• Ik had er zojuist één.
    Een vriendin van me had een plaatje op Facebook geplaatst vanaf 9gag. Het was een foto waarin wat Wiskundige dingen stonden en ze snapte hem niet. Met z'n drieën probeerden ze eruit te komen wat het betekende en ze haalden zelfs hun binas erbij waar allerlei achtergrond informatie instaat.
    Nou heb ik geen binas en heb ik Wiskunde A waarbij we helemaal niet bezig zijn met die dingen.
    Ik kon ze in één keer uitleggen wat het betekende en na een half uur (ik had inmiddels mijn gedachtengang al gepost) was er één die dacht dat het goed was en dat was ook het antwoord. En dat was dus de mijne. Dus nu voel ik me even heel goed.
    Hebben jullie dat ook wel is?
    En ik ben benieuwd of jullie weten wat het plaatje betekend?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat de postbode de echte vader is?


    El Diablo.

    Ik weet dat sin²x in relatie staat tot cos²x maar ik weet even niet meer wat voor een relatie dat was, in ieder geval krijg je er op de een of andere manier een 1 uit.
    Dat had ik dus begrepen :P


    Life is hard and then we die

    Daar ga ik me echt niet aan wagen, ik ben de grootste wiskunderamp ooit.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Daar ga ik me echt niet aan wagen, ik ben de grootste wiskunderamp ooit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sin^2x+Tan^2x = 2

    Sin^2x+Cos^2x= 1


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    O, die formule heb ik vandaag nog gezien. De mailman is de vader, volgens die ene fomule toch.
    Mijn epic momentje was toen ik 4 jaar dwarsfluit speelde (toen was ik 12 of 13) en ik mijn examen helemaal foutloos had gespeeld. Toen was ik zo trots. Vooral toen de juf zei dat het de eerste keer in haar carrière was dat ze dat meemaakte :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    De postman is de vader ja. En ik zag dat zo en zij dus niet, terwijl ik die vorm van Wiskunde niet eens heb en gemiddeld een 5 sta voor Wiskunde...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Insurgent schreef:
    Daar ga ik me echt niet aan wagen, ik ben de grootste wiskunderamp ooit.


    26 - 02 - '16

    Het klinkt allemaal hartstikke logisch als ik die reacties hier lees, maar zelf was ik er toch echt niet opgekomen. (': Gelukkig hoef ik me niet te schamen, want ik ben een wiskunde A leerling. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Insurgent schreef:
    Daar ga ik me echt niet aan wagen, ik ben de grootste wiskunderamp ooit.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha, die is inderdaad niet zo erg moeilijk. :'D Ik heb ook de "makkelijkere" wiskunde en snapte 'm ook meteen. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    I have no math, so no shame :D.
    Heel soms heb ik die momenten wel, bijvoorbeeld als ik op een zin in een verhaal vind die ik echt lekker vind lopen. Ja, sommige mensen hebben dat van nature maar ik dus niet. Butyeah ik ben zo perfectionistisch als de neten dus ik zit mezelf enorm in de weg.
    Waar ik wel best een beetje trots op ben is de manier hoe ik afgelopen tijd met een heel moeilijke situatie om heb leren gaan en ik mag ook zeggen dat ik door schade en schande wijzer ben geworden, maar ik ben het geworden :]. En ik ben blij dat ik daarin niet alleen heb gestaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Insurgent schreef:
    Daar ga ik me echt niet aan wagen, ik ben de grootste wiskunderamp ooit.


    -

    Best simpel en bedankt, want nu weet ik dat ik voor morgen tenminste toch nog één formule ken. :')
    Heb ik vroeger weleens gehad in de klas, dat niemand het antwoord wist behalve ik. Was wel trots dan. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Insurgent schreef:
    Daar ga ik me echt niet aan wagen, ik ben de grootste wiskunderamp ooit.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.