• Ik weet niet helemaal zeker of hij in dit subforum hoort, maar het gaat gedeeltelijk ook over schoenen. (:

    Ik wil graag minnetonka's bestellen en via shoebuy.com kan dat behoorlijk goedkoop. Maar mijn vraag is, heeft iemand ervaring met deze site?
    En minnetonka's ik heb dus maat 39, maar toen ik laatst in de winkel paste vielen ze een beetje smal uit. Dit was wel een ander model dan ik nu wil kopen, maar is dit bij de meeste minnetonka's zo?

    Bij voorbaat dank!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb geen ervaring met die minnetonka's, maar ik heb al soms schoenen besteld via die site. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    Ik heb geen ervaring met die minnetonka's, maar ik heb al soms schoenen besteld via die site. (:


    Hoe lang is de levertijd ongeveer? Ik kan dat nergens vinden haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb zelf nog nooit wat besteld op die site en ik heb ook geen ervaring met minnetonka's, maar wat ik van anderen weet is dat ze snel gaan lubberen. Als ze in eerste instantie een beetje smal zitten, is daar dus niets mis mee. Ze worden vanzelf soepeler. Als je pech hebt of ze gewoon veel draagt, is er zelfs een kans dat ze naar binnen gaan lopen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rowling schreef:
    (...)

    Hoe lang is de levertijd ongeveer? Ik kan dat nergens vinden haha!


    Bij mij duurde het een halve week. Maar ze zeiden dat het meestal een week ongeveer duurt.


    Some people are art and do art at the same time