• Naar aanleiding van de serie Heroes heb ik een nieuw RPG bedacht. Ik weet niet of het jullie ook leuk lijkt (stiekem lijkt het wel een beetje op het verhaal van BurningFlame, sorry!).

    Het is het jaar 3000. Over de hele wereld verspreid zijn tien mensen gezegend of vervloekt met een gave waar zij mee om moeten leren gaan. Deze tien mensen weten stuk voor stuk niet precies hoe ze met hun gaven om moeten gaan.
    Eén onderzoeker is al zijn hele leven intensief op zoek naar deze tien mensen en heeft ze op een gegeven moment allemaal gevonden. Hij stuurt elk van hen een brief met de vraag om te verzamelen in het Duitse Berlijn, vliegticket inbegrepen. Alle tien gaan ze hiermee akkoord.
    De onderzoeker wil enkele testen met hen doen om erachter te komen wat zij nou werkelijk kunnen en vertelt hen dan dat hij voor de Duitse overheid werkt. Er is een bepaalde kracht in opmars die wil proberen de macht over te nemen in Duitsland. Zij hebben zich generaties lang volledig gefocust op het maken van de beste, meest innovatieve wapens en er is geen land op de wereld, zelfs Amerika niet, die hen kan stoppen. Daarom richt de onderzoeker zich, namens de overheid, op deze tien mensen.
    Zij zullen hun krachten moeten verenigen en samen deze op macht beluste militairen moeten verslaan.

    Lijkt het jullie wat? Ik ben dan zelf deze onderzoeker en er is plek voor 10 mensen met een gave.

    Niemand? xD

    Opzich zou ik wel één van die mensen met een gave willen zijn. Maar moeten er ook slechteriken komen? Als personages?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain