leventje kom je nog heus wel iemand tegen. Ik bedoel zo'n knappe jonge meid als jij?.. En het is idd een heel kut gevoel ja xD ><. Maar naar hem staren dat moet je wel afleren. Anders ga je miss steeds meer voor hem voelen fzo. Focus je gwoon op een ander jochie x)

    xóxó

    Okee bedankt =D


    a figment of your imagination

    (...)
    dudette kijk je nooit tekenfilm? Ö dat gaat altijd fout! =/ uhm ik had hetzelfde meegemaakt echt wel kut. Maar ik denk dat nee ook echt nee is =') doe net alsof je je er al overheen hebt gezet en ga normaal met hem om. Miss ziet hij daarna wel in wat voor prachtige meid je bent ;)


    Ja, inderdaad ^^ Meestal zien ze dan wel in wat ze gemist hebben xD En bovendien: jongens zijn 'jagers' (jah nogal vage omschrijving), ze kunnen het niet hebben wanneer een meisje hen ineens NIET meer wil en met anderen omgaan :P Veel suc6!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle