• Hi,

    Omdat ik er momenteel even helemaal doorheen zit en ik graag even wil klagen erover, kom ik dat natuurlijk doen op mijn geliefde Quizlet. Ja, dit zijn problemen die geen echte problemen zijn, dat weet ik, ik wil gewoon graag even mijn hart luchten.

    Goed, ik had een vriendje. (Ja, ik was ook verbaasd). Nadruk op had. Na bijna een maand is het nu dus uit, waar ik zelf wel van baal, omdat ik hem ook echt leuk vond, voor mijn gevoel ten minste. Ik weet dat dit niet heel erg lang is, maar ik hecht me veel te snel aan mensen, zo ook aan hem. Voordat wij iets kregen wist ik al dat hij erg depressief en suicidaal was, dit heeft hij mij ook verteld zodat ik daar rekening mee kon houden en kon nadenken of ik het dan wel echt wilde. Toen kregen wij uiteindelijk iets en ik zal heel eerlijk zeggen, het ging eigenlijk alleen de eerste week goed.

    Na een week vertelde hij me dat hij had gehoopt dat als hij een vriendin zou krijgen, zijn depressie weg zou gaan en dat ik dat niet heel erg goed deed. Hierdoor voelde ik me al niet te geweldig, omdat ik voelde alsof hij eigenlijk had gezegd dat ik er alleen was om voor antidepressiva te spelen. Maar, omdat ik toch verder wilde gaan besloot ik het te negeren. De twee weken daarop begon hij steeds vervelender te doen, kortaf reageren, ik deed weinig goed en alles ging maar om hem. Dit is het punt waar ik over uitmaken begon na te denken, alleen was ik op vakantie.

    Maar vandaag gingen we afspreken, leuk en aardig allemaal. Nadat hij me eerst een half uur had laten wachten in de regen (waardoor ik al super gelukkig was), begon het. Hij deed het eerste uur heel normaal tegen me, aardig, maar het ging alsnog alleen maar over hem en zijn depressie, geen enkele vraag over hoe het met mij ging, mijn vakantie of dat het hem speet dat ik moest blijven wachten buiten. Conclusie, na een uur maakte hij het uit omdat ik zijn depressie niet hielp en hij er weinig nut meer in zag.

    En dit is waar ik erg mee zit, als hij mij niet meer ziet zitten begrijp ik dat en kan ik daar mee leven maar ik voel me gewoon nogal beledigt en genaaid. Beledigt omdat ik er schijnbaar alleen maar was om hem te helpen. Genaaid omdat ik een maand lang eigenlijk zijn therapeut heb moeten spelen, omdat hij anders chagrijnig of boos werd.

    Al met al, ik voel me kut, ik wil t kwijt. IOJDOIGJEOIJGIOEJOIGJE. Ik weet heel eerlijk niet wat jullie hierop zouden moeten antwoorden, maar grappige gifs of dingen waar ik om moet lachen zijn altijd welkom.


    wat was dit ookalweer

    Jezus wat een eikel. Sorry hoor maar dat hij dan zegt dat hij hoopte dat zijn depressie weg ging door een vriendin te krijgen en dat je dat niet goed doet, blehhh. Ik zou vooral ontzettend blij zijn dat je van hem af bent, want waarschijnlijk had hij je alleen maar mee naar beneden gehaald. Ik bedoel, dat deed hij nu al.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 21:11 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Och god. Dit herken ik zo erg hè? Ik heb een vriend gehad, twee jaar geleden, die allerlei psychische klachten had; schizofrenie, depressie en dat tezamen met een alcoholprobleem en een drugsverslaving. Daarbij slikte hij zware medicijnen waardoor we nooit leuke dingen konden doen omdat hij altijd moe was. 9 maanden heb ik het volgehouden en toen brak ik; zelf was ik namelijk ook depressief. Daarna heb ik het uitgemaakt en ik was al snel van een aantal klachten af.

    Well, genoeg over mij - al wilde ik je enkel even laten weten dat je niet alleen bent - en nu ga ik leuke gifs sturen. Ook heb ik wat guilty pleasure liedjes, if you like. De laatste tijd luister ik steeds meer slechte 80s en 90s hits en dat doet me goed, merk ik C:

    Onder de spoiler staat een van mijn favoriete guilty pleasures C:




    26 - 02 - '16

    Sempre schreef:
    Jezus wat een eikel. Sorry hoor maar dat hij dan zegt dat hij hoopte dat zijn depressie weg ging door een vriendin te krijgen en dat je dat niet goed doet, blehhh. Ik zou vooral ontzettend blij zijn dat je van hem af bent, want waarschijnlijk had hij je alleen maar mee naar beneden gehaald. Ik bedoel, dat deed hij nu al.


    Het is wel fijn om te weten wat meer mensen hem een eikel vinden dan alleen ik, haha. Maar inderdaad, ik werd zelf alleen maar ongelukkig van wakker blijven tot 3 uur s'nachts om hem de put uit te helpen, dus dat is ook mooi over.


    wat was dit ookalweer

    Wat 'n lul. Zou gewoon al het contact verbreken en hem vriendelijk verzoeken jou met rust te laten. Dat 'ie even een echte therapeut op zoekt. Moet je 'm wel even zeggen dat relaties tussen dokters en patiënten verboden zijn. :Y)



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)